22

2.3K 166 1
                                    

-Gali jaustis kaip namie

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Gali jaustis kaip namie. Visos šokančios merginos išties mano, kad tu būsima šokėja. Geriau joms nieko nepasakok apie save.-Lorei nusišypsojo ir išėjo iš kambario. Atsidususi persimečiau plaukus ant vieno šono ir atsisėdau ant lovos. Mėlynas kambarys su didžiule dvigule lova, viena spinta ir maža spintele. Dar yra vienos durys vedančios į tualetą, vonią ir dušą. Iš ties tai visas šis namas mane stebino, tačiau galėjau pastebėti vieną gerą dalyką. Čia buvo sporto salė, o pasportuoti man reikėjo. Ne dėl svorio, bet dėl geresnio fizinio kūno. 

Geriau pagalvojusi tiesiog išsitraukiau sportinę aprangą. Žinoma, čia striptizo klubas, o aš  viena iš šokėjų. Nekenčiu tos minties, bet negaliu padaryti nieko kito. Būtent todėl Lorei įdėjo man tik pačius atviriausius drabužius. nuostabu. Nieko nesigėdindama nusimečiau visus drabužius ir apsimoviau juodą sportinę liemenėlę ir juodus medžiaginius šortus, o tada išėjau iš kambario.  Eidama iki sporto salės susirišau plaukus į kasą.

-O nagi princesė išlindo iš savo karališko kambario.-Šiurkštus komentaras. Prunkštelėjau atsisukau į Zayn ir nusišypsojau.

-Mano kambaryje netvarka, princesė pageidautų, kad sutvarkytum.-Mirktelėjau jam.

-Kalė.-Jis neišlaikė.

-Bijok užmigti..-Suniurzgėjau jam ir jis pašaipiai kilstelėjo antakius viršun, tačiau daugiau nieko nesakė ir aš palikau jį ten stovėti vieną.

Palauk dar Zayn, nebeleisiu niekam žeminti savęs.


Mano kūnu sruvo prakaitas. Nesustodama boksavau, panaudodama ir kojas. Išliejau visą savo pyktį ant bokso kriaušės. Tiesa, įsivaizdavau, kad tai Zayn.

-Tau sekasi puikiai, bet dabar turime kitų reikalų.-Lorei greit numovė mano pirštines ir tiesiog nusitempė mane kartu su savimi. Buvau nustebusi ir išsigandusi, bet tuo pačiu tokia pasitikinti savimi dar niekada gyvenime nesijaučiau.

-Kur mes einame?-Pasidomėjau ir ji nusišypsojusi atsisuko į mane.

-Turime svarbų pokalbį.-Susiraukiau ir tiesiog sekiau ją. Ji stipriai spūstelėjo mano riešą ir nusitempė į didžiulį savo kabinetą. Jame jau sėdėjo didžiausias mano priešas Zayn ir dar vienas nematytas vaikinas. Lorei atėjus jie abu atsistojo. Ji atsisėdo į vietą prie didžiulio stalo.

-Prisėsk, Mari.-Šaltu balso tonu paliepė. O, taip. Spėju tas vaikinas negali žinoti, kad ji sako esanti mano teta. Įdomu kaip yra išties? Ar ji nemeluoja man?

-Taip..-Pati nejausdma ir mikčiodama pasakiau , Lorei nusišypsojo ir mirktelėjo man vieną akį.

-Louis, čia Mari - nauja šokėja. Pažymėk ją lape, o dabar gali eiti.-Rudaplaukis atsistojo ir lygiai taip pat mirktelėjęs išėjo. Mano kūną net šiurpas nukratė. Apsižvalgiau po patalpą ir supratu kaip čia tuščia. Didžiulis baltas kilimas, medinis ąžuolo stalas ir kėdės. Nepaisant visko tai atrodė prabangiai.

-Taigi, o dabar turime kitą svarbų klausimą.-Pasakė Lorei. Ji atsistojo nuo kėdės pasitvarkė savo mėlyna sijoną tuo pačiu a pasiremdama į stalą. Jos švelniai rudi plaukai buvo palaidi, o lūpos padažytos taip ryškiai, kad esu tikra jog matyčiau jas už kilometro. Ji mūvėjo aukštakulnius ir rankas laikė suspaudus į kumščius. Numanau, kad ji tikrai nėra viena iš tų silpnų moterų.

-Kas nutiko? Ir kodėl ji čia?-Zayn pirštu demonstratyviai parodė į mane. Vos sulaikiau savo ranką nuo smūgio į jo veidą. Jis toks šiknius. Kaip jis visą laiką galėjo apsimetinėti kitu žmogumi?

-Aš tikrai nužudysiu tave.-Piktai jam pasakiau. Zayn pavartė akis.

-Gal galite nustoti?-Lorei trenkė su ranka per stalą ir aš nusukau žvilgsnį nuo juodaplaukio.

-Gerai..-Abu niurzgėdami pasakėme nors žinojau, kad to nebus. Aš esu įskaudinta. Zayn yra mulkis. Visiškas mulkis. Turbūt jausiu jam antipatija visa gyvenimą.

-O dabar paklausykit.-Lorei piktu tonu išrėžė, nors  ne ji beveik rėkė. Krūptelėjau ir nurijau gerklėje susidariusias seiles. -Reikalas rimtas.-Pareiškė nurimusi.

-Greičiau sakyk..-Malik prunkštelėjo ir gavo perspėjamą žvilgsnį iš Lori. Jis kaip mat užsičiaupė. Tyliai nusijuokiau.

-Tu lieki čia Mari.

-Ką?!-Zayn ir aš atsistojome. Giliai alsavau ir negalėjau patikėti tuo ką išgirdau. Atrodo, Zayn ši žinia nepatiko dar labiau nei man.

-Nustokit skųstis tai ne viskas.-Lorei pareiškė ir panaudojo savo rankas, kad mus perspėtų. Ji pagrūmojo pirštu ir mes užsičiaupėme.

-Nataša grįžo.-Nusijuokiau. Nebijojau jos.

-Ji man nesvarbi.-Trūktelėjau pečiais ir atsistojau nuo stalo. Greit išėjau iš kambario ir stipriai raukydamasi grįžau į sporto salę.

-Tai nesąmonė..-Spyriau su koja, bet netekusi jėgų tiesiog apsikabinau bokso kriaušę. Kodėl viskas turi nutikti man? Šeima, Zayn, Nataša! Visi blogiausia dalykai.

-Aš negaliu jos pakęsti!-Juodaplaukis suriko ir įėjo į salę. Pasislėpiau už nejudančios bokso kriaušės. Numanau, kad jis šneka apie mane.  Vaikinas garsiai atsiduso.

-Nurimk.-Šaltas ir kimus nepažįstamojo balsas. Spėju žodžiai buvo skirti Zayn. Suklusau.

-Tai neįmanoma.-Suurgzgė Zayn.

-Kodėl ji tau taip nepatinka?-Pasigirdo storas ir kimus vyriškio balsas.

-Nes ji man rūpi supranti? Aš per daug prisirišau prie jos ir dar jos charakteris siaubingas!-Susiėmiau už burnos, kad nepradėčiau šūkauti ant Zayn. Parodysiu aš jam  siaubingą charakterį .-Be to ji mano, kad yra princesė.-Sugriežė dantimis jis, bet kiek ramesniu tonu. Neiškentusi išlindau iš už priedangos ir puoliau Zayn norėdama išvanoti jo kailį. Aš kažkaip sugebėjau parversti jį ant žemės, kas kėlė pasididžiavimą man. Ranka prispaudžiau jo galvą ir pasilenkiau prie ausies.-Mokaus iš geriausių.-Sušnabždėjau atsistojau, o tada nuėjau neatsisukdama atgal.

Viskas tik prasideda. Aš dar parodysiu ką moku. Prisiekiu jei reikės atsiims net Nataša. Nesvarbu, ką Zayn jai padarė. Ji verta to. Aš puikiai prisimenu ką ji padarė man. Kaip ir Zayn.


The BITCH xZ.M ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant