Capitolul 5

183 10 0
                                    

Cum a trecut timpul,nu? Stiu..scuze. Am fost concentrata cu scoala si cu relaxatul. Chiar imi pare rau. Sper ca nu ma omorati. Lectura placuta.

-Restul au venit. Ma duc sa mananc. Cred ca e timpul sa te duci si sa te antrenezi cu Jeff,ok?

-Dap.

-Ai grija.

-Da mama.Cine ma crezi?

-Ai grija sa nu il bati prea tare. Lasa-ma sa termin si eu propozitia.

~Sofia Pov~

-Pofta Buna.

Am inceput toti sa mancam. Ben se juca cu furculita lui Sally , nelasand-o sa isi manance mancarea. Am inceput sa chicotesc dupa care m-am uitat la mama.

-Cand va veti casatori?

-Mama,sti bine ca o s-o facem cand Nina isi va termina testul. Nu vreau sa o prinda nepregatita.

-Ok. Oricum,casatorita sau nu,tot ai un logodnic minunat.

-Probabil e 'criminal' in pat.a spus Kate razand.

Jeff si-a scuipat apa iar eu m-am inecat cu apa. Toti au inceput sa rada. M-am ascuns in spatele lui Slender simtind cum fata imi arde.Jeff a plecat usor dupa Nina.

~Nina Pov.~

Mi-am baut sticla si m-am uitat la Jeff.

-Uite cum facem. Eu castig,tu imi zica tata,tu castigi, fac un lucru pe care il vrei.

-Desigur.

Am luat pumnalul de pe masa si am inceput sa merg spre tata. Era mai scunda decat el. Eram foarte inalta pentru varsta mea dar nu destul. M-am aplecat putin si mi-am ferit umarul de cutit. Am fugit spre el si i-am taiat o parte din tricou. O lovitura de picior si el a pufait de durere. Am incercat sa ajung la mana lui dar era prea departe. Secunda urmatoare eram pe jos.

-Jeff...ce e ala?

El s-a intors stiind ca nu il mint cu lucruri de genul. Intr-un copac era un copil despicat cu un cutit mov in gat.

~Sofia Pov~

-Si cum a fost mancarea?

-Buna.

-E reteta speciala a lui Slender.Are-

-Sofia!E secreta,ok?

Am inceput sa chicotim.
Pe usa Jeff a intrat val vartej si mi-a aruncat la picioare un cutit plin de sange. La contactul cu piciorul meu acesta a luminat si un vant puternic a acaparat casa.

Stai..un cutit mov.

-Nu.Nu.Nu.Te rog spune-mi ca nu e adevarat.

-Imi pare rau. E in zona si o vrea pe Nina.

E cam scurtut dar e capitol,ok? No hate pls ; - ;

O Poveste Criminala Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum