Capitolul 3-Sărutul

366 15 3
                                    


Cobor în bucătărie să pregătesc ceva de mâncare.Am facut niște paste carbonara,iar ca desert o salata de fructe...în timp ce torn sucul in pahare...observ că pe ușa intră nimeni altul decât Christian,dar pare a fi beat.
-Domnule Christian,sunteți bine?
-Dacă sunt beat,asta nu înseamnă că nu aud!! Am zis că nu-mi place să mi se zică "domnul",okey?
-Okey,scuze! Nu am vrut să te supăr!
-Te iert,doar ajută-mă să urc pana in cameră.
-Desigur...
-Mă lași la ușa și nu mă bagi in pat?

*Elizabeth POV*
L-am așezat pe pat și l-am ajutat sa se dezbrace. OMG!! Avea niște pătrațele atat de perfecte. Se vedea cu ochiul liber cat de mult muncește la sala+că e de datoria lui sa arate bine pt firmă!
L-am învelit si i-am dat un pupic mic pe frunte ca de noapte bună.

-Somn ușor si vise frumoase,Christian! :)
-Te rog,nu pleca! Rămai cu mine că nu mă simt prea bine...

M-am asezat langă el si timp de vreo 3 minute am stat sa-l privesc. E atât de dulce cand doarme. :3 Ce tot zic eu aici?! Il am pe Justin si doar el conteaza pentru mine! La naiba!

A doua zi dimineața eu eram în bucătărie,pregătind micul dejun.❤
Șefu' coboară în boxerii lui Calvin Klein. Se uita la mine și zâmbește pervers.
-Îți place ce vezi?
-P-ppoftim??-deja înroșind in obraji
-Îti place ce vezi?-repetă
Mă refer cum ți se pare noua casă,zice chicotind! :))
-Aa..E foarte frumoasa! Chiar pe gustul meu!-zâmbesc
-Ma bucur sa aud asta,domnisoara Elizabeth! *face cu ochiul*
-Pentru astazi v-am pregatit omleta dvs preferata cu cascaval si prosciutto+un pahar rece cu suc de portocale. Sper să vă placa!
-Nici nu se pune problema!

*Elizabeth POV*
L-am lăsat sa mănânce si am plecat în camera mea. Am luat telefonul de pe noptiera si l-am accesat pe Justin.❤
-Bună,iubire!-Justin
-Hey,viata mea! Ce faci?
-Bine,mă pregatesc să plec la film cu cel mai bun prieten al meu,Max! Tu ce faci? Esti bine?
-Daa...tocmai am terminat de mancat si m-am gândit sa te sun! Îmi este asa dor de tine!-Eli :)
-Si mieee! Abia aștept sa ne vedem în weekend! Te iubesc!!
-Eu te iubesc si mai mult! Pe curand,Justin!
-Paa. Te puup.

*Christian POV*
Dupa ce am terminat de mancat,m-am gândit sa urc și sa-i mulțumesc pt acest mic dejun delicios.Așa că...imediat ce am ajuns la ușa,am auzit-o vorbind cu Justin -.- Mda.
Ca sa nu zica că sunt nesimțit am lasat-o să termine,dar am ramas la ușa așteptând.

*Elizabeth POV*
Am terminat si chiar atunci cand am vrut sa ies din camera...am deschis usa si a căzut Christian!

-Pe bune?! Ai ascultat pe la ușa ce am vorbit cu Justin?! Cât de nesimțit esti!
-Ăăm...eu doar...
-Tu cee?!-zic nervoasa si ne apropiem de pat ca să ne așezam.
-Eu doar am vrut să-ti multumesc pt micul dejun din aceasta dimineata si ca sa nu dau buzna,te-am lasat sa termini de vorbit...
-IDIOTULE!!NU mai asculta pe la usi!
Nu te-a invatat mama ta că nu e frumos?!-mai aveam puțin si explodam de nervi.
-Iar pe tine nu te-a învatat sa vb frumos cu șeful tau?!
-Poftiim?? Tu esti cel vinovat aici!
*iau o pernă și-l lovesc*
-Iti reamintesc că eu sunt seful aici,iar tu depinzi de mine! *ma loveste si el cu perna*

*Christian POV*
Elizabeth se ridică din pat si o ia la fugă pe scări.Nu ma las așa usor doborât,mai ales de o fata si fug dupa ea. :)) Ma simteam ca in desenele animate Tom si Jerry..
Pe scări o iau in brațe,o lipesc puternic de perete,îi mușc buza altfel ea sa-si deschidă gura si sa-mi bag limba. Am rămas surprins cand a preluat ea controlul. A fost un sărut pasional si plin de dorința! Se vedea în ochii ei că ma dorea. Toate vroiau ca eu sa fiu cel care le dorește,dar fata asta Elizabeth rupe lanțul. Nu o sa pot uita niciodată acel sarut. Eu doar le foloseam...era ceva gen munca pe primul loc,apoi pe cel de-al doilea femeile. Mereu a fost asa,dar Elizabeth schimbă cu adevarat istoria.

---------------------------------------------------------
Hei-hei.Am postat ce de-al treilea capitol. Am încercat sa fie puțin mai lung.Sper sa va placa! Kisses,girls.



You are mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum