Dediğim yerde şarkıyı açın çünkü tam olarak kitabı anlatıyor
(Özgür Akkuş-Ölünce sevmezdim seni)
Yasemin ' den
'Bırak artık beni anlamıyormusun bitti anlamadın mı? ' son sesimle son gücümle ne kadar bağıra bilirsem o kadar bağırdım, ama söylediğim şeyle sağ yanağımda bi acı hisetim. Tecavüze uğramak nedir bilirmisin tabiki bilemezsin yaşamadan nerden bileceksiniz ki. Evet doğru okudun tecavüze uğradım kenan dan, evet bağırdım ağladım. Yüzüm nasıl mı? Dudağımda küçük bir yara kabuğu Kaşım patlak. Üstüm? Yırtık. Bir buçuk hafta sadece bir buçuk haftada ne acılar çektiği mi bir ben bir Allah bilir. Ebruyu araya bildim kenan'dan gizli Telefonum cebimdeydi aradım söyledim emreyi bulmaları nı. Tabi kenan Telefonumu görüp bir de onun için dövdü. Ya peki emre iyimi? Kenanın kafasına taşla vurup uçurumdan atmasını hala gözümün önünden gitmiyor. Emreyi hep tersledim onu sevmiyorum dedim kendime hep ama şimdi bir şey anladım tekrardan onu sevmiyorum evet ama...Aşığım...peki o beni bu saatten sonra ister mi? Onu terslemis bi kızı ister mi? En önemlisi bekaretimin gitmesine rağmen beni ister mi?
Birden Siren sesleri geldi ben ne olduğunu anlamadan arda ellerimi çözdü kenanı polisler götürdü 'tamam kardeşim geçti hersey geçti bitti ' arda nın sesi kullağıma gelirken gözlerim karardı.
Gözlerimi bir daha açmak istemiyorum nasıl olsa, öyle kalsın bi ölü gibi kalsın tecavüze uğramış bir kız onu istemeyecek bir sevgili olmadan o gözler açılsa ne olurdu ki? Ailemin yüzüne bakamadıktan sonra nefes almama ne gerek vardı ki? Ama gözlerimin tekrardan açılacağını, nefes alacağımı biliyordum çünkü sadece bayılıyorum.
Ebru'dan
'12 gündür o uçurumda iç kanama geçirdin ısrarla pes etmedin nefes aldın gözlerini açmasanda dayandın şimdi sevdiğin kadın bulunmuş ken mi pes edeceksin emre? Şimdi mi? Aileni anneni babanı hiç düşünmeden mi gideceksin arkanda bıraktıkları n ne olcak emre? Yasemin ne olacak sen yokken nasıl atlatacak yaşadıkları nı? Bizi bırakma emre dayan?' Gözümde ki yaşları silip emrenin yanından kalktım ona son kez bakıp yoğun bakımdan çıktım. Yasemin olduğu odaya ilerlerken olanları düşündüm 12 gündür iç kanama geçirdi emre dayandı pes etmedi şimdi yaseminin bulunduğu gün kalbi durdu sevdiği kadın 'nın bulunduğu gün. Neden hep böyle olur ki. Yasemin Koridorda bağırarak 'Bırak beni' diye sesini duymamla sesin geldiği yere baktım Sinem le buket yasemini durdurmaya çalışıp bir şeyler diyodu yasemin bağırarak 'emreyi görmem lazım ' diyo yanlarına gidip 'tamam gel ama önce tekerlekli sandalye bulalım ayakta zor duruyorsun' dedim benim böyle dememle buket sandalyeyi getirdi hemen. Hala o şerefsiz in yaptıklarını düşünüyorum kıza tecavüz etmiş pislik herif üstüne birde dövmüs.
Emre'nin kaldığı yoğun bakımın önüne geldiğimizde bir telaş vardı doktorlar ordan oraya gidiyordu arda bir sağa bir sola gidiyor du. Yasemin 'emre!!' Diye bağırmasiyla baktığı yere baktım. ' iç kanama geçiriyor Amilyatahaneye almamız gerek' dedi bir doktor emreyi odadan çıkardıkların da yasemin hemen ayağa kalkıp emrenin elinden tuttu. Onu durdurcaken arda omzumdan tutup ' bırak ' diyip sarıldı 'belkide son tutuşu olur ' dedi gerçekten son elli ni tutuşu olursa peki? elini elime indirip peslerinden gittik. Amilyatahaneye götürene kadar bırakmadı elini emre Amilyatahaneye girdiğinde oda kendini bi koltuğa atıp ağlamaya basladı, ardayı bırakıp yaseminin yanına gidip sarıldım 'Geçicek hepsi sen yokken nasıl dayandıysa yine dayanacak' herkez bi köşeye çekildi ve iyi haber beklemeye başladı.
