BÖLÜM 23 : Kız İsteme

57 4 1
                                    

Sonunda evleniyor bizimkiler haydi hayırlısı. :-)
Bölüm şarkısı Emre Kaya - Benimsin
Multimedya da Güneş in kız istemede giydiği elbise var.
İyi okumalar hepinizeee :-)
Güneş in  Anlatımından

Herkes karşımızda şaşkın bir ifadeyle bize bakıyordu . Niye bu kadar şaşırdıklarini anlamamıştık. Evleniyorduk işte bunun neresi garipti ki?
Babam anlamayan gözlerle bakışlarını Rüzgar ın ve benim üzerimde gezdirdi. Rüzgar bu bakışlardan rahatsız olmuş olacak ki yeniden "Biz evleniyoruz" dedi.
Annem , Ayla teyze ve Mehmet Amca şaşkınlıklarını atmış olacaklar ki gelip bize sarıldılar ve tebrik ettiler. Babam hiçbir tepki göstermemiştir onun bu tavırlarına anlam veremiyordum. Birkaç dakika göz göze bakıstıktan sonra dolmuş gözleriyle yanıma geldi ve gözlerimin içine baktı.
"Seni çok seviyorum kızım inşallah hayırlı olur "dedikten sonra sıkıca sarıldı. Sonra Rüzgara döndü elini Rüzgar ın omzuna koyup sıkıca bastırdı.
"Kızımı üzersen karşında beni bulursun " Rüzgar babama güven veren gözlerle bakıyordu Rüzgar ın beni üzmeyeceğine emindim . Rüzgar önce babama sonra bana baktı. "Kızınızı hiç üzmeyeceğim. Kavgalarımız olacak ama ben onu hiç bırakmıycagım birbirimizden bulacağız yine mutluluğu "
Rüzgar an bu sözleri biraz duygulanmama neden olmuştu. Bu duygusal havayı dağitan Mehmet Amca oldu.
" Eee ne zaman istemeye gelelim kızımızı :-)

Nermin Teyze : Siz nasıl uygun görürseniz.

Ayla Teyze : Yarın gelelim o zaman hem Hatice nine de gelir bu sefer gerçekten gelinini görmüş olur:-)

Ayla Teyzenin bu sözleriyle hepimiz kahkahalara boğulmuştuk. Bir zamanlar Hatice nine beni gelinleri sanmıştı. Şimdi ise bu gerçek olucaktı. Biraz daha muhabbet ettikten sonra Rüzgar , kayınvalidem ve kayınpederim gitmişlerdi. Böyle söyleyince garip geliyordu ama öyleydi.
Gizem de haberi alır almaz beni aramış ve kutlamısti . Yarin için alışverişe çıkmak gerekiyordu. Yatağa atlar atlamaz uykum gelmişti . Normalde heyecanlı olmam gerekiyordu ama uykumu bölemezdim sonuçta uyku önemliydi.
...

Uyandığımda Gizemin dağıttığı odamı görmek bir oldu. Odayı ne hale getirmişti.

- Gizem ne yapıyorsun ya ?

- Kıyafet arıyorum akşam için ama hiçbiri işe yaramaz alışverişe çıkmak lazım

- Biliyorum zaten bunun için niye dolabı kurcalıyosun?

- Amann ne biliyim kızım ya çok heyecanliyim evleniyosunuz sonunda :-)

- Evet :-)

- Eee yengeciğim haydi kalk alışverişe gidiyoruz :-)

- Ne yengesi be

- Abimle evlenicegine göre yengem oluyosun :-)

- Başlarım yengene ben o kadar yaşlı değilim tamam mi ?

- Tamam kızma haydi çabuk hazırlan çıkalim.

Hemen üzerime birşeyler geçirdim . Alışveriş merkezine geldiğimizde Gizem hangi mağazaya dalıcağını şaşırmıştı. Benden daha heyecanliydı. uzun bir maratondan sonra alışverişimiz bitmişti ve eve gelmiştik. Evde herşey hazırlanmışti. Bende gidip üzerini değiştirmeye başladim.
Pudra pembesi elbisemi giydikten sonra aşağıya indim. Herkes hazirdi . Heyecanim daha da artmıştı. Kapının çalmasıyla herkes telaşla ayaklandı. Rüzgar , Mehmet Amca ,Ayla Teyze, Hatice nine ve Rüzgar an birkaç akrabası daha gelmişti, Hepsinin ellerini öpüp mutfağa ilerledik. Biraz bekledikten sonra kahveleri yapmaya başladık. Ben istemiyordum ama Gizem Rüzgar ın kahvesine ne varsa koymuştu. İnsan abisine bu acımasızlığı nasıl yapıyordu acaba. Kahveler hazır olduktan sonra götürüp kahveleri verdim. Rüzgar ın kahvesini en arkadan getirdim. Rüzgar ın içmeye başlamasıyla öksürmesı bir olmuştu. Gizemli kıkırdamaya başladık. Rüzgar bize kötü bir bakış attıktan sonra gülmeyi kestik.

Hatice Nine : Sonunda kızımızı istemeye geldik. Ben hep söylüyorum da dinlemiyorlar ki beni eşşek sıpaları.

Emin Amca : Olsun efendim geç olsun da güç olmasın

Hatice Nine : Rüzgar oğlum en az beş çocuk isterim he ona göre

Bu sefer öksürme sırası bendeydi sanırım. Beş çocuk neydi be . Rüzgar gülerek tabiki Hatice nine dedi. Tabikiymiş kendi yapsın beş çocuğu da göreyim.

Kahveleri de içtikten sonra isteme merasimi başlamışti.

Mehmet Amca : Evet buraya toplanma sebebimiz hayırlı bir iş için . Allah ın  emri peygamberin kavliyle kızımız Güneş i oğlumuz Rüzgar a istiyoruz.

Babam önce bana baktı sorarcasına bende evet anlamında başımı salladım.

Emin Amca : Gençlerde istiyorsa diyecek fazla birşeyimiz yok hayırlı olsun

Ayağa kalkıp yüzükleri taktık. Hatice nine hayırli olsun evlatlarım deyip kurdeleyi kesti. Büyüklerin de elini öptükten sonra herkes muhabbete daldı. Rüzgar bana dönüp elimi tuttu.
-" Artik benim sözlümsun prenses seni çok seviyorum."
- Bende seni çok seviyorum artist




GELECEĞİM OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin