Bugün yine her zamanki sıradanlığın-da ilerliyordu.Duru yine herkesi mutlu etmekden başka birşey düşünmüyordu.Ve tabi bir de o çocuğu o çocukda kimdi, hayatına nasıl girmişti?Kesinlikle herşey olağandışı ilerliyordu.Sıkıcı bir okul gününde bunları düşünmemeliydi.Çünkü ailesinin ve muazzam öğretmenlerinin öğütlerini dinlemekden nefret ediyordu.Ama bu kimin umrundaydı ki?Evet ve sonunda yine zil çalmışdı,herkes içeri giriyordu fakat Duru girmedi.Bir an gözü okulun önünde mendil satan bi çocuğa takıldı.Koşarak merdivenleri indi ve yanına geldi."Neden bu soğukta buradasın?"Çocuğun sesi biraz boğuk ve kısık çıkıyordu.Soğukdan her tarafı buz kesmişti.Kız hemen onu alıp okula soktu.Tabi bu olay müdür baş yardımcısının gözünden kaçmamıştı,fakat duru gibi değerli ve zeki bir öğrencisine kızmak istemedi.
"Duru bu çocukda kim, ve neden bizim okulumuzun içinde?Duru derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Üzgünüm, fakat soğuktan donacak gibiydi onu içeri almazsan belkide ölecekti."Deniz bunları söylerken çocuğun bir an gözleri ona kaydı Duru bunu fark etdi ve ona sızak bir gülümseme ile oturmasını söyledi.Tabii müdür Baş Yardımcısı hiç dururmu?"Duru üzgünüm ama burası bir yetiştirme yurdu deil ve sen her istediğinde buraya bir çocuk getiremessin ve hemen derse girmelisin ders başlayalı kaç dakika oldu haberin var mı senin?"Duru ayak üstü azarlandığının farkındaydı fakat bunun ne o çocukla nede benimle bir alakası yoktu onlar direk derslerimle,notlarımla ilgileniyordu ailemde aynısını yaptığı için alışıktım ama şimdi gerçektende derse girmem gerekliydi ve bu çocuğu dışarıya bırakıp ölmesini seyredemezdim bu yüzden Faruk hocaya küçük bir teklifde bulundu."Faruk hocam bu çocuk benim dersim bitene kadar burda dursun ondan sonra söz birdaha burada görmeyeceksiniz."Faruk hoca derin bir of çektikden sonra:
"Peki Duru ama sadece bu seferlik birdahakine tölerans gösteremem anlaşıldı mı?"Duru 'nun yüzüne büyük bir gülümseme yayılmıştı."Elbette,çok teşekkür ederim Faruk hocam."Duru çocuğa kaloriferin yanında oturup onu beklemesini söyledi,çocukda güler bir yüzle başını salladı.Duru koşarak sınıfa girdi,arkadaşlarından ve öğretmeninden özür diledi ve yerine geçti.Duru derse kendini veremiyordu çünkü şuan aklında hem o küçük çocuk hemde bencil şahsiyet vardı.Kimdi bunlar, neciydi hiçbir fikri yoktu davulcu yada zurnacı olmadıkları belliydi yada bir eskici ama ikiside içinde tuhaf bir his yaratmışdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soluk
Teen FictionEtrafındaki insanları mutlu etmek ve müzik dinlemedekden hoşlanan zeki ama saf bir kızın hikayesi...