YHDEKSÄNTOISTA

480 26 5
                                    

Harry

''Oikeastiko?'' nauroin.

''Joo, tiedätkö, se vaan tuli sieltä eteen ja oletti, että mä tiedän mitä se halusi'' Madison selitti viittoen käsillään kiivaasti.

''Mutta mites siellä on muuten mennyt?'' kysyin asettaessani korvanappia paikoilleen. Olimme kiertäneet melkein kaksi kuukautta Aasiassa, paluukiertueen takia emme käyneet vain pääkaupungeissa, vaan myös muissa isommissa kaupungeissa. Nyt olisi viimeisen keikan vuoro ennen kuin lähtisimme Thaimaahan.

''Ihan ok, mulla on vaan ikävä sua''

''Niin mullakin sua'' huokaisin ja Louis viittoi ovelta.

''Mun on pakko mennä, jutellaan myöhemmin''

''Joo, munkin pitää lähteä pian kouluun vielä viimesiin tentteihin''

Lähetin Madisonille vielä lentosuukon ennen kuin lopetin skypepuhelun hänen kanssaan. Ikävöin Madisonia enemmän kuin ketään. Suuntasin askeleeni ulos huoneesta ja asetin korvanapin vielä paremmin. Otin mikkini pöydältä ja kävelin poikien luo.

''Okei, sitten mennään'' Liam hymyili ja pian yhden uuden kappaleemme alkusoinnut alkoivat kuulua. Singaporelaisten fanien kiljuminen alkoi ja lähdimme kävelemään kohti ramppia, joka veisi lavalle. Louis köhäisi nopeasti ja alkoi hyräilemään kappaleen ensimmäisiä sanoja. Yhtäkkiä näin kymmenet tuhannet ihmiset edessäni. Kaikki oli johtanut tähän, aina koe-esiintymisestä tauolle jäämiseen ja Madisonin tapaamisesta uuteen alkuun. Yhtäkkiä olikin minun vuoroni laulaa ja nostin mikin suuni eteen.

Kahta tuntia myöhemmin olimme valmiita. Jollain ilveellä päädyimme pitämään kottikärrykisan catwalkilla, kai oli sanomattakin selvää, että Louis ja minä loistaisimme siinä. Kävelimme naureskellen takaisin backstagelle tapaamaan muutamia onnekkaita faneja.

''Heippa'' Niall sanoi ja käveli verhon eteen meidän muiden seuratessa perässä. Saimme halailla tyttöjä toisensa perään ja ottaa lukuisia kuvia. Tässäkin kului melkein puolitoista tuntia, mutta vihdoinkin pääsimme lähtemään hotellille.

''Me lähetään vielä viihteelle, tuleeko joku messiin?'' Niall sanoi ja nappasi Louisin kainaloonsa.

''En mä ainakaan, taidan mennä suihkun kautta nukkumaan'' sanoin ja otin korvanapin pois.

''Mäkin taidan jättää väliin, pitäkää kiva ilta'' Liam hymähti ja kipusi kanssani samaan autoon.

''Varmasti pidetään'' Louis nauroi ja meni Niallin kanssa toiseen autoon.

''Mitäs Maddie?'' Liam kysyi.

''Lukee viimeisiin tentteihinsä'' hymähdin ajatukselle Madisonista kirjaröykkiöiden keskellä.

''Kuinka vakavaa teidän juttu on?''

''Mitä nyt kahdeksassa kuukaudessa voi olla'' kohautin olkiani:

''On aika vakavaa''

''Madison on kiva tyttö''

''Se on'' hymyilin.

''Älä päästä sitä karkuun'' Liam hymyili ja syventyi sitten lukemaan viestejään.

''En todellakaan'' hymähdin ja katsoin ikkunasta pihalle. Oli rauhoittavaa katsella joulukuista Singaporea, ei sillä, että sää olisi kovin jouluinen. Vilkaisin kelloon ja mietin Madisonille soitttamista, mutta sitten tajusin, että New Yorkissa oli aamupäivä ja tyttö olisi varmaan koulussa. Oli vaikeaa kuvitella, että olin tavannut Madisonin vain kuukausia aiemmin. Häntä oli kiittäminen monesta asiasta, päällisin puolin esimerkiksi siitä, että olin ystävystynyt taas Benjaminin kanssa. Oli aikamoinen sattuma, että Madison kaveerasi Benjaminin kanssa.

The Different Ones II H.S. in FinnishWo Geschichten leben. Entdecke jetzt