5. Bölüm

262 35 47
                                    

***

Alev'in agzindan;

Uyandigimda saat 6:30'du. Bugün okulun duzenledigi kamp vardi. Dolunay barişmamizi kutlamak icin bizim de gelmemizde israrci olmustu ve bende kabul etmistim. Sonucta kız ilk adimi atmiş devami bana düşer. 8'de evden cikcaktim ama hazirlanmak icin bu saatte. Kalktim ve kucuk bir valiz hazirladim. Cadirimi almayi da unutmadim. Bol tshirtimi giydim ve altina koyu renkli şort giydim. Sacimi duzlestirdim ve eyelinerimi surdum. Bugun kendimi iyi hissediyordum ve aynaya baktigimda daha da iyi hissettim cunku cok guzel olmustum. Her zamanki halim ama neyse şimdi gereksiz egoya ihtiyacim yok. Sadece kendime moral veriyorum. Bunlari yapana kadar saat 7:30 olmuştu. Kalan yarim saatte de kahvaltimi yapip evi duzenledim ve bavulumu ve cadirimi alip bahceye ciktim. Bu sefer okula kadar yuruyerek gitcektik Aras'la. Bahceye ciktigimda Aras zaten gelmiş beni bekliyordu. Gunaydin dedim ve yurumeye basladik. Okula kadar hiç konuşmamiştik. Bunu Aras'ın uykulu haliyle baglantili oldugunu biliyorum o yuzden pek takmadim. Boyle çok tatli gozukuyor ama konumuz bu degil. Okula vardigimizda Dolunay yanimiza geldi. "Geldiginize cok sevindim" dedi. Ona gulumsemekle yetindim. Okuldan çok katilim olmustu ve ogrencileri goturmek icin tam 5 servis gelmisti. Bi tanesini isaret ederek onda boş yer var gecebilirsiniz dedi. O servise ilerledik ve bindik. İki tane arka arkaya boş olan yerlere oturduk. Kamp gezisine katilcak olan herkes geldigince Dolunayda bizimle ayni servise bindi ve servis harekete gecti. Telefonumu actim ve kulakliklarimi takip yolculuk boyunca şarkı dinledim. Arada gozum Aras'a kayiyordu. Sonucta bu sarkilar bana sevdigim kisiyi hatirlatiyor. Yani ARAS.

Evet evet artık onu sevdiğimi kendime itiraf ettim. Artık başka bir kızla görmeye dayanamazdım. O kantin oçayıda duruyodu. Okuldan atılmıştık. Çokta tın babam bi konuşsun da nası götü tutuşuyo görrürüm ben o salağı. Kulaklığımın biri çıktığında kafamı yana çevirdim. Aras 'tı. Gülümsedim. "Ne vardı Aras bey" dediğimde sırıttı. "Ne dedin sen bakiim" one lan öyle ergen gibi. "Kulağına yaklaşıp dedimki bi bebek hallerii bi ergen halleri yakında bunaklığa geçcen heralde " dediğimde sırıtışı silindi. Tip tip bakınca çok yakın olduğumuzu anladım. Dolunay rahatsız olmuş olıcakki öksürdü. Bende geri çekilip lulaklığımı taktım.

Sarsıldığımızda ne oluyor diye Aras 'a baktım. Şoför dahil hepimiz şaşkındık. Ne olmuştu anlamadık. Aramızdan biri şoföre "ne oldu " diye sordu. Sonra araba durdu ve içine bizim kaçıklardan -öğretmenlerden- biri bindi. "Çocuklar endişelenecek bir şey yok. Tekerlek patladı ama zaten ormana geldik biz kamp yaparken aracınız tamir olucak şimdi çantalarınızı alıp inin " dedi. Bizde dediğini yaptık. Aras 'ın koluna girdim çünkü biraz tırsmıştım. O bana bakonca gülümsedim. Ah evet ben gerçekten aşık olmuşum...

Burasi agaclarin çok olmadiigi cadirlarimizi kurabilcegimiz bir yerdi. Güneşin az vurduğu yere Aras'la yan yana olmak üzere cadirlarimizi kurmaya basladik. Ögretmen-Ben-Aras-Dolunay ve digerleri ... Cadirlarimiz bu sekilde siraliydi. Herkes cadirlarini kurmakla ugrasiyordu. Bazilari hemencecik yapmisti ve bunlardan biri de Aras'tı. Kendininkini bitirince birde benimkini yapti. Cunku ben beceremedim. Oysaki cok iyi gidiyordum. Herkesin cadir kurma işi bittiginde ogretmen öncülüğünde odun toplamaya basladik. Hoca bizi gruplara ayirdi. Ben Dolunayla ayni gruptaydim. Aras baska gruptaydi. Hoca bizim grubu sag tarafa Araslarin grubunu sol tarafa gonderdi. Herkes odun ariyordu. Kimiisi cok kimisi az topladi. Bende kendimi baya işe vermişim ki Dolunay'ın dedigi şeyi duymamistim. Beni sarsti anca o zaman farkettim. Megerse ilerde çok odun varmiş biz seninle biraz daha mi ilerlesek diyordu. Ben basimi salladim. Gruptan uzaklasmistik. "Biraz çok gitmedik mi Dolunay" dedim korkmuş ifademle. "Bu kadar salak olabilceğini bilmiyordum TATLIM. Buraya seni neden getirdigimi anlamis olmaliydin. Şu anda gruptan cok uzaklastik ve baş başayız. Sana soylediklerimi dikkatli dinle. Oncelikle Aras'tan uzak dur. Hatta onu unut. Cunku o benim. Bak telefonnumdaki resimlere. Hepsi Aras'la. Cunku bizim aşkımız buyuk. Sen bozamassin" dddi Dolunay. Ve ayrica ustume ustume geliyordu. Şu an gercekten korkmustum. Ve kendime cok kiziyordum Dolunaya guvendigim icin. Bir adim daha yaklasti ve beni itledi. Düştüm ve yuvarlanmaya başladim. Sonrasini hatirlamiyorum çunku bayildim.

ASİ MOTORCUMTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang