yeniden güneş doğuyor.

69 11 4
                                    

Hastane odasına giren hemşire "bugün daha iyi gördüm sizi Cemre hanim dedi""odada tek başına kalmış ti.
Güneş doğuyor ama Cemre çok kan kaybettiginden mi yoksa bütün sevdikleri bir anda olduğunda mı geceki o sıcak hava bir anda içinde buz gibi hava estirdi.yüreğine yalnızlık gelip oturdu.
Hiç sevmiyordu yalnızlığı..unutmustu annesinin efeyle ve çocuklar la beraber eve gittiğini. Bazen keşke çocukluğunda ki o boşluklarla hayatını hep annesinin bir gün geleceğini düşünen o kız çocuğu unutulup gidilmeli diyordu. .
Kaan elinde kocaman güllerden oluşan bir buket yaptırmış güzeller güzeli Cemre uzun siyah saçlarını toplayıp yataktan dogrulmaya çalışırken eside"" dikkat et gülüm sen bize lazimsin hava toprak ve suya düşmeden önce yüreğime düşen aşkım diye seranat yaparken Cemre yanina çağırdı hergün yeniden âşık olup 'gözlerinin kahvesinin kendi gözlerin i gördüğü adama hayran kaldı. Iyi ki varsın aşkım derken odada sadece ikisi vardı. Kaan aynı zamanda başarılı bir doktor olduğundan özel oda tuttu.inci tanesine .....
Aşk sen bir başka yerlerde olma seven 2 gönül bağla yeter.
Güller ve kaanin gelip çemreyi alnından opmesi. ...
Dudaktan operken ilk görüşte aşk yada bir anlık duygudur ama alnından öpmek güvendiği ve daima yanında görmek istediği kişidir.
Klasik olacak ama cocuklarimin anası namusu serefim demektir.cemrede zaten ana Sınıfı öğretmeni olduğundan fazlasıyla anaç ruhlu bir kadın.
Kaan eşinin bu aşkı fazlasıyla hak ettiğini düşünüyor ona sadece sevgi sözleri söylerken kapıyı tıklayıp boğazını temizler gibi öhø diyerek içeri girdi. Meslek taşım da burdaymis' .
Cemre kendini iyi hissediyorsan seni taburcu edelim mi. ...
Kaan hemen ''gözün arkada kalmasın hayatım ev ve çocuklara annenle efe bakiyor yok dedi Cemre çok iyiyim kuzularimdan bir saat ayrı kalmam diye kedi gibi uysal ses tonunda konuşup doktora bile kendisi nin iyi olduğuna inandirdi. .
Doktor o bilegindeki dikişleri aldirmaya gelin.''kaan sende gel çıkış işlemleri halledelim'
dediğin de tamam deyip odadan çıkarken büyük bir gurultuyle pencere kapandı. Cemre artık yalnizdi.
Şimdi o içini acıtan yara daha fazla canını yakiyordu.
Ağzının içi cam kiriklariyla dolu konussa dilini sussa yüreğini paramparça ediyordu. Yok say diye kendine söylendi. O nasil bizim annesi kaldigimizi vicdaninin sesine 3 Maymunu oynattiysa 'görmedim, duymadım, bilmiyorum 'u oynayip@@ bize o acıyı yasattiysa ne hali varsa görsün dedi.
Kaan çıkıyoruz canım diye heyecanla geldiğinde Cemre hemen başka bir ruh halini almıştı.
Ikiside hazırlanıp hastaneden çıkarken bi daha olmasın diye geçirip hemen arabaya binip yolda evi aradılar.
Fatma hanim kızının en sevdiği pasta Börek mantı ve damadı en sevdiği sarma dolma ne varsa yapmış ti.Efede evin eksiklerini yegenleriyle vakit geçirip çarşı pazar market gezmişlerdi.damadi aradığında bi eksik var mı! @ diye kaynana si güzel gozlumle gelin demişti.
Cemre gerçekten hep dogru kararlar vermişti.
Yine o babasıyla kıyaslama yaparak evlenmeye karar vermişti.
Onun gibi ne anneannesine dedesine saygısız olmasını istemedi ve göz rengini bile yeşil olupta istemeye gelenlere bile Hayır dedi.buyudugunde artik babasıyla değil annemle yasiycam dediğin de o babasının yeşil gözlerinde büyük bir nefret vardı yıllarca
Kendi yaptığı hatayi görmezden gelmişti. Cemrede
Kaan la ciddi bir şekilde konuşup benim annem ve kardeşime ne arama gir nede arada koyma beni diye söylediğinde kaan 'tamam demişti.
Şimdi Cemre daha iyi anliyordu.
Doğru bir karar verdim dedi.
Gerçekten çok saygılı ve kayincosuyla çok güzel anlasiyordu.
Kaan ansızın arabayi durdurunca ona doğru savruldu mis gibi gelen o traş losyonu kokusu içine doldu
Ve gözlerini kisarak 'aşkım niye durduk dediğinde .
Hayatım eve tatlı alalım .
Annem bizde onlar kesin yemek işini halletmistir.
Bizde baklava alıp gidelim. Düşünceli kocam deyip dudaklarına yapisti. Kaan sa onu uzun uzun öpüp 'herzaman tatlı almaya beraber gidelim hem benim tatlı çilek kokulu Ruj diye hınzirca güldü. Isparta gülü gibi kıpkırmızı olan dudakları ve yanaklarını saklayamadi. Kaan sa onu utandirmaktan oldukça zevk alıyordu.
Annesi her zaman eğer değer veriyorsa sende karşılık ver.dunyadaki en güzel şey sevildigini bilmektir derdi.
