♥66♥

2.2K 107 6
                                    

Justin

Pořád jsme se dívali na televizi. Nebylo tam nic zajímavého. Hladil jsem Belly bříško kde se skrývá moje další dítě. Najednou se postavila a šla do druhé místnosti která byla zakryta závěsem byla to ložnice. Když tam byla déle tak jsem se zvedl, vypl televizi a šel se na na ní podívat. Seděla v křesle a něco psala. Šel jsem za ní a podíval se co píše. Text písně. Right there. 

 ,, Víš, co potřebuji, aye
Vím, co máš rád, aye
Dej to dohromady, baby
Mohli bychom být v pohodě
Jak by tohle mohlo být špatné
Když je to tak správné
Yeah, opravdu tě miluji
Opravdu tě miluji"          
                       

přečetl jsem si to potichu za ní. Otočila se a usmála se na mě. Četl jsem si dál

 ,, A nikdy tě nenechám odejít
Měl by si vědět
Že se nikdy nezměním
Navždy zůstanu
Zakryl jsi mě tady (tady)
Tady (tady)"

,,Hezký text píšeš o mě co?" zeptal jsem se a usmál se na ní ,,Přesně nevíš o někom kdo by tam zpíval se mnou nikdo mě nenapadá" řekla a čmárala si na papír. Začal jsem přemýšlet. Sedl jsem si na postel a napsal Seanovi super kámoš a ten by se tam hodil. Dopisoval jsem si sním asi deset minut co za tím Bella psala text. ,,Sean" řekl jsem když souhlasil ,,Co?" nechápala ,,Domluvil jsem se se Seanem budeš sním zpívat bude rád" řekl jsem. Bella vypískla odhodila papíry a běžela ke mě. Chytl jsem jí a objal. ,,Děkuju děkuju děkuju" šeptala pořád dokola. ,,Ale doufám že zase nebudeš naštvaný s tím klipem protože ten text je docela zamilovaný víš tak tam bude nějaký kluk" řekla a já přikývl ,,Vím to už jsem si to uvědomil budu žárlit ale vím to já taky mám v každým klipu ženskou společnost teda skoro ve všech" řekl jsem ,,Tak dobře" řekla a já jí svalil na postel. Lehla si na bok a já si jí k sobě přitáhl ze zadu. Za chvíli jsme usnuli. 

