Ben Defne. 22 yaşındayım.Üç kardeşiz ve anneannemle birlikte yaşıyoruz. Annem ve Babam küçükken bizi bırakıp gittiler, küçük bir mahallede yaşıyoruz. Çalışmam gerektiği için bir restorantta işe başladım.Daha sonra bir müşteri geldi. Masanın yanına gittiğimde , takım elbiseli yakışıklı bir adam birden ayağa kalktı ve bana sevgilim dedi . Ne olduğunu anlayamadan kolumdan tutup beni dışarı çıkarttı. Ben konuşurken kendine doğru çekip öptü. Ne kadar çabalasamda elinden kurtulamadım. Sonra beni bıraktı. Birden ona tokat attı. Somradan pişman olsam da, iş işten geçmişti. Sonra adam dudağını tutarak arabasına ilerledi. Restorantın müdürü bebi suçlayarak işten attı. Bende işsiz kaldım.Adamın yangesi benimle görüşme yaptı. Bana anlaşmalı bir ilişkidebln bahsetti. Daha sonra adamın evine gittim ve restoranttaki adam karşıma çıktı. Onunla tanıştım. Adı Ömerdi ve çok iyi bir insandı. Onun yanında asistan olarak işe başladım. Şirkete gittik, ve çalışanlarla tanıştım. Ve bir kadın vardı. Çok soğuk kanlıydı. Adı Yasemin di ve şirkette üst seviyedeydi. Ve Ömer beyin şirket ortağı vardı. Adı Sinandı. O da iyi biriydi. Ömer bey kadar işe bağlı olmasada şirketle ilgilenirdi. Birlikte şirket toplantılara girdik ve daha sonra Ömer bey isimizin bittiğini söyledi. Daha sonra Ömer beyin şöförü beni eve bıraktı..