Kahvaltıya indiğimizde yanaklarım al al olsa gerek herkes bana bakıyordu onlara ne var bakışımı attıktan sonra kahvaltı yapmaya başladım. Ayaz'ın o keskin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum sorusuna cevap verememiştim daha değildi. Biraz sinirlenmiş biraz kırılgan gibi duruyordu Ayaz. Çatalını almış zeytinle oynuyordu bu haline gülümsemiştim. "Biraz daha bana bakmaya devam edersen kötü olur" diyip göz kırptı. "Allah Allah ne olacakmış" dedim gözlerinin içine bakarak "meydan he" diyip ayağa kalktı, kalkmasıyla zil çaldı. Ayaz'ın umrunda değildi tabi Berk kapıyı açmaya gitti tabi Ayaz da beni kucağına almış yere atmakla tehdit ediyordu boynuna sıkı sıkı tutunmuştum kokusunu içime çekiyordum o döndürdükce ben daha sıkı dolanıyordum boynuna ta ki "anne" "anneanne" "dede" demesine kadar ben kucağında kalmış onlara bakıyordum Ayaz'ın kulağına yaklaşıp "şaka değil mi" dedim. Ayaz hemen beni kucağından indirip dedesinin elini öpmeye gitti. "Niye haber vermediniz ki ortalığı toplardık" dedi. Annesi gülümseyerek oğluna sarıldı belli seviyorlardı Ayaz'ı herkes selam verdikten sonra sıra bana gelmişti ama ben utanıyordum, sonuçta torunları beni kucağına almıştı. Anneannesi "utancından gelemiyordu ay ne tatlı kız salim bey" dedi. Kızaran yüzümü biraz olsun gülümsetmeyi başarmıştım gidip ellerini öptüm annesi hariç hepsi sıcakkanlılardı. İrem ve Mineyle kahvaltılıkları toplamaya başladık bulaşıkları ben yıkamak istedim çünkü Yanlarında durmak istemiyordum utancım geçmemişti. Bulaşıkları yıkarken Ayaz'ın annesi geldi oldukça bakımlı ve çok güzel bir bayandı. Kafamı çevirdim ve gülümsedim daha sonra bulaşıklara geri döndüm.
-Ayaz'ın neden eve gelmediği anlaşıldı dedi kafamı çevirerek baktım ama cevap veremedim.
Sevgili misiniz diye soru sordu
-Yani ben şey daha derken ayaz girdi mutfağa "evet Anne sevgilim" diyip bana baktı. Annesi de gülümseyerek baktı bize "Hayırlısı olsun bakkalım" diyip mutfaktan çıktı. Ayaza döndüğümde gülüyordu "yani ben şey" diyip kahkaha atmaya başladı "ayaz Gülme yumruğu yersin" diyip yumruğumu gösterdim hala gülmeye devam ediyordu "ayrıca ben senin nerden sevgilin oluyorum" dedim kaşlarımı kaldırarak gülmesi durup Gülümsemeye döndü. Daha çok yaklaştı kafamı kaldırıp yüzüne baktım utanmadan.. "Sen istesende istemesende benimsin Öykü"Bulaşıklar bitip kahve yapıp içeri götürdüm. Sadece büyüklere yapmıştım bizimkiler içmeyiversin. Berk karşıdan beni görünce dudaklarını büzdü gülmemek için irem ise sessizce gülüyordu. Ayaz hayranlıkla bakıyordu bana ilk dedesine verdim sonra anneanne ve anneye Berkle İrem'in ortasına oturdum ve onları bir güzel cimcikledim Berk kulağıma Eğilip "hazırlık şimdiden" diyip gülmeye başladı. Dirseğimle karnına vurdum, dedesi "çok güzel olmuş kızım ellerine sağlık" dedi. Gülümseyerek "afiyet olsun" dedim. Ayaz hala bana bakıyordu ama o kadar da bakılmaz ki utanıyor insan bir süre sonra anneannesi de beğenmiş olacak ki ayaza dönüp "bu kızı kaçırma bak kahvesi de güzel istemeye gittiğimizde içicez önemli şey kahve" dedi. Ben gözlerimi açarak anneannesine baktım ayaz ise hiç bozulmamıştı "Sen iste yeter ki Safiye Sultan kaçırmam" dedi bana bakarak. Herkes dururken Yiğit konuştu "bize niye yapmadın ki bizde baksaydık tadına" dedi gülerek tabi irem ve berkte ona arka çıktı. Ben o kadar çok kahve yapmadım ki hiç tabi öyle diyemezsin onun yerine "ee arkadaşlar ben size dün sorduğumda içer misin diye siz sevmiyoruz dediniz ya hani ben ondan şey yapmadım" dedim dişlerimi sıkarak ayaz lafa girip " öyle mi demiştik" dedi. "Evet canım dediniz ya" diyip kaşlarımı çattım. Gülmeye başladılar bende bardakları toplamaya başladım. Irem yanıma gelip "bak ben bu mineyi öldürürüm" dedi ne oldu dememe kalmadan anlatmaya başladı.
