0.1

297 17 4
                                    

Kot gömleğimi alıp,göbeğimi açıkta bırakan tişörtümün üstüne giydim,siyah converse'leri ayağıma geçirip evden çıktım.Brooklyn beni bekliyordu, metroya binip ayaklarımı karşı koltuğa uzattım.Yaşlı bir kadından başka kimse yoktu.Hey, saat sabahın altı buçuğu falandı.Siyah telefonumun parlaklığını sonuna kadar açtım, Bluetooth'a, wifi'a ve mobil veriye tıkladım.Kaybedeceğim bir şey yoktu, sarj umrumda değildi.Metro,ineceğim durağa geldiğinde hızlıca indim.New Issue satan bir kaç fakir adamın beni durdurmasına engel olmak için, banklardan atlayarak geçiyordum.Daha sonra Brook'u görünce durakladım, hızlıca omzuna binip beni rüzgara karşı döndürmesine izin verdim.En sonunda, yere atladım ve omzuna vurdum.Elimi tutup, yürümeye başladık.Taksiye bindiğimizde, radyodan son ses bir müzik*i follow rivers* açtı, taksici bize deliymişiz gibi bakıyordu.Ama zaten öyleydik.Başımı camdan çıkarıp rüzgarın saçlarımı dağıtmasına izin verdim, bir yandan da bağıra bağıra şarkıyı söylüyor, yeni uyanmış insanların bir deliyi seyretmelerini sağlıyordum.Size hayatımdan bahsedeyim; sorunlu bir aile, sevgili gibi davrandığım en yakın arkadaş *brook* ve iyi notlara sahibim.Anormal sanal arkadaşlıklarım ve muazzam bir müzik zevkim de var.
Ben Violet Godfrey, ve bu da benim iğrenç ama bir o kadar da eğlenceli hikayem.

mermaid/girlxgirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin