Bugün yaz kampı başlıyordu ama ben unuttuğum için uyuya kalmışım. Bu arada ben Ekin, 15 yasında kahverengi gözlü bir kızım. Sabah Pusat'in (kankam) aramasıyla uyandım.
Pusat: Lan çirkin uyanmadin mi hâlâ?
Ben: Her nede iyi tanırmış beni yaa. Ne var sabah sabah neden aradın??
Pusat: Çirkinim benim bugün yaz kampı başlıyor hazırlan diye aradım geç kalmak istemeyiz demi ama??
Ben: Aynen aferin ilk defa bi işe yaradin.
Cevap vermesine izin vermeden hemen kapattım. Banyoya geçip yüzümü yıkadıktan sonra bi duş aldım. Odama geçtiğimde dolabımın önünde bavullarim duruyordu. Bir tanesinin üstünde not vardı. Notu okudum. Notta " gerekli eşyaları unutma geç kalmak istemezsin çabuk hazırlan aşağıda bekliyorum Annen " yazıyordu. Notu bir kenara koyup gerekli eşyaları toplamaya başladım. Tarak, toka, yedek kulaklık ve telefon, şortlar, tişörtler , diş fırçası, hırkalar , bileklikler vb....
Hepsini 4 bavula doldurunca saatin 9 olduğunu gördüm. Bavullari kapının yanina koyup mutfağa gittim annem masada beni bekliyordu. Masaya yanina oturdum. Birlikte yedik masayı topladık annem beni okula onun götüreceğini söyledi. Herşeyi hazırladıktan sonra ben marketten 5-6 tane sigara aldım. Eve gelince annem "hemen hazırlan aşağıda bekliyorum " dedi. Hızla odama çıkıp giymek için hazırladığım siyah şortu ve bordo kalın askılı bol tişörtü giyip sigara, telefonu,kulaklığı ve paraları sırt çantama koyup aşağı indim. Annem ayakkabılarım için bi bavul daha hazırlamış ve arabaya geçmiş. Bende siyah vanslarımı giyip evden çıktım ve arabaya geçtim. Evden çıkarken saat 9.45 di. Okulum yakin olduğu için 10 dakika sonra okuldaydik. Okul bahçesine girince gözlerim direk Pusat, Anıl, Deniz ( deniz burda kız) ,ayça ve melisi aradı.
Pusat ve Melis' i görünce hemen yanlarına gittim.
Ben: Anıl, Deniz ve Ağca nerde??
Melis: Kanka onlar newyork ' a gitmişler bu yaz 3 ümüz olucaz.
Pusat: Aynen ama onlarsiz olmıycak bu yaz yaa sorun çıkartmak zor olur 3 kişi ile.
Ben: O zaman bu yaz eğlenelim ceza istemiyorum.
Melis ve Pusat: Aynen
Konuşmamız bitince üçümüz de otobüse yerleştik. Melis sınıfın inek öğrencisi Cansu ile Pusat kankasi Emre ile bende sınıfın sürtüğü Özge ile oturuyorum. Özge' ye katlanamayacağım için kulaklıklarımı takıp Ekin yelboğa- hassiktir ordan gavat' ı dinlemeye başladım. Bir yandanda kısık sesle şarkıyı mırıldanıyordum.
Şaşırma ben geldim
Aklıma sen geldin
Fazla kalmam gidicem
Ve bu yazdığım son derdin
Yalandı sözlerin
Ve seviyorum Ekin derdin
Aşkı bana anlatmayin
Ben kaç tane folyo deldim.
Derken biri kolumu cimcikledi. Kulaklığı çıkarıp özgeye döndüm.
Özge: Kalk ordan oraya kuzey'ciğim oturacak. Diye bağırdı.
Ben: Başka yer mi yok kalkmiyorum. Dedim ve müzik dinlemeye devam ettim.
5-10 dakika sonra biri omzundan dürttü dürttü. Kulaklığı çıkarıp o tarafa döndüm. Dönerken "ne var özge" demiştim. Döndüğümde kumral mavi gözlü bir çocukla karşılaştım ve özge' nin yerine onu görünce yerimden sıçradım. Çocuk bana gülerek;
Kuzey: merhaba ben kuzey özge başka yere geçti. Dedi ve elini uzattı.
