Chapter 7
"Volim ovu pesmu", Sky kaže tiho, kad Coldplayeva 'Fix You' počinje da svira sa Seanovog telefona."I ja", nasmeje se polako. Sede na klupici pored fontane u školskom dvorištu, a ramena im se jedva dodiruju, dok dele slušalice. Seanov vozač kasni, ali po prvi put, njemu je svejedno jer dobija više vremena da provede sa sitnom devojkom.
Kada bi nevinost imala personifikaciju, Sean bi rekao da je to način, na koji Sky miriše – slatko i mekano. Način na koji se njene oči skupe u uglovima kada se nasmeje, stidljivo rumenilo na njenim obrazima, njene prošaputane reči, i toplina koja kipi u Seanovim grudima kad god joj je u prisustvu – to je nevinost. Sky je jednostavno vrištala tu reč.
Skyina ruka je bila odmah tu, odmarala se na njenoj btini i Sean mota akciju u mislima. Kad je siguran ne gleda, polako malim prstom pokuša da je dodirne.
"Oh! Oprosti!", promumla devojka, trgnuvši ruku i odvajajući se od njega brzo, ali ostala je dovoljno bilizu kako slušalica ne bi spala. Seanovo lice poprimi blagu crvenu boju i odjednom mu je vrućina.
"Ne, u redu je", prisili osmeh. Ne, nije u redu. Sky se nasmeje takođe – slatko, izvinjavajuće – i vraća se gledanju spota. Hoću da te držim za ruku.
"Sean!", čuje kako ga neko doziva i sklanja pogled sa nje, samo kako bi zažalio sekundu kasnije.
"S-Stefani", promuca. Devojka ispred njega mu se zlobno smeška i maše mu dok posmatra njihovu neposrednu plizinu.
"Sean?", Sky zbunjeno gleda izmeđi njih dvoje i pogled joj se kompletno zaustavlja na Stefaninom licu.
"Ne mislim da smo se upoznale", kaže, zakorači prema njima i pruži Sky ruku. Ona, doduše ne zna da li da je prihvati, pa gleda u nju neodlučno. "Ja sam Stefani Sucow, Johnsonova-"
"Sky! Šofer je tu!", Sean joj upada u rečenicu i ustaje, hvatajući Sky za ruku i povlačeći je za sobom. "Oprosti Stefani, ali moramo da idemo."
Sky dopušta momku da je vuće, dok izvinjavajuće klima glavom brineti i pokušava da shvata zašto Sean očajnički želi da pobegne.
"Možda se vidimo okolo, Sky", uspe da čuje pre nego što se Sean strpa u auto i zatvara vrata za njom.
Ne, ako se ja pitam, pomisli Sean i uputi joj jedan od najužasnutijih pogleda koji je imao pre nego i sam sedne na suvozačevo sedište. Bila je to noćna mora kada su izlazili zbog opklade, i ona je samo postala još više pakosnija kada su raskinuli. Sean je po svaku cenu morao da drži Sky dalje od nje.
---
"Zar nećeš da jedeš?", Mike upita, dok gleda kako se Sky mršti na tanjir.
"Izvini, šta si rekao?", zatrepće nekoliko puta dok Mike puhne i odmahne glavom.
"Šef kuhinje je to napravio specijalno za tebe, kada sam mu rekao da dolaziš. Trebala bi da bar probaš!", izgrdi je, što je samo natera da se tupo nasmeje.
"Oprosti, Mike. Previše toga mi je na umu."
Na to se muškarac samo znalački nasmeje, polako pivnuši vino iz kristalne čaše koja mu je u ruci. "Zar nije uvek?"
Prevrne očima i cokće, pre nego preko volje uzima viljušku i nož. Za svih ovih pet godina koliko je Mike poznavao Sky, uvek je morao tu biti neki trenutak kada je devojka bila okupirana svojim mislima. Većina ljubavnika bi to smatrala iritantnim. Sky je bila šarmantna, zgodna i internacionalno poštovana.
Ali nije mogla da održi stabilnu vezu.
Ali iskreno, nije mogao ni Mike. Išao bi od devojke do devojke, no nijedna ga nije zadovoljavala kako je želeo. On je bio za otvorenu vezu, bez osećanja i to je ono što mu je Sky nudila.
YOU ARE READING
fight for my heart
RomanceSean Johnson je jedan od mnogih ljudi koje je Sky Morgan - jedna od najboljih revolucionarskih hirurga njenog vremena - spasila od smrti. Nikada nije mislila da će njihov ponovni, božanstveni susret biti u maloj operacijskoj sali, dok je Sean bio be...