İyi Okumalar...Zeynep'in yanından ayrılıp, kendimi dışarı attım. Dışarı çıkmama rağmen hala boğulacak gibi hissediyordum. En iyisi sahilde dolaşmaktı. Orası belki beni ferahlata bilirdi.
Sahile yürüken derince düşünmeye başladım. Neden vurdum bilmiyorum. Ani bir sinirdi.
Zeynep'e ve Kerem'e sinirlendim. Kerem'in bana yaşattıkları aklıma gelince karşımdakini tanıyamadım. Kerem isimini duyunca, hep benim şarteller atıyodu.Zeynep'e ayrı sinirliyim, sanki ben sürtükmüşüm gibi davranmasına sinirlendim. Lan sen daha sürtük görmemişsin bide hadsizce bana sürtük diyor.
Hem sen kimsinde bana karışıyorsun. Hep böyle yapıyor, beni deli ediyor. Herşeyime, en ayrıntısına kadar karışıyor.
Normalde Zeynep böyle kimseye yapmaz ama bana gelince hemen değişiyor. Bir karışmasa, bende mutlu olacağım oda mutlu olacak.
Ama pişman değilim. Ders olsun ona, sayemde kimsenin işinede karışmamış olur. Aniden pantolonumun cebindeki telefonum çalmaya başladı.
Cebime bakıp telefonu çıkardım. Ekrana baktığımda, arayan Yağız'dı. Çocuk bana ne kadarda musallat oldu. Keşke sadece Yağız musallat olsa. Sinirle telefonu açtım.
"Ne var gerizekalı, ne istiyorsun?"
Yüzsüzce.
"Seni" dedi
"Yağız beni deli etme. Olmayacak bir şeyin hayalini yapma."
"Diyosun"dedi gülerek.
Ya sabır. Ya herkez gülsün ama sen gülme. Sen böyle sinsi sinsi gülünce, benim sinirlerim bozuluyor.
"Evet diyorum" dedim
"Arkanı bi dönsene" Ne arkam mı? Ne alaka?
Arkamı dönmemle Yağız'ı görmem bir oldu. Yüzsüz. Bana bal gözleriyle sinsi sinsi bakıyordu.
"Ne var Yağız ne istiyorsun?. " dedim bağırarak.
"Sevgili mi görmeyi istiyorum" dedi. Başlatma lan sevgiline.
"Ben seninle sabah bankta ne konuştum Yağız? Bu bir çıkar ilişkisi değil mi diye, sana ben tek tek anlatmadın mı? Yoksa senin o eşsiz üstün kapasiteli zekan algılamadı mı?"
"Benim zeka kapasitem seni ilgilendirmez bu arada benim senle ne çıkarım olsun ki?"
Düşünür tavırla.
"Güzel bir kızla ilişki kurmak, hava atmak ya ne bilim bir sürü neden var, genellikle bu yüzden benle sevgili olurlar. Tabi ona sevgili olmak denmesede. Hem ben senle niye sevgili oluyorum ki. Gider başkasını bulurum"
.Gözleri gözlerime odaklanıp, bana ciddi bir tavırla.
"Peki senin çıkarın ne Hayal? Çıkar dediğine göre seninde vardır bir çıkarım. Sürtüksün desem o kızlar gibide değilsin. Kimseye kendinide dokundurmuyorsun. Soruyorum sana senin amacın ne"
"Sana-" tam sanane diyecektim ki karşımdaki kendini birşey sanan herif, benim sözümü kesti.
"Ben sana söyleyeyim mi Hayal. Kerem olayından sonra kendini ucuz gibi hissettin ve erkeklerle ilişkiye başladın. Ama kendine dokundurmuyorsun çünkü kendine bunu layıkta görmüyorsun. Bence sen ne yaptığını bilmiyorsun. Kendine çeki düzen ver ve kedine yakışır bir şekilde davran"
Istediğim gibi yaşar eğlenirim. Seni mi ilgilendirir? Tabikide Ilgilendirmez. Sinirle bakıp. Dişlerimin arasından.
"Sanane, benim hayatımdan sanane. Hem sen kimsin ki bana bunları diyorsun? Peki sen Keremi nerden biliyorsun? Bak Yağız sakın bir daha benim karşıma. Benim hayatım ve özelim seni ilgilendirmez"
Tam arkamı dönecekken.
"Bir şeyi yanlış biliyorsun Hayal. Bir erkek bir kızdan tek çıkarı. Özel bir odada geçirdiği vakittir" yine sinsi sinsi gülüyordu.
