Μέρα 36η: 4 Απριλίου

519 59 9
                                    

Αυτό είναι. Μιλούσε πολύ σοβαρά παρά τις βλακείες που έλεγε. Ο Μήτσος το εννοεί. Τώρα που έχει και τη συγκατάθεση του αδελφού του για να τον βοηθήσει μετά τον χωρισμό, πάμε βουρ για το σχέδιο "Μόνικα"» σκέφτεται τη χτεσινή τους κουβέντα η Ντι καθώς σφουγγαρίζει το σπίτι της. Σκέφτεται τη ζωή της πριν γνωρίσει τον Κ. και τον Μήτσο. Μια ήσυχη ζωή χωρίς πολλές εκπλήξεις και ξαφνικά κινητικότητα, σχέδια, σκανταλιές. Ζούσε μαζί τους, ιδιαίτερα με τον Μήτσο, μια επανάληψη της παιδικής της ηλικίας.

 Όταν τον άκουγε να της διηγείται το περιβόητο σχέδιο "Mόνικα" με τη λαχτάρα που έχει ένα παιδί να φάει παγωτό κόντεψε να διπλωθεί στα δύο απ' τα γέλια. Μετά βέβαια, όσο περνούσε η ώρα, άρχισε να πιστεύει πως ο Μήτσος θα έπρεπε να νοσηλευτεί μαζί με τον πατέρα της σε κάποια καλή ψυχιατρική κλινική. «Πόσες μέρες σου πήρε να σκαρφιστείς όλες αυτές τις παλαβομάρες;» τον είχε ρωτήσει η Ντι και εκείνος της είχε εξηγήσει πως απ' τη μέρα που χώρισε, δε σκεφτόταν τίποτα άλλο. Μονάχα πώς θα έπαιρναν οι χωρισμένοι πίσω το αίμα τους. «Έχεις ιδέα σε τι μπελάδες θα μας βάλει ένα τέτοιο σχέδιο; Εντάξει, να δεχτώ το κομμάτι ότι ο Κ. θα υποκριθεί τον γκόμενό της, άλλα όλα τα υπόλοιπα μου φαίνονται εξωφρενικά. Και το θέμα είναι ότι πας να μπλέξεις και μένα!»

Σηκώνει τον κουβά και τον μεταφέρει στη μικρή τουαλέτα. Η πόρτα πια έχει επιδιορθωθεί με τη βοήθεια του Κ. και κλείνει με ευκολία. Χαζεύει το σημείο που μαστόρευε ο Κ. και το χαϊδεύει ασυναίσθητα. «Αχ, το μόνο που μπορώ να ελπίζω πια είναι η Μόνικα να αρνηθεί να συμμετάσχει σε αυτές τις απερίσκεπτες υποδείξεις του Μήτσου. 

Αν τον ακούσει, καήκαμε όλοι. Πρέπει να αρνηθώ να τους βοηθήσω, δεν έχω καμιά δουλειά μαζί τους». Μετά σκέφτεται τον Κ., σκέφτεται πως θα είναι όμορφα να καταστρώνουν όλοι μαζί το επόμενο βήμα, να βρίσκονται συχνότερα, να έρθουν πιο κοντά. Χαζεύει τη ντουζιέρα και ο Κ. είναι εκεί, γυμνός, με εκείνη την επίπεδη κοιλιά και το καλοσχηματισμένο... «Ντι, αμάν πια! Τι σου συμβαίνει; Μάλλον θα στριμωχτούμε μαζί με τον Μήτσο και τον μπαμπά στο φρενοκομείο, έτσι όπως το πας» μιλάει στον καθρέφτη που έχει απέναντί της και συνεχίζει ακάθεκτη το σφουγγάρισμα. 


DilemmaWhere stories live. Discover now