Che Guevara Sözleri

998 33 7
                                    

"Gerçekçi ol İmkansızı İste !"

"Belki hiç birşey yolunda gitmedi ama hiç birşey de beni yolumdan etmedi!"

"Hayatta öyle seçimler yap ki Kazandığın şeyler kaybettiklerine değsin."

"Yoksula gülmedim zenginliğe özenmedim faşistleri sevmedim ezilenleri dövmedim ben DEVRİMCİ doğdum DEVRİMCİ öleceğim ."

"Kaybetmekten korkma
Birşeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin ve unutma kaybettiğinde değil vazgeçtiğinde yenilirsin."

"Sevgili dediğin güzelliğiyle seni kendine aşık eden değil sana kendin olabilme şansını verendir."

"Hayatın kurallarını değiştirecek kadar güçlü değilim ama kurallara boyun eğmeyecek kadar güçlüyüm."

"Hayatta daima gerçekleri savun takdir eden olmasa bile vicdanına hesap vermekten kurtulursun!"

"Birşeyi yapmak için onu çok sevmelisiniz birşeyi sevmek için ona delicesine inanmalısınız."

"Yağmur komünisttir çünkü herkeze eşit yağar Rüzgar ise kapitalisttir zayıf olanı yıkar!"

"Bir insanın yaşayıp yaşamadığını atan nabzından değil onurlu duruşundan anlarsınız."

"Dik dur ve GÜLÜMSE bırak neden GÜLÜMSEDİĞİNİ merak etsinler."

"Peşinden gidecek CESARETİN varsa bütün hayaller GERÇEK olabilir!"

"Ne kadar farklı olursa olsun sana ait olmayana tenezzül etme ve ne kadar basit olursa olsun senin olandan asla VAZGEÇME."

"Bana GÜÇ veren zaferlerim değil yaşamdaki yenilgilerimdir!"

"Zor olduğu için cesaret edemediğimiz şeyler aslında biz cesaret edemediğimiz için zordur."

"Kaybettiğin tek savaş, uğrunda savaşmaktan vazgeçtiğindir..."

"Aç insanların karnını doyurduğum zaman bana kahraman diyorlar. Bunların neden aç olduğunu sorduğum zaman ise; bana komünist diyorlar..."

"Dizlerimin üzerinde yaşamaktansa, ayaklarımın üzerinde ölmeyi tercih ederim..."

"Çoğu bana maceracı diyecek, evet öyleyim. Ama farklı bir türden... İnançlarını doğrulamak uğruna, postunu tehlikeye atan türden."

"Saklayacak bir şeyin yoksa korkacak bir şeyin de yok demektir..."

"Arkamdan konuşmaya devam et çünkü karşıma çıkacak kadar büyük değiIsin!"

"Düşmanın yoksa hayatta hiç başarıIı oIamadın demektir."

"Hayat korkakIarı affetmez!"

"Gerçek devrimciyi yöneten büyük aşk duyguIarıdır!"

"İki şeye hakkım var özgürIük ve öIüm Birine sahip oIamazsam ötekini isterim çünkü kimse beni canIı tutsak edemez!"

"Bir yaIan hangi amaç için söyIenmiş oIursa oIsun her zaman en kötü gerçekten daha kötüdür."

"Savaşan kaybedebiIir Savaşmayan çoktan kaybetmiştir."

"İyiIik yapmaya devam et Karşındaki o iyiIiğe Iayık oImasa biIe, sen o iyiIiğe Iayıksın ."


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ernesto Che Guevara SözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin