-Hei, Dean, ce faci omule?
-Bine, ma gandesc cum sa ii rup capul lui Waiatt ala la Noaptea Campionilor.
-Hai,frate, nu te stresa, l-ai mai batut si la TLC anul trecut in bati si acum, iar eu ma ocup de oita aia fraiera.
-Da, dar tot avem nevoie de un al treilea membru. Am ceva variante: Neville.
-Prea tanar.
-Cesaro?
- Prea elvetian.
-Prea elvetian, serios? Ce ai vrea sa fie belgian si sa ne aduca ciocolat sa nu indopam de fiecare data cand il venem?
-N-ar fi o viata re, nu?
-Ba da, ai ajunge la 180 de kilogranme si o sa trebuiasca sa te rogtogolesc cumva pe scari.
-Alte varianta?
-Ruyback?
-Oooooo, si tu spui ca eu o sa ma ingrasi.
-Pai daca ai mai lasa pizza si ai manca mai sanatos....
- Sanatos ca si???
-Shaorma!
-Variante, Roman!
-Rouan, e bun?
-O, mai vrei inca un dusman care sa se alieze cu familia de boschetari Waiatt.
-Pai propune tu pe cineva!
-Zic pas, oooo am primit sms de la Seth!
-Ce scrie?
-Uite, nu vreti sa ungropam securea si sa formam din nou The Shield?
-Intreaba-l dapa nu vrea sa ii ingrop o secure in cap si sa ii formez gauri?
-Imediat!
-Scrie ca vrea sa te distruga si ca ai noroc ca are trebaba acum cu Sting si Cena.
-Pai spune-i ca ar fi cazul sa fuga ca vine Sting dupa el si il baga si pe el in masina de gunoi cum a facut cu statuia lui de rahat.
-Bine, deci alte optiuni?
-Nimic!
-Daca te intereseaza te invit sa te dici pe la superstarurile WWE si sa ii intrebi.
-Reing ne da soluitia: Sa ma duc cu un carucior si sa la dau prajiturele la superstaruri ca sa vina sa se bata impreuna cu noi cu niste ciudati care isi i-au bataie de la orice baietel mai suparat.
-Bine, bine mai caut eu.