Erkek milleti hepsi aynı değil mi. Hepiniz aynısınız. Kadınları hep cinsel obje olarak görüsünüz zaten. Tiksiniyorum sizden. Ona dönüp.
"Senden ve siz erkeklerin, hepsindende nefret ediyorum" deyip yanından hızla ayrıldım.
Benim gözümde bütün dünyanın erkekleri aynı ama bir tek erkek olarak Babamı seviyorum. Erkek milleti, nefsine düşkün olduğundan her haltı yerler. Sadece kendileri düşünürler. Etraflarına bakmazlar, dünyanın hep kendi etraflarında da döndüğünü zannederler.
Yine bir telefon sesiyle kendime geldim. Bu kez arayan Annemdi.
"Efendim?" Dedim.
"Nerdesin sen Hayal." Dedi bağırarak. Aman banane bağırısa bağırsın. Takan yok yani sonuçta.
"Sahildeyim" dedim kısaca.
"Zeynepe naptın sen bu kızın hali ne?"
"Kaşındı bende kaşıdım" dedim.
"Hayal çabuk eve geliyorsun" dedi öfkeyle. Telefonu suratıma kapattı.
Kesin, Zeynepe naptın? Niye vurdun? Kız naptı sana? Diye kesin beni beni sorguya çekecekler bak görün şimdi.
10 dakikalık evin yolunu 30 dakika geldim. Tabikide yusuf yusuf olmadım. Her zamanki gibi gıcıklık olsun diye yaptım.
Kapıyı çaldığımda saniyesinde açıldı. Bu ne hız. Annem bana kızgın boğa bakışında bakıyordu. Bende onu aldırmayarak oturma odasına geçtim üçlü koltuğa oturdum.
Yengeme baktığımda annemle bir farkı yoktu oda bana kızgın bakıyordu. MaşAllah hepsi bana avlamayı bekleyen çıta gibi bakıyordu.Valla açıkçası tınlamadım bile. Zeynepe baktığımda o yoktu.
Herkeze bakarak "Ne bakıyorsunuz?" Dedim.
Yengem atılarak.
"Sen kimsinde benim kızıma vuruyorsun?"
Ooo yengecim. Dakka bir gol bir. Yengecim unutma, maç daha yeni başlıyor.
"Senin kızın kimde bana karışıyor"dedim.
Yengem bana işeret parmağını uzatıp.
"Benim kızıma kimse el kaldıramaz"
Ah canım, kızınıda korurmuş.
"Kimsede benim ne yaptığıma karışamaz" Yengem dahada sinirlenmeye başladı. Sinirden yüzü aynen domates salçasına benziyordu. Az bile sana.
Annem araya girerek. Top şuan annemde.
"Hayal, Zeynep benim kardeşimin kızı ve senin ona vurma hakkın yok" dedi.
Kendi kızını koruması gerekirken hala başkalarının çocukları koruyor. Onunda bir kızı olduğunu her zaman unutuyor. Sinirle ayağa kalkıp annemin karşısına geçtim. Dişlerimin arasından.
"Kardeşinin kızına verdiğin değeri onda birini bana verseydin belki bunların hiçbiri olmazdı anne"
Anne kelimesine vurgu yaparak. Annem bana ifadesiz bakıyordu. Ne desem deyeyim annem hala aynı. Salondan çıkarken annem.
"Hayal terbiyesizleşme gel buraya!!!" Umursamadan kendi odama çıktım, yatağa uzandım. Hep annem Zeynepe değer verir onun üstüne titrerdi. Ama bana soğuk davranırdı. Hep bu yüzden Zeynepe karşı hep soğuk davranıyorum. Ama açıkçası umrumdada değil.
Kulaklıklarımı alıp sade sessiz bir müzik açtıp dinlemeye başladım. Bu daima iyi geliyordu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uyandığımda müzik sesi geliyordu. Sonra kulaklıklıkla uyuduğumu farkettim. Normalde müzik sesiyle uyuyamam ama uyumuşum işte.
Ağzımın içi kuruydu vede çok susamıştım. Ayağa kalkıp mutfağa gittim. Mutfağa girip ışığı yaktığım an çığlık attım.Şunu belirtmek isterim Hayal&Yağız çifti olacak haberiniz olsun.
Kısa oldu ama umarım beğenirsiniz. Iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Dünyamda Sen (DÜZENLEMEDE)
Fantasy~HAYAL&YAĞIZ~ Pişmanlığın hikayesi. ©Tüm hakları saklıdır.