Probudil jsem se na drknutí. Otevřel jsem oči a z okýnka viděl že jsme na letišti a brzdíme na dráze. Vylezl jsem z postele a probudil Bellu ,,Zlato jsme tady" zašeptal jsem jí  do ucha. Otevřela oči a usmála se na mě. Usmál jsem se taky a dal si kraťasy a tílko. Hodila si na sebe tílko a mohlo se jít. Vylezli jsme z letadla a Bell se rozhlídla. Nebylo poznat že jsme na Hawaii ale bylo tady vedro. ,,Kde to jsme vidím moře ale to máme i u nás" řekla a podívala se do dáli kde bylo vidět moře. Chytl jsem jí za ruku a šli jsme dovnitř kde bude Kenny. Vešli jsme dovnitř a Bell se najednou zastavila a koukala nahoru. Podíval jsem se tam taky a viděl nápis ,,Vítejte na Hawaii" usmál jsem se a podíval se na ní měla otevřenou pusu. Hned na mě skočila a objala mě. Obmotala si nohy kolem mě. ,,Bože vždy jsem chtěla na Hawai děkuju" řekla a já jí postavil a dal jí pusu ,,Nemáš zač a teď pojď jinak si nás lidi za chvíli všimnou" řekl jsem a šli jsme ke Kennymu který na nás koukal s úsměvem. Vzal nám kufr a já vzal příruční zavazadlo. Nasedli jsme do auta a jeli jsme k hotelu. Všude pláže a moře, krásné hotely, palmy, taky ale mrakodrapy atd. Dojeli jsme k obrovské budově. Vystoupili jsme a šli dovnitř a došli k recepci. Holka se na nás podívala a já si sundal brýle ,,Pane Biebere, Paní Bieber čekali jsme vás" postavila se a podala nám ruku. ,,Holly vem to za mě!" zařvala na jednu holku a ona si sedla za pult a ta která nás přivítala šla s náma někam za hotel. Byli tam větší chaty spíš apartmány a hned kousek pláž ,,Takže vy budete tady v novomanželském apartmá a mimochodem gratuluji a pláž máte padesát metrů od pláže. Na pláži se nachází několik barů. Jídlo si můžete dělat sami nebo chodit do jídelny tam v hotelu tam se normálně bydlí. Můžete taky do města tam je to nádherné. U recepce si můžete objednat všelijaké zážitky. Třeba parasailing nebo jízda na lodi a tak. A nezaručíme vám že se sem nedostanou paparazzi. Můžou se vydávat za návštěvníka ale můžou to být oni. Sem jezdí hodně slavných. A my je nestačíme uhlídat takže se kdyžtak omlouváme kdyby narušovali soukromí a tohle místo s touhle terasou a taky od tud až támhle je to vaše takže si myslím že je to hodně." řekla a my jsme se jen usmívali ,,Dobře děkujeme a s těmi paparazzi si nic nedělejte jsme na to zvyklí a věděli jsme to" řekl jsem ,,Dobře tak kufry se vám donesou a tady máte klíče a můžete se ubytovat" řekla a dala i klíče a odešla. Bella mě hned objala ,,Je to tu nádherné" řekla a já se usmál. Otevřel jsem dveře. Bylo to tam luxusní a to si na luxus potrpím. První byl menší obývací pokoj kde byli dvě sedačky a jedno křeslo, plazmovka na stěně a obrazy Hawaie. Další místnost byla kuchyň. Do bílo světlé modré, bar tam taky byl. Další bylo ložnice s obrovskou postelí a televizí. Když říkám obrovskou tak obrovskou byla to ta vodní postel. A pak koupelna s velkou vanou a taky sprchovým koutem. ,,Je to tady boží" řekl jsem a Bella přikývla. Přinesli nám kufry a my jsme si vybalili. Když jsme měli hotovo tak jsme se převlíkli do plavek. Měl jsem černé a Bella měla světle růžové. Měla trochu vypouklé břicho ale z dálky nebude poznat že je těhotná jenom zblízka jo. Šli jsme ruku v ruce na pláž. Tam jsme si vzali lehátka a Bella se hned šla opalovat. ,,Néé lásko jdeme do vody" řekl jsem a plácnul jí  přes zadek ,,Justine to bude studený" řekla a zasmála se ,,Nemyslím si" zamrmlal jsem ,,Namaž mi záda" řekla a podala mi opalovací krém. Sedl jsem si na její stehna a rozepl jí šňůrku od podprsenky. Začal jsem jí mazat a pak jí tu šňůrku zase zavázal. ,,Můžeš ze mě slézt" řekla a já se sklonil a měl jsem ruce položené na lehátku. Vlastně ležela a já jí seděl na stehnech a opíral se tak že jsem na ní vlastně ležel ,,Když mě se nechce" řekl jsem a ona se zasmála ,,Jde se do vody" řekla a já se usmál a postavil se. ,,Ha ha nachytal" řekla a nepostavila se ,,Mrško" řekl jsem a vzal jí za boky a přehodil si jí přes rameno a běžel sní do moře. Bouchala mě do zad a strašně to 'bolelo'. Řvala ať jí pustím. Když jsem byl ve vodě skoro pod prsa tak jsem jí plácnul přes zadek a hodil do vody. Když se vynořila musel jsem se smát nad jejím výrazem ,,Nemám tě ráda" vyplázla na mě ,,Opak máš mě ráda" řekl jsem a chytl jí za boky ,,Miluju tě" řekla a obmotala si ruce kolem mýho krku. ,,Já tebe taky shawty" řekl jsem a políbil jí. Držel jsem jí pod zadkem. Odtáhla se ode mě a začala plavat pryč. Viděl jsem vlnu tak jsem se potopil a pak se vynořil. Bella byla za mnou tak jí to ohodilo. Začal jsem se smát jako blázen ,,Tak proto si se potopil" řekla a já se zasmál. Vzala moje brejle co jsem měl na očích a dala si je ona ,,Proč? zeptal jsem se ,,Svítí mi slunce do očí" řekla a usmála se na mě. Vzal jsem jí za pas a políbil. Byli jsme tam další dvě hodiny a začalo se stmívat. Vylezli jsme a Bella si kolem sebe obmotala modrý ručník a mě dala bílí. Dal jsem si ho přes krk a Bell se obalila celá. Šli jsme do našeho apartmánu a tam se převlíkli do oblečení. Najedli jsme se jenom ovoce protože nám to stačilo a šli na terasu. Byla docela tma. Sedl jsem si do sítě co tam byla pověšená a pak přišla Bella a sedla si na mě. Nebál jsem se že se to utrhne a protože je pevná. Dal jsem si ruce kolem ní a opřel si hlavu o její rameno. Najednou jsem viděl za palmou blesk ,,Co to bylo?" zeptala se Bella. Znova blesk a já se tam pořádně podíval a pak mi to došlo ,,Jdeme dovnitř jsou tam papz" řekl jsem a Bell se zvedla a ruka v ruce jsme šli dovnitř kde jsme se zamkli. Bylo pozdě tak jsem ulehli do postele a spali.   


Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat