Bölümü kitabın kapağını yapan Ezgi Can yani mymorninglights'a ithaf etmek istiyorum.Kapak için çok teşekkür ederim:)
Multimedyada Ömer var.
---
Arabaya bindiğimde direk arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.Gözünü yoldan ayırmıyordu.Bir süre böyle sessiz kaldıktan sonra dayanamayıp"Birşey demicek misin?"diye sordum.O da"Ne söyliyim bir konumu var"dedi.Ya noluyodu buna bugün.
"Hayır yok.Ama mesela nasıl olmuşum onu söyliyebilirsin"dedim.
"Güzel olmuşsun"diye kısaca bir cevap verince gözlerimi devirdim ve önüme döndüm.
Yol boyunca hiçbirşey konuşmadan bara geldik.Arabadan inip anahtarı valeye verdi ve benim yanıma geldi.Kolunu belime sardı ve beni de çekerek içeri girmeye başladık.İçeri girdiğimizde bizimkiler köşede bir koltuğa kurulmuşlardı.Ümit herzamanki sessizliğiyle köşede oturuyordu.Ezgi elindeki içeceği içiyordu.Ömer birşeyler içiyordu.Kağan ise kendi halinde salakça dans ediyordu.Ömer bizim geldiğimizi görünce hemen kızı bırakıp yanımıza geldi.Her zamanki gibi kolunu omzuma atıp"Oo bebeğim çok seksisin"diyip sırıtınca kafasına bir tane geçirdim ve"Terbiyeli ol Ömer"dedim gülerek.
Öbürlerinin yanına gelince hepsine selam verip yerime oturdum.Daha sonra aklıma Mert geldi.Ortalıkta yoktu.Biraz etrafıma bakınca köşede bir kızla öpüşürken gördüm.O an kalbim durcak gibi oldu.Geldiği gibi bir kızlamı
öpüşüyordu.İnanamıyorum.Hemde hiç tanımadığı bir kızla.Onları daha fazla izlememek için önüme döndüm.Ömerin yanına gidip bu sefer ben kolumu omzuna attım."Sevgilim.Dans etmeye ne dersin?"diye gülerek sorunca"Seve seve" diyip beni ayağa kaldırdı.Dans ederken gözüm sürekli Mertin olduğu yere gidiyordu.Hala ordaydı.O kızla beraber.Niye onu görünce kalbim bu kadar acıyordu.Umursamamalıydım.Ama olmuyor.Onu öyle görünce içimde birşeyler parçalanıyor gibi.
Ömer"Ne o gözünü Mertten alamıyorsun"diyince kendime geldim ve biran afalladım.Ona baktığımı farketmişti.Tabiki farkedicekti iki saattir Merte bakıyordum.
"Hayır sadece gözüm dalmış"diye geçiştirdim.Sonra tekrar Merte baktığımda orda yoktu.Hemen gözlerimle etrafı taradım.Bizimkilerin yanında oturuyordu ve gözlerini dikmiş bize bakıyordu.Bende ona gözlerimi kırpmadan bakıyordum.Neden şimdi birbirimize bakıyorduk.Üstelik ben Ömerle dans ederken.Bu saçma şeyi daha fazla sürdürmemek için Ömere döndüm.
Birsüre daha dans ettikten sonra şarkı bitti ve bizde masaya geçtik.Gittiğimizde Mert ve Ümit birşeyler konuşuyordu.Bende Ezgi ve Ömerin arasına geçip oturdum.Ne konuştuklarını duymak için bütün kulağımı oraya verdim ama aşırı yüksek sesten hiçbirşey duyamıyordum.Bende boşverip Ömere döndüm ve "Bana içecek birşeyler getirirmisin?"diye sordum.O da"Emin misin?En son içtiğinde baya saçmalamıştın."dediğinde"Eminim"
dedim.O da sen bilirsin diyip ayağa kalktı.Geri geldiğinde elindeki bardağı aldım ve direk kafama diktim.Onunda kendi bardağını alıp kafama diktikten sonra kafam şimdiden dönmeye başlamıştı.Ama ben sürekli içmek istiyordum.Acımın dinmesini istiyordum.Gidip barmenden bir kaç bardak daha aldıktan sonra yerime geçtim ve hepsini sırayla kafama dikmeye başladım.
Bardaklar bitince arkama yaslandım.Sarhoş olmuştum.Sarhoş olunca ertesi gün hiçbirşeyi hatırlamıyordum.Bu huyumdan nefret ediyordum.Merte bakınca onunda bana baktığını gördüm."Ne bakıyorsun?"diye sorduğumda"Niye bu kadar içtin?"dedi.Bende"Sanane"diyip önüme döndüm.
Bir süre daha oturduktan sonra çok sıkıldım bu yüzden masanın üstüne çıkıp salak salak hareketler yaparak dans etmeye başladım.Bazı kişiler gözlerini dikmiş bana bakıyordu.Erkekler daha çok yicek gibi.Ben dans etmeye devam ederken belimden tutulup aşşağı indirilmem bir oldu.Merte dönüp"Napıyorsun sen?Ne güzel dans ediyordum"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM
HumorEvrem kaya.16 yaşında bir genç kız.Ailesinin maddi durumu çok iyi.Hayatı ise hiç olmayacak kadar sıkıcı.Bu sıkıcı hayatından onu kurtaracak ise 18 yaşındaki daha önce hiç görmediği amerikadan gelicek olan kuzenidir.