Part 1-First Meet-

754 34 1
                                    


Kring!!!

*Loceng berbunyi menandakan waktu pulang ke rumah*

*Tiba-tiba Bomi memangggil aku,lalu berlari mcm anak itik menghampiri aku bersama Naeun dan Eunji*

Bomi:"Wei,kau nak balik sorang2 ke?"

Naeun:"Kau nak x join kitorang pergi shopping sama2?"

Eunji:"Ha ah,Aku boleh hidu fashion2 terbaru kat sana!"

Chorong:"Tak pe lar,Korang pergilah ya,Aku malas,Aku pergi dulu...Btw,Have a good time,Bye!^^"

*Lalu Chorong terus pergi meninggalkan mereka*

'Malas betul aku nak layan kerenah diorang kalau x sampai besok pun x habis,,,Naik meluat aku,,,'

Eunji:"Alar,,,Baru nak suruh die tolong pegangkan barang2 aku nanti...Hehehe~"

Bomi:"Ish kau nie,Suka sangat menyusahkan orang,Taulah kau nie 'Raja Shopping' lar konon" *pukul kepala Eunji*

Eunji:"Ye lar,Janganlah pukul kepala aku bagai!"

Naeun:"Dah lar tu,Korang nie nak gaduh kat sini kan? Okey,Biar aku pergi shopping sorang2,Bye!"

Eunji & Bomi:"Tunggu aku!"

Naeun:"Hahaha...Tau x nak...Okey,Let's go!"

-SKIP-

'Aku berjalan sambil mendengar lagu fav aku,,,Remember-Apink,,,Sambil2 tu aku dance lar sikit,xD
Tiba-tiba,,,"Ouch" Aku terjatuh,,,Lalu pandang die lalu aku terus bangun dan menghampiri die ngan berapinya,,,'

Jung Kook:"Opps! Sorry x sengaja"

Chorong:"Apa! Kau nie naik basikal pun suka hati kau jer langgar orang,Mcm baru bljr naik basikal jer!"

Jung Kook:"Hey,Kau yang tngh dance tengah2 jln nie,Dah kenapa!"

Chorong:"Apa-apa pun nie semua salah kau"

Jung kook:"Aku kan dah...Wait,Kaki kau luka! Apa kata aku hantar kau balik"

Chorong"Ish,Nie semua salah kau...Ouch! Sakitnya..."

Jung kook:"Aku dah cakap,Kau degil"

*Lalu Jung kook menghantar Chorong dengan menaiki basikalnya*

'Wah~Rambut die bila ditiup angin nampak manly lar* Tiba2,,,"Aduh" '

Jung kook:"Hey,Dah sampai rumah kau lar"

Chorong:"Tahu lar,Tapi x pyh lar break sampai nak campak aku!"

Jung kook:"Kuat sangat ke? Sorry...Hehehe~Aku balik dulu ya,Bye!"

'Wah~Die nampak comel bila die senyum'

Hye soo:"Unnie! Tngklah! Cantik x adik lukis?"

Chorong:"Handsomenya!"

Hye soo:"Handsome? Unnie! Adik lukis kucing lar mne ada handsome tapi ianya comel mcm adik lar"

Chorong:"Aik,Sejak bila Hye soo ada kat sini?"

Hye soo:"Dari tadi,Adik tnye tadi pastu Unnie ckp 'Handsomenya' Adik lukis kucing lar bkn namja"

Chorong:"Oh,Ye ke? Alar~Kesiannnya adik dah tunggu lme ya,Mne nak tngk adik lukis...Wow! Comelnya mcm Hye soo"

Hye soo:"Gumawo Unnie,Jom masuk dalam! Eomma masak fav kita hari nie"

Chorong:"Kaja!^^"

'Alamak apa yang aku merepek nie,,,Kenapa mesti die dalam fikiran aku nie,,,Maybe,,,Aku dah jatuh hati kat die? Oh my GD!!!'

-SKIP-

10:00 p.m.

-Di rumah Chorong-

'Akhirnya aku dah siapkan kerja sekolah yang belambak nie,,,Dengar lagu lar kejap,,,'Boy in luv-Bts',,,Hehehe~Boy pon boy lar sbb aku nie tngh Girl in luv,,,xD Harap2 lah die ada esk,,,Kejap...'

-Di rumah Jung kook-

'Penatnya,,,Kenapalah aku jugak nak kene tolong si Jimin tu semata-mata nak berkenalan dngn perempuan mne entah,,,Mandi jer lar lgi fresh,,,Alang-alang tu baik aku bukak lgi fav aku,,,Apink-LuV,,,Hahaha~Tiba2 jer aku teringat kat yeoja tu,,,Die memang comel bila die marah,,,Kejap...'

Chorong&Jung kook:"Apa nama dia?"

-To be continue-

See You Again~[Completed]Where stories live. Discover now