4. Bölüm

244 36 20
                                    

Multimedia = Alev

Doğukan içeri girdi ve bizi Aras'la bu kadar yakin gorunce gozleri faltaşı gibi oldu. Tabi ben hemen Aras'tan uzaklastim. Ayrica az once resmen Aras'la.. Ayy utandim devam edemicem. "Alev, seninle konusmam gerek" diyen Dogukan sayesinde dusuncelerimi bir kenara attim. "Seninle konuscak birseyimiz yok Doğukan, cikar misin evimden" dedim. "Hayir seninle konusmadan şurdan şuraya gitmem" dedi israrci ifadeyle. Aras sinirlenmiş gibi gozukuyodu. Ama sesini cikarmadi. Sanirim Dogukan'i dovmemek icin direniyordu. "Hadi be Alev birkac bisey soyleyip gidicem" dedi tekrardan Dogukan. Basimi salladim ve Dogukan'la bahceye ciktik.

Gözlerimin içine bakıyordu ve bu artık bana hiç bişey anlatmıyodu. Fazlasıyla değişikti. "Konuş gitmem gerekiyo " "niye niye o yaptıklarıma rağmen niye o söyleseeneee! " diye bağırdığında bir adım geriledim. "O ne demek lan dangalak" salak ya bu ne demek istiyo ben Aras ın yanında kendimş güvenli hissederken senin yanında aptal gibi hissediyorum demek isterdim haykırıcaktım. Ama bir adım atıp aramızdaki farkı kapadı dudaklarıma baktığı için bir adım geriledim bi kez daha.. bi kez daha. Bikez daha. Ve duvar lanet olsun şimdi onunla duvar arasındayım iyice yaklaştı vücuduyla duvar arasında sıkışmıştım. Eğildi eğildi az daha öpecekken bi serinlik geldi ve gözümü açtım Aras yerde Doğukan ı yumrukluyodu. Ve şöyle dedi. "Sen kimsin lan sen kimsin benşm olana nasış göz koyarsın nasıl seni gerizekalı seni öldürücem. 'Benim olan.. ' 'Benim' ..

Benim olana derken ne kastetmişti bilmiyorum ama hoşuma gitmişti doğrusu. "Aras tamam birak lutfen." dedim. Beni dinledi ve Dogukan'a vurmayı kesti. Ve kolumdan tutup eve soktu. Tabi pesinden kapi caldi. Dogukan oldugunu bildigimiz icin acmadik ama israrla hâlâ kapiya vuruluyordu. Sonunda dayanamayip kapiyi actim ve karsimda kimi goreyim... Dolunay... Hani şu Aras'in sevgilisi olan. Ben bu kızı unutmustum bile. "İceriye girebilir miyim tatlim" dedi samimi olmayan bir gülüşle ve omzuma carparak eve girdi. Aras onu gorunce yüz ifadesi degisti. Az once muutlu gibiydi ama simdi sanki uzuldu. Ya da ben kendimi avuutmak icin mi boyle dusunuyorum acaba. Off of. Sanirim ben gercekten aşık oldum. Hemde ilk goruste aşk. Boyle seylere hic inanmazdim ama basima geldi iste. Dusuncelerimden arınmamı saglayan Aras'ın sesi oldu.
"-Sen Alev'in evini nerden biliyosun Dolunay.
+Seni takip ettim sevgilim. Hayir akşam akşam evden cikinca bisey mi oldu acaba diye.
- Ne sacmaliyosun Dolunay. Ben senden sabah ayrilmistim. Ne sevgilisinden bahsediyosun. Bir daha senin yuzunu gormek istemiyorum. Git.
+ A-ama ama ben seni seviyoruum. Beni birakamazsin.
- Bıraktım işte. Ben sevmiyorum demek ki.
+ Bu kız için biraktin beni dimiii " dedi beni işaret ederek. Şaşırmıştım. Ve bu kıza saç baş dalmaya hazir gibi hissediyordum kendimi. Ama sabirliyimdir. Söze girdim ve;
" Ne diyosun kızım sen. Dövülmek gibi bir hobin var mı. Cunku birazdan tam anlamıyla bunu yasiycaksin. Şimdi evimden seni kovuyorum. Kapinin yerini biliyorsun TATLIM" dedim vurgu yaparak. Kapiya dogru ilerledi ve cikmadan once " Yanlış kişiye bulaştın " dedi. Pek umursamadım dogrusu. Bu olaylar olurken benim best friendim Gizem sadece bizi izledi. Konu dışı kaldigi belliydi ve "Ben cok sıkıldım yukari cikip uyucam hadi size iyi geceeler" dedi. Boylece bizi Aras'la baş başa birakti. İkimizde koltuga oturduk. Ben sessizligi bozarak " Aras, Dolunay'ın dediği dogru mu? Onu benim yuzumden mi biraktin" dedim. Aras kasılmıştı. Biraz düsündü. "Bak Alev sen benim icin degerlisin. Niye sana bu kadar bağlandım bilmiyorum ama her an seni kaybedebilirmiş gibi hissediyorum ve bundan çok korkuyorum" dedi. Aslinda sorumun cevabi bu degildi ama yine de soyledikleri beni mutlu etmişti. Gulumsedim ve ona sarildim. Onun kollarindaykem kendimi cok huzurlu hissediyordum. Geri cekilip "Benim de sana soylemem gereken bisey var. Gecen yarim kalmisti. Ben sa.." tam diyecekken sozumun yarim kalmasini saglayan Aras'ın telefonu caldi. "Cok ozur dilerim Alev. Babam ariyor acmam gerek " dedi ve mutfağa gecti. Niye burda konusmamisti ki simdi. Amaan banane. Beni burda ilgilendiren tek şey telefonun calmasiyla soylicegim şeyi soyleyememem oldu. Artik yeter diyorum bu iki oldu. Ucuncusunde soyleyemezsem gebercem yani.

ASİ MOTORCUMWhere stories live. Discover now