-Ya sen 3 Yıldır bu çocukla çıkıyorsun biraz güven yani değil mi? Berkle sabah odaya geçtik ben Yiğitle ilgili bir şey soracaktım tam konuşuyorduk girdi içeri ben çıktım berke bağırdı şimdi de sen Aramıza girince Berkle dik dik baktı elimden kaza çıkacak"
-tamam irem konuşuruz ilk Berkle belki bir sorunu vardır
Konuşurken anneannesi içeriye girdi "bir şey mi istemiştiniz" dedim oda hayır anlamında kafasını salladı. İrem içeri geçince yalnız kaldık "şu sandalyelere oturalım mı kızım" dedi tabi diyip sandalyeye geçtim.
-Sen çok güzel bir kızsın maşallah belli Ayaz'la da birbirinizi seviyorsunuz Gözlerinden belli oğlanın mutlu ediyorsun onu ayaz çok kırılgandır aslında babasıyla arası çokta iyi değildir babası işkolik biri. Onu uzun zamandır böyle mutlu görmedim hiç Bırakma olur mu bu deli oğlanı dengesizlik yapar arada ama sen hep yanında ol"
Gözlerim istemsizce dolmuştu sorunları vardı ama ben bilmiyordum. Anneannesinin elini tutup "merak etmeyin asla bırakmam" dedim. Oda gülümseyerek elimi tuttu. O Sırada ayaz geldi "hayırdır kızlar" dedi gülerek anneannesi de ayağa kalkıp "konuştuk öyle Ayaz'ım" dedi ve mutfaktan çıktı bana dönüp göz kırptı bende bi şey yok diyip ayağa kalktım ve ayaza sarıldım sıkıca sarıldım "belki bir önemi yok ama kabul ediyorum ayaz" diyip dudağına bir öpücük kondurdum. Şaşırmıştı, bende kollarından çıkıp içeriye gittim içimde filler tepişiyor...Herkes evden gidince ayaz ve Yiğit pes oynamaya başladı irem dergilere bakıyordu mine de yukardaydı. Berk'in yanına gidip oturdum başımı omzuna koydum ve ayazı izlemeye başladım oyunda atağa geçtiği sırada "Öykü senin için" diyip vurdu ama direkten döndü sonra bana dönüp baktı Gözleri yerinden çıkacak sandım ters ters baktı bende başımı çektim ve İrem'e mesaj attım.
Biz Ayaz'la sevgiliyiz :)
Irem telefonu alıp ne diye bağırdı herkes dönüp ona baktı Yiğit yanına koşup noldu dedi ona kaş göz işareti yaptım söylememesi için çünkü akşam beraber söyleyecektik Ayaz'la. "Hayatım Murat Dalkılıç baya düğün yaptı da ondan kıskandım ben" diyip gülümsedi. Yiğit de yerine dönerek "sana daha güzelini Yaparım" dedi irem direk yanına gidip "ne dedin sen" diyip Yiğite baktı Yiğit de ona baktı birbirlerinden hoşlanıyorlardı her hallerinden belliydi bu. Ayaza Kaş göz işareti yaparak mutfağa çağırdım, geldiğinde yaklaşmaya başladı yüzüne vurup "bir uzak dur bir şey diyeceğim" dedim oda bana inat daha çok yakınlaşarak "niye böyle heyecanlanıyor musun" dedi. Hıı diyip geri çektim kendimi "Berk'e ben anlatacağım yani o benim her şeyimi bilir odada konuşuruz hem Mineyle arası bozukmuş anlatır oda" dedim. Tek kaşını kaldırarak bana baktı "içeride Konuşun iste"
-Ayaz saçmalama sessiz olması lazım Berk her şeyi anlatmaz her yerde
-Bende geleyim o zaman dedi kedi bakışlarını atarak
-Olmaz anlatmaz o zaman
-Benim de kardeşim o
-Ayaz hadi diye bağırdım
-hayır dedi keskin bir dille
-Hayatım lütfen dedim pes etmişçesine. Ayaz affalamış olacak ki yakınlaştı ve ne dedin sen dedi gülümsedim "hadi" dedim. Oda gülümseyerek "tamam" dedi. Tam mutfaktan çıkarken ayaz seslendi "Mineyle konuşmalarını duydum bugün konuşma daha çok gerilmesin ortam kıskanıyor sizi biraz durulsun öyle Konuşun" dedi. Kafamı sallayıp içeriye girdim. Herkes kendi alemindeydi mine içeri gelmişti ama gergindi ortam bende kimseye görünmeden odama çıktım ve kendimi yatağa atıp düşünmeye başladım
Her şey çok hızlı gelişti asla olmaz dediğim insanla şuan birlikteyim. Hayallerini kurduğum, uzaktan izlediğim aslında elimi uzatsam değecek kadar yakınımda olup bir o kadar uzak olan biriyle beraberdim. Benim için artık imkansız diye bir şey yoktu. Aşk bu nereden geleceği belli olmuyormuş asla olmaz dediğim biri bir bakıyorsun hayatının en önemli yerini alıyor. Ayaz benim abimden sonra ki her şeyim, sevgilim. Onu seviyorum ve mutluyum hem de çok mutluyum.
Tavana bakıp sırıtmaya başladım sonra gözlerimi yumup akşam yemeğine kadar uyumaya çalıştım.Ayazdan
Öykü mutfaktan çıkınca bende salona gittim ama orada yoktu. Koltuğa oturup televizyon izlemeye başladım, ama canım sıkılmıştı herkes çift takılıyordu o sırada Özgür abi aradı öyküye ulaşamamış bende yukarı çıkıp odaya baktım ve meleğimle karşılaştım bu kız yatarken melek oluyordu uyanıkkende melek ama biraz cırlayan melek. Farketmeden yüzümde gülümseme oldu kendime geldiğimde ne oluyor lan dedim sadece hoşlanıyorsun. Yatağa daha çok yakınlaşdım, uyurken minik burnu ağzı her şeyi güzeldi masumdu. Ve ben kendime itiraf edemesem de Aşkı öğreniyordum. Bana derlerdi bir gün çok kötü aşık olacaksın, üzüleceksin onsuz yaşayamayacaksın ben öyküsüz Yaşar mıydım? Yaşardım belki ama yarım yaşardım. Beni nasıl büyüledi böyle bu kız kimsenin yapamayacağı şeyleri neden bu kız yaptı. Öyküye iyice bakıp ağzımdan sözler döküldü "iyiki hayatıma girdin şimdi kendimi tam hissediyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bensiz Yapamazsın
Ficção Adolescente'Aşk çok güzeldir ama güzel olduğu kadar da çok canını yakar'' Abimin bana söylediği tek söz. Ben hiç aşkı tatmadım, ama onun gözlerine baktığımda kayboluyorum. Yanında zamanı durdurmaya çalışıyorum, diğer yanımı bulmuş gibi hissediyorum. Ayaz... Be...