Od vtedy čo bojovala s tým 'chalanom' ju pálilo ľavé plece. Nezaoberala sa tým keďže bola s Lukom, Semom a potom aj Siennou. Vedela že tam má modrinu z toho ako ju prirazil o strom. Ale teraz sa na to pozrela a uvidela že tam nemá modrinu ale nejaké nové tetovanie. Čudovala sa čo môže znamenať. Bolo iné ako jej ostatné tetovania. Potom jej to došlo. A do...
Nie, nie, nie to nemôže byť pravda. Nie, proste NIE! Ale keby to nie je pravda tak to tam nie je. Porazenecky si vzdychla. Nezaoberala sa tým a išla spať. Teda chcela ísť spať. Ľahla si do postele a pokúšala sa zaspať. Nedarilo sa jej to. Stále myslela na to tetovanie. Ak to niekto zistí stane sa niečo veľmi zlé. Aj jemu aj jej. Zatiaľ to bolo ako tak ešte v poriadku ale ak sa budú stretávať častejšie hoci len na pár sekúnd bude sa to postupom času zhoršovať. Hrozné bolo že nevedela ako sa to stalo. Naisto vedela iba to že sa ešte pár dní na sto percent nestretnú takže má dosť času vymyslieť čo ďalej. Dúfala aj že sa Luke rýchlo pozbiera a dopovie jej čo jej chcel povedať. Bolo to niečo strašne dôležité keď to nepovedal ani Lune. Nevedela si predstaviť čo také dôležité to mohlo byť. A kto prišiel do mesta a hlavne do lesa? Nejaký D-neviemčo. Pochybovala že je to až také hrozné. Narozdiel, to tetovanie bolo. V ich svorke platilo veľa vecí čo v iných nie. A zase v iných svorkách platilo veľa iných vecí čo u nich nie. Tak napríklad.
U nich platilo že vlk (alebo polovlk ako chcete) sa nemôže bozkávať. Ak sa vlk s vlkom pobozkali na ústa, na pleciach sa im vytvorili tetovania. Tie tetovania sa tiahli od lakťa pravej ruky, krútili sa a točili okolo pleca potom prechádzali z malej časti na chrbát a potom na ľavé plece. To tetovanie spôsobilo že vlci sa musia navzájom ochraňovať. Aj keď sa nenávideli, museli dávať jeden na druhého pozor. Vytvorilo sa medzi nimi puto, ktoré nikto nemohol zrušiť. Nemohli bez seba vydržať veľmi dlho. Tie tetovania boli rôzne ale každé začínalo a aj končilo na tom istom mieste ako ostatným.
Každý vlk mal nejaké tetovania. Tie tetovania ukazovali aké schopnosti má. Väčšinou mali vlci jednu alebo dve, len výnimočne tri. A aj tie tri boli obyčajné. Alfa mal/mala ešte jedno tetovanie navyše vďaka ktorému ich museli ostatní vlci v ich svorke poslúchať. (Áno Alfa u nich môže byť aj žena. Asi sa vám to zdá čudné čo?) Aspoň väčšinou to tak fungovalo. Niekedy to tak nemuselo byť, niektorí nemuseli poslúchať a výnimka bola aj Charlotte. Charlotte mala oveľa viac tetovaní ako ostatní. Mala potetované celé ruky, chrbát a jedno tetovanie sa jej tiahlo aj za pravé ucho. Toto nebolo veľmi dobré. Mala aj tetovanie Alfy. Mala veľa tetovaní o ktorých nikto ešte ani nepočul ani nevidel.
Našťastie, nikto o tom nevedel. Ani nemal kto. Doteraz sa so svojimi tetovaniami veľmi netrápila ak vedela ovládať tie schopnosti ktoré predstavovali. Ale toto tetovanie spôsobilo že nemohla v noci zaspať. V hlave jej vírilo veľa otázok. Ako sa tam to tetovanie vzalo? Prečo povedal že mu bude chýbať? Ako to myslel? Prečo to potom povedala aj ona? Na žiadnu z týchto otázok nemala odpoveď. Hlavne ju trápila otázka: Kto je to? Nepoznala nikoho kto by mohol mať taký meč. Ani nikoho komu by sám ich kráľ dovolil nosiť také oblečenie. Obyčajné oblečenie. Bolo to čudné.Vedela že by sa s ním už nemala nikdy viac stretnúť. Nie je to vylúčené. Síce mu mierila na srdce ale neprebodla mu ho. Poškrabala mu ho. To znamená že približne päť dní sa nezobudí. Má päť dní na to vymyslieť ako by sa mu mohla vyhnúť. Musí sa mu vyhýbať. To tetovanie je na začiatku vývoja. Ale ak sa budú častejšie stretávať hoci len na pár sekúnd, tetovanie sa bude rozširovať a zväčšovať. Ak sa dokončí nebudú schopní bez seba prežiť ani pol dňa. A to bude zlé... Ona je vlk, a on... Odfrkla si.
Neznášala ich, nenávidela. Oni zabili jej rodinu. Oni môžu za to že má všetky tetovania. Oni môžu za všetko. Boli temní, zlí, hnusní, odporní,... Nenávidela ich! Keď mala desať rokov zaprisahala sa že bude bojovať dovtedy kým nebude mier. Kým vrahovia jej rodiny nebudú pod zemou. Odvtedy prešlo už päť rokov a už sa stihla pridať k bojovníkom. Prejsť ich výcvikom. Zvládla ovládnuť všetky svoje schopnosti. Ale hlavne, dokázala ich zabiť najviac. Zabíja dva roky a už ich stihla zabiť oveľa viac ako tí ktorý zabíjajú celý život. Bola na seba hrdá ale nedávala to najavo. Bola prefíkaná, zlomyseľná, krutá... Ale vedela byť aj milá, dobrosrdečná, láskavá,... Nech u nej prevládalo ktorékoľvek jej Ja vždy bola spravodlivá.
YOU ARE READING
Temná ☀
WerewolfCharlotte je dievča ktoré sa vie premeniť na vlka. Má krvavo červené vlasy, ale schováva si ich do čiernej kapucne, na čiernej mikine. Pod čiernym oblečením schováva tetovania, ktoré by jej pekne znepríjemnili život. Aspoň si to myslí... Toto dievč...