Ben yasayamadim kızım sen aşkı doyasıya yaşa diyen sözleri demek ki bir kulağından girip diğerinden çıkmamış.
Eve vardiklarinda kapıyı sürpriz bir işim açmış Cemre yi duyan yasemin yengesi fatih dayisiyla gelip yegenlerini görmek istemişlerdi. Dükkanı ibrahim dayisina birakmislardi.   Yengesi ona aslında ilk ismiyle hitap ediyordu.ama gorumcesi Fatoş hanim 'kendisine hep fatma değil de Fatoş denmesini isterdi. Eee ne de olsa köylü yerde kızlar ayşe, Fatma, Zeynep, hatice. ..
Oluyordu.
Iyi ki çocukların iki ismi vardı.
Onlar da istemiyordu. ..
En az babaları kadar sucluydu
dede ve babaanne hala hiç biri cemrenin sorularını yanitlayamadi. .
Annem nerde anneannem e bakiyor kendi gelirse gelsin.
Bu kadar çok ne büyük günah islemisti benim annem tek suçu cahil babamın onu ailesinin yanına göndermek istemediği. .
Her defasında bizde o da cezalandiriliyorduk. .
O bizden ayrı bizse nene dede hâlâ eve gelip bize açılan gözlerle bakan konu komşu hısım akraba ve gelin nerde dediklerinde vicdanlarda sağır eden onların ismini kullanmak istemedik.
Annem önce ayrı kaldığı zamanda telefon da çok sitem etti. Sonra hiç ağzını acmadi.
Hep özledim dedi ağladı. 'Cemre kapıda kaldım diyen kaanin sesiyle kendine geldi.
Cemre hep duygusal yönlerini bastırıyor ve neşeli oluyordu.
Evde şarkı bile söylüyor du...
Yemek kokusu salona kadar gelmiş yengesi ananeninde dedeninde slm var 'demişti. Gülay ve salihte 2 günlüğüne geldiklerinde yollarda mahkumların diye onların yanında kalmış ti.cemre hep karsiydi.
Annesi ona hep anası nerde danasi orada derdi''bu sefer ki ses gercekti.
Kızının kulağına eğilip merak etme sen--:; yengen ve dayin dedeninde manavdaki bilgisayar dan ibo dayin sayesinde konuşuyorlar.
Oh be dedi Cemre insan hangi yaşta olursa olsun annesi kalmasın diye isyan etmişti. Oradan fatih dayısı ortamı yumuşatmak için" insan hangi yaşta olursa olsun ablasının yaptığı yemeklerden mahrum kalmamalı deyince o evin içinde bir neşe bir kahkaha fatma hanim kardesiyle oturup sohbet ederken yemekler yasemin yengemin sayesinde hemen hazır oldu!!!!.
Herkes elini yıkayıp sofrada oturup köyü bi sohbete başlamış ken tamam böyle anlarda çevrenin annesi "hadi oğlum deyip efeyi telefona çek oğlum diye """ mizmizlanirken  efede bu konuda annesini hiç kirmaz.
Tamam fatma sultan sen hiç merak etme şimdi cekicem. .
Derken ayağa kalktığında herkes video yap diye civildasirken. .o telefon çalmaya başlayınca efe bi dakika bekleyin diye açtı telefonu. Herkes nefesini tutmuş beklerken ...
Efendim diye konuştu efe ama karşıdaki ses Ayşe Cemre Başkaya deyince efenin beti benzi attı.  Uzun zamandır o ismi kullanmadigindan ablam buyrun dedi. Kimse karşıdaki sesi duymadigindan efe de evet Hayır deyip ablam deyince Cemre aldı telefonu .karşıdan gelen ses sanki anlamıştı.
O yüzden bi çırpıda babanız Antalya huzur evinde ve geçen gece serada soba yakiyorum diye yatagini ateşe vermiş. Unutkanlık da olduğundan hep ayşe salih beni affedin diye uykusunda sayikliyor. .
Ablasını bile tanımıyor sadece af diliyor hergece sizden. ..
Artık Cemre nin gücü kalmamış ti aglamamak için kanattigi dudakları fayda etmiyor. .sadece o önce kendini affetsin. .
Sonra biz o ba ,*dedi dudaklarından çıkmadı o sözcük adam deyip geçti. Elinden telefonu kaan aldı 
Çünkü Cemre hastanelik olmadan önce kaan'i aramislardi.
Kaan hemen bizim ailemizi rahat bırakın. Ben onun damadiyim-'::;.
Cemre ve efe ye yaptıklarını ödüyor deyip pat diye suratına kapatmisti.
Sanki kara bulutlar o evde tam da mutlu anlarını ölümsüz yapacakları anda gölge düşmüş en çok ta fatma karanlık geçmişiyle yuzlesirken ben en iyisi dışarı çıkıp hava alsam iyi olacak çocuklar'' diye ağır aksak adimlarla kapıyı bulup kimse görmeden sessizce kapıya yöneldi ki arkasından bi el bu canı ciğer kardesiydi.
dur abla yıllarca o adam sana eziyet etti. Ben de hiç soramadim. Canın hep yandı.
Hatta ondan ayrıldıktan sonra hiç evlenmedin.
Oğlunu bilgisayar mühendisliği kizinda ana sınıfında öğretmen oldu.sen sadece onlara aşık bir anne oldun.hic gulmedin be ablam bugün izin Verde içindeki zehri alayım sana agladiginda omuz olayım. Sağol kardeşim sen istanbul fethedenin adısin. .
Sende benim içinin acısını aldın götürdü. .
Benim yüreğimi serinlettin. Sağol kardeşim deyip boynuna sarılıp agladilar.














Aşkın Cemre hali!!!?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin