2. Bölüm

37 3 1
                                    

Şu evden hemen gitmek istiyordum. Ve tabikiside gidecektim. Nereye derseniz eski evime yetimhaneye başka nereye gidebilirdimki? Ama bir süre daha burada kalacaktım. O sırada telefona mesaj geldi gene özel numaraydı. Mesajda " Anne ve babanın ismini merak etmiyormusun?" yazıyordu. Bende ona mesaj göndererek " tabiki de merak ediyorum" yazdım oda " iyibo zaman söylememi istermisin?" demişti. Bende heyecanla " evet isterim hemde çok !"

Özel numara = pekâlâ ama bir şartım var "

Yağmur= Tamam şartın ne? "

Özel numara= Korucu baban Cem in odasına git ve onun bir eşyasını al kendi camının önüne koy.!

Yağmur= Tamam"

Deyip Cem Babanın odasına gitmiş. Ve ilk eline geçen altın saati alıp canım kenarına koyup gitmiş. Sonra telefonuna mesaj gelmiş gene özel numaraydı

Özel numara= Aferin şimdi sıra senin işinde Annenin adı Ada babanın adı mert.
Yağmur çok mutlu olmuş ve özel numaraya mesaj göndermiş.
Yağmur= Çok teşekkür ederim bu arada senin adın ne?"

Özel numara= Benim adım umut senin adında Yağmur olmalı.
YAĞMUR= Evet öyle iyi geceler...

Umut= Sanada...

Yağmur ne olduysa bu adamdan erkilenmişti. Kendi kendine acaba bu adam beni seviyormu? Off saçmalıyorum bu kadar işin gücün arasında demiş. Ve yatağına yatıp uyumaya çalışmış. Çünkü her saniye anne ve babasını düşünüyordu...

OHHHH MERHaba arkadaşlarım ve ablalarim bu bölüm biraz saçma oldu biliyorum ve bunun için Dr özür diliyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yağmur DamlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin