Un cuplu de mult asteptat

899 86 24
                                    

Perspectiva *Rose*

Era Steph acompaniat de tata si unchiul LJ! Cum m-au gasit?! Dar ce mai conteaza? Conteaza ce cauta Steph aici! Ii blestema zilele lu' Damian iar tata a venit la mine si m-a luat in brate.

-Esti bine scumpo?! De cate ori ti-am spus sa nu umbli cu toti handicapatii?! O sa ma dea la ciori maica-ta! Mi-a spus incercand sa mai "imbunatateasca" atmosfera.

-Off ce bine ca esti bine Rose ! Datorita lui Stephan. Mi-a spus unchiul LJ.

Perspectiva *Stephan*

-Daca te mai prind in casa mea si in preajma lui Rose, te ard de viu si iti arunc cenusa intr-un WC ! I-am spus nervos trantindu-l inca de 5 ori de copaci.

L-am lasat intr-o balta de sange si am fugit la Rose .

-Rose esti bine? Ti-a facut ceva taranul asta?! Am intrebat-o ingrijorat.

S-a apropiat de mine si m-a sarutat. WTF ?! Visez? Sunt in rai ?! Rose chiar m-a sarutat?! Cat de bine ma simt, persoana iubita este in bratele mele in siguranta si asa va fi de acum in colo.

-Gata porumbeilor? Mergem acasa? Ne-a intrerupt unchiul Jeff tusind.

-Hai mai tati... Mergem dar ce facem cu Damian? A spus Rose.

-Il lasam dracu' aici. Acasa la noi nu mai vine! Le spun eu serios.

Am luat-o pe sus pe Rose si am mers acasa alaturi de tatii nostri. Cand am ajuns matusa Made si ceilalti au venit intr-un suflet la noi.

-Fiica mea esti bine ?! A intrebat-o matusa pe Rose.

-Da, datorita lui Steph! A spus si m-a luat de mana iar eu am inceput sa rosesc.

-Acum in sfarsit puteti fi impreuna! Au spus toti.

Rose m-a tras intr-un colt voind sa-mi spuna ceva.

-Steph, hai in camera ta sa vorbim! Mi-a spus ranjind dulce si tragandu-ma de mana.

Cum am ajuns in camera, Rose s-a asezat pe pat iar eu m-am pus langa ea.

-Steph, voiam sa iti spun ceva ce nu ti-am spus pana acum... Mi-a spus Rose uitandu-se cu o privire calma la mine.

Stiam la ce se referea , asta facandu-ma sa rosesc foarte rau.

-C-ce sa-mi spui ? I-am spus balbaindu-ma.

A chicotit si m-a luat de mana sprijinindu-si capul de umarul meu.

-Uite Steph.. Nu stiu cum sa-ti spun dar...

-Dar?! Am intrebat-o curios.

-Te iubesc. Te iubesc de cand eram mai mici dar nu am indraznit sa-ti spun crezand ca tu nu simti la fel.. Mi-a spus inrosindu-se.

Imi venea sa sar ca un prost si sa tip din toate puterile de fericit ce eram, dar m-am abtinut si am decis sa-i impartasesc si eu sentimentele mele.

-Si eu te iubesc Rose, te-am iubit de cand eram mici dar nici eu n-am avut curaj. I-am spus frecandu-mi ceafa rusinos.

Ea mi-a zambit si si-a lipit fruntea de a mea.

-De acum in colo nu o sa ne mai desparta nimeni. Mi-a spus uitandu-se in ochii mei.

-Poti fii sigura de asta, nimeni n-o sa se mai atinga de tine cat timp sunt eu aici ! I-am spus zambindu-i.

Buzele noastre s-au apropiat si s-au lipit intr-un sarut mult asteptat, acum se afla in bratele mele, in siguranta , unde va ramane de acum in colo.

Buna buna ! Next-ul urmator vine imediat, abia am ajuns acasa si cum am promis, 2 next-uri la asta + intrebarile si un next la cea cu Ben. Coperta de la noua carte a fost schimbata, este un desen facut de BloodyMice , se pricepe enorm de bine! Iti multumim si te pupam !

Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti. Va pup.

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum