MULTİMEDYA: KUMSAL <3
" Kumsal, biz su savaşı yapacağız havuzun orada. Gelecek misin? " diyen Esila' nın sesiyle okuduğum kitabin yarattığı büyülü ortamdan ayrıldım.
" Tamam, siz gidin. Ben de giyinip geliyorum. " deyip içten bir gülücük gönderdim.
Kapıdan çıkarken " Çabuk gel. " demesini dikkate alarak çabucak bikinimi giyip beyaz dantel plaj elbisemi üzerime geçirdim. Son olarak geçen ay annelere zor bela, bin bir yalvar yakarışla aldırdığım Nerf Rebelle - Blue Crash'ımın içini buzlu kolayla doldurdum.
Evet su değil, kola. Kurbanının üşümesinin yanında yapış yapış olmasını da istiyordum. Çünkü zalım bir kızım.
İçimden kötü kız kahkahalar atarak havuzu aramaya başladım. En az 10 dakika boyunca aval aval dolandıktan sonra nihayet (!) birine sormayı akıl edebilmiştim.
Önümden geçen ilk görevli kişiye havuzun yerini sordum. Önce elimdeki silaha ardından bana tip tip baktı. Ona 'bok mu var ne bakeyon' bakışı attım. Havuzun yerini söyledikten sonra sadece kendinin duyacağını sandığı bir sesle " Tabi bulabilirsen " diye mırıldandı.
Tabi bunun üzerine benim şarteller atmaz mı, tabi ki atar. Ben hayat felsefesi " Trip atamıyorsanız atar yapın " olan kızdım. " Bunu sen istedin. " diye mırıldanarak çok kıymetli kolalı Blue Crash'ımdan bir fıs ona sıkıp gerçek silahmış gibi ucunu üfledim.
Amaç hava yapmak. Havalı olacaksın bu devirde. Sen havalı olmazsan ben havalı olmazsam kim havalı olacak bu memlekette.
Keyifle kolalanmiş gömleğini izlerken hızımı alamayıp bir fıs daha sıktım ama görevliye değil arkasından geçen ve etrafına 'küçük dağları ben yarattım.' bakışı atan bir kıza geldi ve kız " Elbisem " diye ciyaklamaya başladı.
Gıcıklığıma kıza " Pardon canım bilerek oldu." dedim. Ve havuzun olduğu yere gittim.
Herkes toplanmıştı. Deniz ,Esila ve Poyraz beni bekliyorlardı. Tam Esila bişey diyecekti ki ona su tabancanın göstererek ' konuşma valla sıkarım topuğuna ' bakışı attım. Oda bana ' yav he he ' bakışını attığı an buzlu suyu üstüne sıkmıştım bile evet kolalı karışımın hepsi bitmişti.
Sonra oda bana sıkınca su savaşımız da başlamış oldu. Ben geri geri kaçarken sırtın tanımadığımız bir bedene çarpınca tam havuza düşecektir ki bir çift kolun beni tutmasıyla havuza düşmekten kurtulmuştum ki Deniz'in bana diye sıktığı su beni tutan kişinin gözüne gelince ikimiz birden suya düştük.
Merhaba bu bizim ortak hikâyenin. Ben Ece. Beni belki bazılarınız Kontrol'den veya Masal Gibi'den tanıyorsunuzdur. Her neyse biz arkadaşım Aleyna'yna yazdığımız bu hikayede destek olursanız çok seviniriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzayda Bir Kumsal
Teen FictionÜniversite hazırlığı için arkadaşı Esila'nın ailesinin sahibi olduğu otele giden Kumsal, arkadaşları arasında yapılan su savaşında çarptığı kişiyle havuza düşer. NOT: Sizce Kumsal gerçek aşkını buldu mu ? Ne dersiniz.