1 saat sonra
Hâlâ içerden kimse çıkmıyor herkez iyi bi haber beklerken bi doktor çıktı içerden hepimiz doktorun ne diyeceğini beklerken o istemediğimiz bir cümle söyledi 'Başınız sağolsun' dedi doktorun bu cümlesinin ardından Emrenin annesi bağırmaya başladı buket Sinem tıpkı benim gibi şok geçir diler Yaseminse 'Hayır hayır' diyip Amilyatahaneye koşarak girdi.
Emre'den(parakrafin sonunda ses işareti var paragrafı okumadan orayı tıklayın)
Ormanlık bir alanda yürüyorum ne işim var ki burda. Yaseminin yanında olmam lazım benim burda değil. Bir yolda ilerliyorum kimse yok sadece ağaçlar ve yeşil çimenler var. Bir ses geliyor 'burdayım sevgilim sesime gel seni bekliyorum' yaseminin sesi olduğunu anlıyorum "Nerdesin " diyorum koşmaya başlıyorum ama ses yok sadece rüzgar sesleri gelio koşuyorum ama hissedmiyorum yorulduğumu. Önüme beyaz bir ışık geliyor gözlerimi kamaştırıyor bu ışık, kalbimime bir ağrı geriyor birden bire o sırada yine yaseminin sesi geliyor 'eğer beyaz ışığa gidersen yanımda olacaksın seni bekliyorum' diyo birden bire ışık ların ardında Annemi görüyorum ilk aşkım olan kadını, 'buraya gelirsen bizi göremesin oğlum acıýı hisset ve yanıma gel' diyo annem 'ne yapıcam anne' diyorum bağırıyorum ama anne uzaklaşıyor benden ona doğru bir adım daha atıcakken tekrardan yaseminin sesini duyuyorum onu dinlemek için olduğum yerde kalıyorum, elimi sanki biri tutuyor ama elime baktığım da kimsenin tutmadığıni anlıyorum yasemini dinlemeye başlıyorum. 'Gidiyormusun yani daha başlamadan bittimi bizim hikayemiz. Ben Sensiz nasıl atlatıcam bu yaşadıkları mı sana seni seviyorum diyemedim ben daha. Sen beni kıskanıp birilerini dövmedin daha. Ben seni kıskanıp trip atıcakken sen nereye gidiyorsun ben sana aşığım emre sen bunu duymadan nereye gidiyorsun? Ben senin le olmak istiyorum Sen daha bana evlenme teklifi etmeden nereye gidiyorsun? çocuğumuzun ismini koyarken senle daha tartısmadık ki biz daha? Peki Ölünce sevemezsen beni? Beni bırakma gitme emre kal yanımda başlamadan bitmemeli bizim hikaye miz' Yasemin sustu onu görmüyorum onu ben ölmedim demek istiyorum. Annemin dediği aklıma geldi ve acıya bıraktım kendimi.
Gözlerimi açtığımda yasemin elimi tutmuş ağlıyordu 'Nerden başlıyoruz?'
(Çok geç geldi bölüm farkındayım ama yapıcak bir şeyim yok Özür dilerim.Ilk defa böyle oldu ama bir daha olmıcak tekrar Özür dilerim.)
(Kısa bir bölüm oldu evet uzun yazsam haftaya gelirdi ondan şimdilik hemen okuyun diye yazdım pazar günü 17 bölüm geliyo)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egoist Psikopatım
Novela Juvenil''Sana soruyorum kızım nereden geldin buraya'' ne olduğunu hala anlamış değildim ben psikopatı keserken sanırım hoca bana nereden geldiğimi soruyordu hemen kendimi toplayıp ''şey.. ben mi ?'' Bütün sınıf bana bakarak gülüyordu süper ilk günden rez...