Bugün yine sıradan günlerden biri. Her gün yaptığın gibi arkadaşlarınla bir yerlere gittin ve eve doğru yürüyorum. Sonra hızla gelen bir motor görüyorsun sana tam çarpacakken kenara çekiliyorsun, motor duruyor ve "Yavaş sürsene, az kalsın bana çarpıyordun" diyorsun. Sonra motoru süren kişi kaskını çıkarıyor sana " Çok özür dilerim. Nasıl olduğunu ben de anlamadım" diyor. Ve şaşkın şaşkın ona bakıyorsun çünkü bu Zayn Malik, sen onun büyük bir hayranısın. Zayn "Sen iyi misin?" sen ona "Evet iyiyim inanamıyorum sen Zayn Malik'sin" deyip öylece bakmaya devam ediyorsun o da sana "Evet, istersen bir yerlere gidelim" diyor
Sen tabii ki de "Olur" diyorsun. Beraber bir kafeye gidiyorsunuz. O senden özür diliyor, sen "Önemli değil sonuçta hiçbir şey olmadı" diyorsun ve Zayn'e gülümsüyorsun o da sana gülümsüyor. Onun gülüşünden çok etkileniyorsun gerçekten çok güzel gülüyorZayn: İyi ki bugün motoru çok hızlı kullanmışım.
Sen:Neden.
Zayn:Motoru hızlı kullanmamış olsaydım senin gibi tatlı bir kızla tanışmazdım.
Sen utanıyorsun suratın kızarıyor .Zayn "Utandın mı?" diyor sen birşey söylemiyorsun sadece gülümsüyorsun. O da sana utandın mı diyor ama onun da yüzü kızarmış çünkü o da utanmış. Ve havanın kararmaya başladığını fark ediyorsun.
Sen:Hava kararmaya başlamış, artık gitsek mi?
Diyorsun, aslında hiç gitmek istemiyorsun ama mecbursun.
Zayn: Olur.
Kalkıyorsunuz, motora binip eve gidiyorsunuz o sana numarasını veriyor sen de ona. Eve varınca motordan iniyorsun ve Zayn'in yanağına bir öpücük konduruyorsun Zayn gülümsüyor ve sende ona eve giriyorsun kıyafetlerini değiştirip yatağına uzanıyorsun ve durmadan bugün olanları düşünüyorsun ister istemez gözlerin yavaşça kapanıyor ve alarmın sesiyle uyanıyorsun "Bugün neden alarmı kurdum ki deyip uyumaya tam devam edecekken telefonun çalıyor sinirle telefonu eline alıyorsun ve birden ayılıyorsun. ARAYAN ZAYN. Hemen telefonu açıyorsun.
Zayn:Günaydın. Umarım seni rahatsız etmemişimdir.
Sen:Sana da günaydın ve hayır rahatsız etmedin.
Zayn:Eee.... Şeyy...Müsaitsen bugün bir şeyler yapalım mı?
Sen: Olur, evet :)
Zayn:O zaman seni 1 saat sonra alırım.
Sen:Olur görüşürüz.
Zayn:Görüşürüz.Hemen hazırlanmaya başlıyorsun.
Dar paça pantolonunu üstüne beyaz bir tişört dalgalı saçlarını da açık bıraktın ve ayakkabılarını giyip dışarı çıktın Zayn seni kapıda bekliyordu.
Sen:Umarım fazla bekletmemişimdir.
Zayn: Hayır zaten yeni gelmiştim.
Sen:Hadi gidelim o zaman.
Zayn seni lunapark'a götürdü. Resmen herşeye bindiniz sıra dönme dolaba gelmişti bindiniz, Zayn hep sana bakıyordu bunu fark etmiştin ve sende ona bakmaya başladın
Dönme dolaptan indiniz sonra biraz oturmaya gittiniz.
Zayn sana (ismini soyleyip) "Biliyorum daha yeni tanıştık ve ben bunları sana söyledikten sonra belki benim yüzüme bile bakmayacaksın ama sana söylemem gerekiyor ben se__.
Zayn'in sözünü kesip ona
"Ben de seni seviyorum" deyip onu öptün sonra Zayn sana sarıldı.
Her günün Zayn'le beraber geçti.2 yıl sonra....
Hâlâ beraberdiniz, evlenmiştiniz ve 1 çocuğunuz vardı çok mutluydunuz.
Umarım hikâyemi beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz lütfen vote vermeyi unutmayın.
Yorumlarınızı bekliyorum :)