Dareska ve ben Avaloy daki tek cadılarız. Rime ise büyücü bu yüzden covene dahil değil ama yinede çembere dahil olabilen birisi. Dareska yalnızlıktan iyice sıkılmıştı bir yandanda aynı şeyleri tekrar tekrar anlatmaktan sıkılmıştım. Bu yüzden bir grup açtım facebookta "New Witches! My Way" yani "Yeni Cadılar! Benim Yolum!" Grubu hem Daresin yalnızlıktan kurtulması hemde öğrettiğim şeylere kolay ulaşabilmesi için açtım ve diğer pagan, cadı,wiccan arkadaşlarımı ekledim. Bir yandan merakımızı körüklüyordu bir yandan yalnızlığımızı alıp öğretici oluyordu. Gruba aldığım kişiler farklı inançlara ve düşüncelere sahiplerdi. Hepsi ayrı bir renge sahip. Grubun amacı herkesin bilgi paylaşıp kendi yollarını bulması. Grupta bulunan en eski üçlü Nymeria, Nerod ve Bendim. Birbirimizke uzun zamandır tanışıyoruz. Nymeria, iyi bir wiccan ve bitkiler konusunda bilgili çoğunlukla geleneklere bağlı birisi. Nerod, paganizm konusunda benden daha bilgili gerçek bir wiccan olmaya çalışan biri. Bense nerdeyse her konuda bilgili,tecrübeli ama müslüman biriyim. Nerod'un öğrencisi Agrah, benim hem arkadaşım hemde beraber büyü yaptığım ilk kişiydi. Benim öğrencimse Dareska işte. Bir tek Nym öğrencisizdi ve onada öğrenci bulduk. Öğrencisi ise Nym bana birini eğitmeye karar verdiğini söyledikten sonra bi anda ortaya çıkmıştı. Benim bakış açımdan sanki Naruto daki Senninler gibiydik. Ben Orochimaru, Nerod Jiraiya, Nymeria ise Tsunade. İlişkilerimiz biraz garip zaten. Dareska bu grupta kendisinin farkına vardı. Ama böyle bir gruba girince daha fazla bir istek duymaya başladı. "Avaloy da coven kuralım! Coven istiyorum!" diyordu. Bunu dert edinip aramaya başladık ama fostu. Kimseyi bulamadık. Derken Dareska, kazandığı enerji hissetme özelliğiyle eski ve yakın arkadaşı Lydia'yı farketti. Onunla konuşup Lydin yaşadıklarını dinleyince aşırı bir heyecanla bana söyledi. Ve tanıştırdı. Lydia aşırı derecede ergen, kafasız, meraksız, dengesiz, umursamaz ve ayarsız bi şıllıktı. Bende onunla sohbet ettiğimde kırmızı büyüye yatkın olduğunu düşündüm ve Darese yaptığım yöntemle ruhuna baktım ve haklıydım. Varlıklarla güçlü bir bağı vardı ama Dares bunu öğrenince başımıza bela çıkacağından korkmaya başlamıştı. Benim hiç umudum yokken Agrahla 1 yıl aradan sonra buluştuğumda çok ilerlediğini gördüm ve fal baktırdım. Agrah bana grubunuza bir kişi daha katılacak ama çok uzun sürmeyecek demişti. Dediği gibide oldu. Gruptan bi arkadaşımız bizden aşk büyüsü istedi. Bende bunu Lydiayı değerlendirmek için bir fırsat olarak gördüm. Dareska her ne kadar üçgen kurmamızı istemesede korksada yaptık. Dareskayla doğaçlama olarak yaptığımız "Varlıksal Aşk Üçgeni" büyüsünü yaptık. Lydianın gerizekalılığı her ne kadar sinirimi bozsada belli etmedim. Ve bu büyününde etkisini gördük ama büyü yapmamızı isteyen arkadaş sabırsız davranıp kızı sıkboğaz ettiği için büyü tam amacına ulaşamadı. İyi tarafıysa Lydi çözmüş oldum. Ve covene dahil etmeden uzaklaştırdım. Biraz hüzün biraz kırgınlık ve bolca keşkelerle covene birini alamadan kaybettik. Umutlarımız söndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dareska'nın Günlüğü
DuchoweCadıların dünyasına girmek ister misin? 2 cadı arkadaşın hayatlarını okumaya ne dersin.Dareska Adzimis sıradan bir kızdı.. Harima Samzetrus ile tanışana kadar. Hayatının değişimi işte o zaman başladı. Mistik ve fantastik ama gerçek bir hayat öyküsü...