Ik heb de selectie er uitgelaten want er kwam een andere idee in mijn hoofd dus volgende hoofdstuk is de selectie. Veel plezier met lezen!
-------------
2 dagen later
Ik ging 's ochtend trainen. De vuur muur was bijna perfect. Shawn had mijn geholpen maar vandaag moest ik het alleen doen. Na de training ging ik naar Xavier toe, ik liep naar zijn kamer maar die was leeg. Ik liep naar de balie toe.
"Euh, zou ik even wat mogen vragen?"
"Oh heei Laris, wat is er?"
"Weet jij misschien waar Xavier is?"
"Ik zal even kijken voor je."
Even later"Ik kan niks vinden, er staat gewoon dat hij er is."
"Bedankt."Ik wou net het ziekenhuis uitlopen toen iemand mijn naam riep.
"Jij bent toch Larissa."
"Ja?"
"Ik ben de zuster waar Gabi meeloopt, maar ik hoorde dat je Xavier zocht?"
"Ja."
"Kom maar mee."We liepen door allemaal gangen toen we bij een soort van oefenruimte kwamen. Ze deed de deur open en Xavier was aan het oefenen met lopen.
"Heei Laris" zei Xavier.
"Xavier blijf je concentreren" zei de zuster die erbij stond.
"Ja..."
"Larissa misschien kan je helpen, als jij nou bij het uiteinde gaat staan kan Xavier naar je toe lopen."
"Ja is goed."Ik ging dus aan het uiteinde staan van dat oefending(ik weet de naam er niet van) en Xavier liep naar mij toe. Toen Xavier er bijna was verloor hij de kracht in zijn armen en benen en hij viel. Ik ving hem net optijd op.
"Gelukkig dat ik hier stond hé."
"Ja altijd."
"Ik denk dat je maar moet stoppen" zei de zuster.
"Maar..."
"Morgen gaan we verder."De zuster en ik zette hem op een bank die daar stond.
"Je moet jezelf niet zo pushen" zei ik.
"Ja weet ik maar ik wil graag weer lopen."
"Ja snap ik maar doe dat dan rustig aan."We lieten Xavier eerst nog even bijkomen en daarna brachten we hem naar zijn kamer toe. De zuster ging weg.
"Hoe gaat het met je training", vroeg Xavier.
"Ja goed, ik probeer zo goed mogelijk te presteren."
"De selectie is toch morgen."
"Ja en.."Ons gesprek werd onderbroken doordat er een jongen binnen kwam.
"Sol? Wat doe jij hier" zei ik.
"Alsjeblieft zeg niet dat ik hier ben, ze willen me weer een prik geven."Sol is ook een pätient van het ziekenhuis maar dan een apart geval. Hij loopt steeds weg voor zijn behandelingen en probeert er zo veel mogelijk onderuit te komen.
"Sol waarom loop je steeds weg?"
"Ik heb helemaal geen zin in die prik."
"Wacht even Xavier, ik ben zo terug."Ik liep naar Sol toe en ik was snel genoeg om zijn arm te pakken. Ik sleepte hem mee naar zijn kamer. Gabi keek mij met een verbaasd gezicht aan.
"Waren jullie iemand kwijt" vroeg ik.
"Dankje Larissa, ik wou hem zijn medicijn geven maar hij was al weg voordat ik het wist."
"Dat dacht ik al. Ik help wel even." Oh nee.." zei SolIk duwde Sol op zijn bed en ik hield zijn arm vast. Gabi injecteerde het medicijn.
"Deed dat nou zo pijn" vroeg ik.
"Ja, als dat elke dag moet."
"Sorry Sol maar dat moet. Maar ik ga weer naar Xavier."
"Ja is goed, tot een volgende keer."Ik liep weer terug naar Xavier.
"Is het gelukt" vroeg hij.
"Ja, om een lang verhaal kort te maken ja."
"Okee."Xavier en ik hadden het nog over de selectie en de volgende dag was het tijd voor de selectie.
--------------
De volgende keer komt echt de selectie. Ik beloof het. Het plaatje is trouwens Sol en ja hij komt voor in de serie van Inazuma Eleven go. Nog even een vraag moet Jordan ook in de selectie zitten? Ik hoop dat het een goed hoofdstuk was. Bedankt voor het lezen!
JE LEEST
Stay strong(Xavier Foster-Love story)
FanficHet tweede deel van Hold on. Larissa komt terug van haar studie uit het buitenland. Ze heeft geld gespaart voor Xavier zijn operatie maar ze heeft nog niet genoeg. Ze word ook gevraagt om in het Japanse team mee te spelen maar zou ze dat doen? en wi...