Capitolul 1.

68 8 1
                                    

"Oh te rog,mama! Poti macar azi sa te calmezi?"
"Scuze, Amber. Chiar am emotii. De cand tatal tau a murit acum aproximativ 3 luni, nu m-am mai gandit la altceva, nu am putut fi fericita, si cred ca nici tu.."
"Mda, scuze daca sunt tafnoasa uneori, dar asta inseamna mult pentru mine, e un nou inceput, mai ales acum ca incep liceul."
"Off, la fel ca intotdeauna. Inceteaza cu grijile pentru note."

  Ma intorc cu spatele la mama si continui sa privesc prin gemuletul micului avion. Am auzit ca Rivers e un oras minunat. Nu e la fel de frig ca in nordul Canadei, cica e mai in sud, aproape de S.U.A. Sper sa fie un inceput bun pentru mine mutarea asta.. Moartea tatei nu mi-a prins deloc bine. Chiar daca era un betiv imputit, l-am iubit timp de 7 ani, primii ani ai mei fara sa stiu ce e ala alcool. A inceput sa mearga la curve, sa lipseasca nopti intregi de acasa si cand venea se certa cu mama si ocazional o batea pentru ca "vrabiuta s-a spalacit", o vorba de-a lui in plina betie. Dupa asta a urmat sa fie concediat de la munca pentru ca a strecurat si a incercat sa fumeze un joint in incinta cladirii.. Nu a mai avut bani sa plateasca masaje erotice si eventual poftele zdrentelor, asa ca pur si simplu le astepta sa iasa de la 'servici' sa le hartuiasca pana acceptau sa i-o suga pe gratis, cateodata si mai multe lucruri.. Cumva a luat Hiv, nimeni nu a stiut, sau poate pur si simplu nu le-a pasat, si el a murit...
 

Imi imaginez cum s-a simtit probabil mama.. Era dimineata, ea se trezise prima si se imbracase sexy. Mama e chiar o femeie superba la 36 de ani. Tata avea 41 si parea de mai mult din cauza alcoolului si ierbii. Ii scutura usor umarul pentru a-l trezi, dar el nimic.. S-a gandit la ceva mai indraznet, era disperata sa isi salveze casnicia.  L-a intors pe spate si ia tras in jos boxerii. Nu a asteptat prea mult si si-a infiltrat mana. L-a prins usor, probabil sensual. Dupa ce a observat ca el chiar nu reactioneaza si i-a verificat pulsul, a realizat ca era mort.. A fost asa stanjenita..

*Va rugam sa va puneti centurile, si nu va mai ridicati de pe scaune, in 15 minute aterizam in Rivers, Cananda.* Vocea robotica din avion ma scoate din gandurile mele, exact cand vroiam sa imi reprim ranjetul cand mi-o imaginam pe mama masand barbatia tatei...

Intre timp mama ma intreaba daca sunt bine, iar eu aprob timid din cap. O compatimesc atat de mult.. Prin cate se presupune ca a trecut... Imi e asa dor de versiunea fericita a mamei..

Cand aterizam, chemam un taxi si ii detaliem noua adresa. Nu a fost prea mult de explicat, e un oras mic. Toata lumea stie pe toata lumea. In 15 minute acesta opreste, iar mama ii inmaneaza tipului gras si chelios 10 dolari. Casa e imensa! Woow. Mai ales fata de apartamentul minuscul cu care am fost obisnuita.. Are doua etaje si parterul. Pe fiecare etaj sunt doua bai si doua camere. La parter mama o sa faca o bucatarie si o camera de oaspeti, pe etajul unu camera ei si un birou pentru serviciul ei. Nu lucreaza de acasa. O sa petreaca 12 ore pe zi intr-o cladire gen zgarie-nori intr-un birou acceptabil ca marime, iar cand ajunge acasa o sa aibe la fel de multe dosare ca dimineata, de care va trebui sa se ocupe. O sa incerc sa privesc partea buna in asta. Si, in sfarsit, etajul 2 e al meu. Una o sa fie camera mea, iar cealalta o sa insist sa fie o sala de fitness. Imi e de ajuns ca odata cu plecarea din Oregon a trebuit sa renunt ca antrenamentele de jiu-jitsu, conditia fizica nu mi-o pierd. Plus, eu am ultimul etaj din casa. Incerc sa imi reprim zambetul cand ma gandesc cat de super e asta. Mama nu prea are pentru ce veni aici, deci voi face tot ce vor vrea hormonii mei sa faca. Oricum va fi prea ocupata si obosita sa isi mai bata capul si cu mine.

Ajung in camera mea deja mobilata. Camera mea, a mamei si bucataria, si desigur cele 6 bai sunt singurele incaperi mobiliate. Pe peretele din stanga am o canapea mov cu negru cu 3 locuri, extensibila desigur, si langa doua dulapuri, unul mai mare si unul mai mic, amandoua negre. Vis-a-vis o masuta cu o plasma Samsung imensa, si langa, la aproximativ un metru jumate, un birou din lemn de cires. Perdelele sunt negre si apreciez asta, arata incantator. Lustra e mov. Si pe podea e o chestie pufoasa negru cu mov cu late. Pare a fi un covor. Incantator.. Peretii sunt tapetati.. Doi mov, doi negri.. Sunt surprinsa de faptul ca gusturile ingrozitoare ale mamei par sa se fi descurcat asa bine aici.. Imi scot capul pe geam. O gasca de baiati imbracati in negru sunt pe partea cealalta. Genial, mintea imi spune ca ma voi distra putin.

Sentimente Efemere// a.i. ff.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum