1. Bölüm" Hatıralar "

463 26 2
                                    

1.Bölüm: "Hatıralar

Medyada Tanıtım Videomuz var izlemenizi istiyoruz :)

Eninde sonunda yakalayacağım seni!" dedi arkamdan gülerek bağırırken.Güldüm ve koşmaya devam ettim.Belimden yakaladığından koca bir kahkaha attı ve nefesini düzene sokmaya çalıştı.Bense belime sarılı kollarından kurtulmaya çalışıyordum.

"Ya İan!Kaburga kemiklerimi kırdın!"dedim sitem ederek.

"Özür dilerim bebeğim." dedi ve tekrar güldü.

"Hiç komik değil!" diye bağırdım sahte bir kızgınlıkla ve ayağımı yere vurdum.

"Komik Elena, birazdan beni Katherine'in öldürecek olması komik." dediğinde "Ne demek Katherine'in seni öldürecek olması komik?Sen ne demek istiyorsun?" dedim hızla endişe içinde ona bakarken. "Hadi ama Elena, bu sahneleri çoktan oynadık biz.Sana son kez veda ediyorum, seni seviyorum ve hep seveceğim aşkım." dedim ve birden vampirlerin öldüğü gibi grileşmeye başladı. "İan bırakma beni." dedim gözlerim dolarken. "Bende böyle olmasını istemezdim üzgünüm." dedi ve tamamen grileşti.Gözlerimdeki yaşları daha fazla tutamadım. "İan bırakma beni!" ve birden Caroline'ın sesini duymaya başladım. "Uyan sadece kabus görüyorsun!" vücudumun sert bir şekilde sarsılmasıyla uyandım. Karşımda endişe ile bana kakan Caroline buna hayla alışamadığını gösteriyordu.

"Sonsuzluğun bu geri kalanında kalbimde bir delik olacak. Onun olması gereken yerde. Sanki kalbimin tüm küçük parçacıkları daha da parçalanıyor..Onu..Onu gerçekten çok özledim Caroline. " diyerek kendimi tutma zahmetine girmeden ilk defa kalbim söküle söküle ağladım.

" Uyuyarak unutmaya çalışıyorum ! ama yine ve yine onu rüyam da görüyorum Caroline bu ..bu yüzden saatlerce uyuyorum . En azından rüyam da benimle birlikte , onu hissedebiliyor..Ona dokunabiliyorum .En Önemlisi ne biliyor musun ? Onunla konuşabiliyorum .Defalarca ondan özür diliyorum ve en kötüsü ne biliyor musun ? O hiç bir zaman beni affetmiyor ..Ve sonra , onu sonsuza kadar kaybettiğim günü görüyorum tekrar ve tekrar ve bu kadar can acıtıcı ki sanki nefes alamıyorum ama yaşamaya devam ediyormuşum gibi ama ben yaşamak istemiyorum .Onunla birlikte olmak istiyorum.." dedikten sonra keskin ve dayanılması güç bir baş ağrısı esir alırken gözlerimi kapatmak zorunda kaldım. Onca şeylerden sonra bir de bu baş ağrısı hiçte çekilesi değildi.

"İyi olacaksın , söz veriyorum sana Elena daha iyi olacaksın" dediğinde dudaklarım kıvrılarak bir gülümsemeye büründü .' Evet iyi olacağım, olmak zorundayım.' diyerek Caroline'nın kollarının arasına girdim. Hep benimle birlikte olan tek kişiydi.

*****

Yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım."O öldü Caroline!Bende onu öldüreceğim.Bende Katherine'i öldüreceğim." diye bağırdım işaret parmağımı Caroline'a sallayarak.

"Elena iki dakika sakin olur musun?" dedi Caroline, ve beni hafifçe koltuğa ittirdi.Sinirden ölünseydi , şu an ölmüştüm büyük ihtimalle.

"Çok sinirlisin Elena, biraz sakin ol." dedi ve koltuğa oturmamı sağladı.

"Sakin falan olmak istemiyorum ben!Öldüreceğim onu." dedim gözlerim dolarken.Kalbimin parçalara ayrılması Katherine'in suçuydu.Hayatımın aşkını öldürdü ve şimdi ölme sırası onda!

"Elena sakin kafayla düşünmen lazım." Gözyaşlarım akmaya başladığında bana kollarını sardı ve sırtımı okşamaya başladı.

İMPOSSİBLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin