helowwwww mensjes :) sorry dat ik zo lang niet eer heb geschreven ik had het erg druk met school enzo. Dus hier is het ik heb geprobeerd het zo lang mogelijk te maken :) En dit Chapter wil ik opdragen aan : NoaxNiall omdat zij een van mijn 1ste lezers was TNX girl !!! :) Maarrrr hier is het verhaal dus xx
Daisy P.O.V.
Zuchtend werd ik wakker. De wekker gat 10 uur aan. Ik was heerlijk uitgerust, aangezien we gister echt geen zak hadden gedaan. Gisteravond laat waren Marlou, Zayn, Liam, Milou, Eline en Niall naar huis gegaan. Het huis was best wel een bende, maar gelukkig hielpen ze met opruimen.
Ik sloeg de dekens van me af, en stapte in mijn roze fluffy sloffen. Eenmaal beneden trof ik Harry en Tessa op de driepersoonsbank, en Louis op de andere.
‘Morgen,’ mompelde ik. Tessa reageerde verschrikkelijk overdreven, ze was echt vaak heel vrolijk in de ochtend, terwijl ik een béétje een ochtendhumeur had.
Langzaam slofte ik naar de keuken, waar ik een schaaltje pakte, en het pak cornflakes. Ik en Tessa hadden zo vaak de discussie over wat er nou als eerste in de kom moest, de cornflakes, of de melk. Ik vond de cornflakes, en Tessa de melk. Ik goot de cornflakes erin, en pakte de melk die ik er ook bij goot.
Ik keek naar de gekleurde lepels in de la, en pakte zonder twijfel de roze. Met de lepel in mijn ene hand, en de kom in mijn andere. Met een zucht plofte ik op de 2 persoons bank, naast Louis, die meteen zijn arm rond mijn middel sloeg.
‘Max belde net..’ begon Tessa. Ik zuchtte.
‘Wat moet die nu weer?’
‘We moeten komen, vanmiddag.’
‘En de jongens?’
‘Die zijn gebeld door hun eigen manager, hun moeten ook vanmiddag komen.’
‘Toevallig,’ mompelde ik.
Ik at van mijn cornflakes, terwijl ik naar de tv keek die op mtv stond.
‘Hoelaat moesten we naar Max?’
‘Half 12 pas.’ Tessa maakte een wegwerp gebaar en richtte zich weer op Harry.
‘En hoelaat moeten jullie er zijn?’ vroeg ik aan Louis.
’11 uur, dus we moeten zo gaan.,’ mompelde hij. Ik trok een pruillipje.
Ik trok lachend mijn lepel weg, toen hij mijn cornflakes eraf wilde happen.
‘Ah toe? Een hapje?’
‘Oké, één hapje!’ Ik bracht de lepel naar zijn mond, waarna hij de cornflakes eraf hapte.
‘Zullen we gaan Lou?’ vroeg Harry, toen hij eindelijk klaar was met Tessa. Louis knikte langzaam.
Tessa en ik liepen met ze mee naar de voordeur, om ze gedag te zeggen. We zeiden ze gedag en bleven wachten tot ze uit het zicht waren.
‘Ik ben benieuwd waarom Max wilt dat we komen,’ mompelde Tessa, terwijl ze zich op de bank liet vallen. De ochtend ging als een speer voorbij, en voor we het wisten moesten we onze warme pyjama alweer vervangen.
Het was verschrikkelijk warm, dus ik besloot een shortje aan te doen, met een leuk blousje. Ik stapte in mijn vans, en wachtte op Tessa die nog druk bezig was met uitzoeken wat ze aan moest.
‘Tess! Schiet je op! We komen zo echt te laat hoor!’
‘Ik kom al!’ Tessa kwam de trap af gelopen en stapte in haar schoenen.
JE LEEST
Take The Picture(One Direction fanfiction)
FanficDe twee modellen Tessa en Daisy genieten van hun luxe leventje in hun grote huis. Braaf doen ze altijd de shoot die ze moeten doen. Totdat ze een paar weken lang shoots moeten doen met de jongens van One Direction, waar ze een grote hekel aan hebben.