"Kaptanınız kim?"
Onlara doğru yürümeye başladım. Evet tek kız olduğum için kaptanın ben olmasına karar vermişti erkeklerimiz. Jest yapmışlardı bir anlamda.
"Benim, ne oldu?"dedim.
Çok komikmişçesine anırarak gülmeye başladılar.
"Demişlerdi de inanmamıştık. Resmen kaptanları kız." Tabi bunları kahkahalarla söylüyordu.
Ben bildiğin sinirden mosmor olmuştum.
"Kaptan hanginizsiniz?" Diye sordum sakin olmaya çalışarak.
"Biz değiliz. Kaptan bizi gönderdi."
İsterik bir kahkaha attım. "Kendisi gelmekten korktumu? Ayy yazık."
Çocuğun sinirlenmeye başladığını anlamıştım. Ama devam ettim." Merak etmesin az farkla yeneriz. Üzülmesin bak!"dudağımı büzerek söylemiştim bunu.
Çocuk üstüme üstüme geldi. "Bana bak küçük kız-"
Lafını kesip" Küçük kız mı? Hmm çok klişe. Ufaklıkta de tam olsun. Aynı yaştayız olum biz."
"Lafımı kesme! Her neysen. 1.si kaptanımız gelmedi çünkü: o sizin gibi küçük işlerle uğraşmaz. 2.si kimin kimi yeniceğini görüceğiz. Kalede sen varmışsın galiba. Üzülme az gol atacağız. Nede olsa kızsın. Üzmeyiz seni güzellik." Pis pis sırıtıyordu.
Yanıma Fatih geldi. "Bana bak birader rahat bırak kızı. Adam ol."
"Ahahah sevgilin mi?"
Fatih'in sinirlenmeye başladığını hissediyordum. Ellerimi göğsüne koydum Fatih'in
"Tamam Fatih sakin ol."
Adını bilmediğim çocuğa döndüm. "Sana gelince." Parmağımı göğsüne bastırdım. "Söyle o küçük işlerle(!) uğraşmayan kaptanına. Maç'a gelsin de görüşelim. Kim küçük kim büyük. Geçen senenin şampiyonu kimmiş onuda öğrensin. Şimdi uza!"
Biraz bozulmuştu ama bozuntuya vermeden sırıttı. "Ben Buğra bu arada. Bu isimi artık çok duyucaksın güzelim." Dedi ve yanındaki çocuğa başıyla işaret verip sahadan havalı bir çıkış yaptı.
Aman Allahım! Kendimi gençlik dizilerinde gibi hissettim. Saçlarımı savurmaya çalışırken birine çarptım. Off ya bir kere şu saçlarımı savuramıycakmıyım ben. Çarptığım kişiye baltığımda Kayra olduğunu gördüm.
Gülümsedi. "Bu kadar hava yaptında ya yenilirsek Berenciğim."
Sırıtmam durdu. "İyide geçen sene şampiyon olmadık mı?"
"Kızım bunlar bu sene katılıcak ilk defa."
"Sıçtık desene."dedim.
"Aslında teknik olarak hem sıçtık hemde sıçmadık. Nede olsa oynayışlarını bilmiyoruz."
Kafamı salladım. Ve bizimkileri başıma topladım.
"Bana bakın koçlarım. Bu maçı almalıyız. Az önce o çocukla ben konuşmadım. 'Egom' konuştu. Yani yenemezsek teknik olarak sıçarız. Anlatabildim mi?"dedim tek kaşımı ellerimle kaldırmaya çalışarak.
Hepsi kaşımı kaldırma çabalarıma gülüp "Tamam Beren başkan." Diye bağırdılar. Tabi benin ego yine tavan.
"Arkadaşlar! Benim bir fikrim var."
Hepsi sessizce beni dinlemeye başladılar.
"Şimdi biz bunların nasıl oynadıklarını, taktiklerini felan bilmiyoruz ya.."
Takımdan beni onaylar sesler çıktı.
"Ben diyorum ki.. Biz bunlara bir maç teklif edelim. Gerçek maçtan önce. Ne dersiniz?"
Alper "Valla olabilir hem okullarında güzel kızlarda varmış." Ensesine şaplağı geçirdim. "Yavşaklık yapma olum."
Berke konuştu. "Bence güzel fikir."
"Tabiikide güzel fikir. Nede olsa ben buldum."deyince Ali atladı. "Kızım az mütavazi ol ya. Alperde ne kadar yavşaklık varsa sendede o kadar ego var valla." Ona dil çıkardım.Fatih zeki olanımız olduğu için güzel bir soru sordu. Mustafa hocaya bu olaydan bahsedersek izin vermez ayrıca kim maç teklifine gidicek?"
Hemen atladım." Mustafa hocanın ruhu duymuyucak. Hem zaten maçı okul bitiminde yapıcağız saat 5 gibi. Birde teklife ben kesin gidiyorum. Da.. yanıma 2 kişi lazım."
Kayra ilk kez konuştu "Ben geliyorum."
Onu kafamla onayladım.
Fatih "Bende gelirim o zaman."
dedi.Onuda onayladım.
"Koçlarım gazamız mübarek olsun! Hazırmıyız?"
"Hazırız!" Sesleriyle iyice gaza gelmiştim.
Görelim şu kaptanı(!) bakalım!
Selaaam:D
Vote&yorum. Unutmayıın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLCU GÜZEL
أدب المراهقينO ofsaytı bilen bir kız.. O bir kaleci.. O bir Beren Atıkan.. Diğerleri gibi kız futbol takımı değil onunkisi. O erkek futbol takımının tek kızı. Erkek gibi de davranmıyor. Tam bir kız. Makyaj yapıyor arada. Saçlarına çok özen gözteriyor. Topuklu g...