Elini tutup
Ben: merhaba bende Ekin sana özge dediğim için özür dilerim. Dedim gözgöze gelmiştik. Ve ben utanıp gözümü kaçırdım. Yanaklarimi ateş bastı eminimki şu an kızarmışlardir. Ve hâlâ şaşırıyorum nasıl kekelemedim ben orda. Kuzey elini gözümün önünde sallayıp "orda mısın" diyordu. Kendimi toplayıp ona döndüm.
Kuzey: utaninca çok tatlı oluyorsun.
Ben: teşekkürler. Diyip camdan dışarıyı izlemek için arkami döndüğümde omuzlarımdan tutup ona döndürdü.
Kuzey: yanakların çok tatlı duruyor öpebilir miyim??
Ben: yonokloron çok totlo doroyor opobolor moyom?? Sapık mısın yaa?? Sanada öküz çok yakışıyor sana öküzcük diye bilir miyim?? Kuzey gülerek ;
Kuzey: sonodo okoz çok yokosoyor sono okozcok doyo bolor moyom?? Sapık değilim. Evet öküzcük diyebilirsin. Öpebilir miyim??
Ben: tamam ama bi kere öküzcük.
Yanağımdan öpüp geri çekildi.
Kuzey: bende sana ayıcık diyebilir miyim??
Ben: bondo sono oyocok doyobolor moyom?? Diyebilirsin.
Kuzey: her dediğimi taklit etmesen olmaz mı??
Ben: hayır öküzcük olmaz.
Kuzey: o zaman bende seni gıdıklarım. Dedi ve gıdıklamaya başladı. Çoktur fazla olmasa da gıdıklanırım. Bi süre sonra nefessiz kaldığımı anlayıp gıdıklamayi bıraktı. Ona döndüm ve aklımdaki soruları sordum.
Ben: sana senin hakkında merak ettiklerimi sorabilir miyim öküzcük??
Kuzey: sorabilirsin tabi ayıcığım.
Ben: ne ara senin ayıcığın oldum acaba??
Kuzey: sen bana benim hakkımda merak ettiklerini soracaktin.
Ben: konuyu değiştirme cevap ver.
Kuzey: en son bu soruyu cevaplasam olur mu??
Ben düşünüyormuş gibi yaptım ama hakli en son cevaplarsa daha iyi olur.
Ben: olur.
Kuzey: hadi sorularını sor.
Ben: tamam bizim okulda yeni misin?
Kuzey: evet yeniyim ayıcığım.
Ben: sevgilin var mi?
Kuzey: hayır hastalığımdan dolayı kimse sevgili olmak istemiyor ayıcığım.
Ben: hastalığın ne ki?? Hem üzülme bence bulursun birini hem çok tatlı ve yakışıklısın.
Kuzey: kalbimden ameliyat oldum o yüzden spor yapmam falan yasak kızlarda kaslı erkeklerden hoşlanıyor o yüzden sevgilim olmadı ayıcığım. Hemde sen bana tatlı ve yakışıklı mı dedin?? Dedi
Ben: evet dedim ne olmuş ki hemde bence kaslı olmasanda böylede çok tatlısın. Deyip güldüm.
Kuzey: sen bana mı yürüyon ayıcığım??
Ben: yoo ama ne biliyim sende beni çeken birşey var. Seninle konuşmak bile mutluluk veriyor sanırım senden hoşlanıyorum. Dedim kendimi tutamadan hepsi ağzımdan kaçtı. Büyük ihtimalle şu an yanaklarim kızarmıştır. O yüzden kafami yere eğdim. Kuzey çenemden tutup kafami ona doğru çevirdi.
Kuzey: sen beni mi seviyorsun??
Tam cevap vereceğim sırada matematik hocası
Mat. Hocası: otele geldik gençler arabayı boşaltın. Diye bağırdı. Ve sonra ekledi." herkes otobüste kiminle oturuyorsa onunla oda arkadaşı olacak "
Kuzey' e baktığımda gülüyordu.
Kuzey: hadi gel ayıcığım odamıza geçelim. Dedi ve kahkaha attı.
Gülerken çok tatlı oluyordu bende kendimi tutamayıp yanağını hızla öpüp geri çekildim. Öptüğümde gülmeyi bırakıp bana döndü.
Kuzey: sen az önce beni mi öptün ayıcığım??
Ben: evet çok tatlı duruyordun ama hemde evet seni seviyorum sanırım.
Kuzey: ayıcığım bende seni seviyorum sanırım seninle konuşurken kalbim hızlanıyor her utandiginda o yanaklarını öpesim geliyor.
Bunu söylemesi beni utandirdi ve yanaklarim alev almıştı. Kuzey bir elini yanağıma koyup.....