Herşeyin Başlangıcı

18 1 1
                                    

Her zamanki gibi ailem ile aksam televizyon izliyorduk.
Babam bayağı sinirli bir kişiliğe sahipdi.Bu yüzden televizyon izlerken çıt bile çıkaramazdık.
Birden birisi cama taş atınca irkildim.Babam kaşlarını çatmış bana bakıyordu.Kesin yine arkadaşlarımdı.

"Ben bakarım"

Diyerek hemen kalkdım ve camın yanına gittiğimde aşağıda 3-4 tane arkadaşım beni bekliyorlardı.
Hiç ses çıkarmamaya özen göstererek kapıya doğru yöneldiğimde birden babamın bana seslendiğini fark ettim

"Josh hemen buraya gel ve şu lanet olası kumandanın pillerini değiştir"

Mutafağa yönelip pilleri alıp taktım

"Nereye gidiyorsun"

"Biraz çıkıp dolaşacağım"

Arkadaşlarımın yanına gidiceğimi söyleseydim sanırım beni asabilirdi.Üstüme aldığım ince hırka ile hızla dışarıya çıkdım.

"Hey , ahbap kıçım dondu burda nerelerdesin"

Der demez omzuma indirdiği yumrukla afalladım birden.Ne fazla iri yarı nede sıska biriydim.

"Çıkarken kapana yakalandım işte"

"Haha nasıl kurtuldun o kapandan peki"

"Bilirsin işte usta yeteneklerimle"

Omuzuma ikinci yumruğu indiricekken geri kaçdım yoksa vay halime.

"Ee , diğerleri nerede"

"Sen gelmeyince onlar mekana gittiler"

Mekan mı?Ne mekanı olabilirdi acaba.Tabi ben bunları düşünürken o hiç durmadan omzuma yumruğu indirirek konuşmaya başladı.

"Ama ben gitmedim senp bekledim ahbap , gerçek dostluk budur işte"

Ondan ne kadar nefret etsemde galiba onu görmeden tek bir günümü bile geçiremem.
Yola koyulmuşduk.Mekana vardığımızda ağzım açık kaldı.

"Oha lan!!! Olum bu villa kimin böyle"

"Burası Tom'un amcasının evi zenginlermiş"

Hiç durmadan içeri girdik.Cidden burayı gezmek için sabırsızlanıyordum.
İçeri girdiğimizde bu evde kaybolabiliceğime kanaat getirerek Sam'i takip etmeye başladım.Sam üst kata çıkıyordu hiç durmadan onun yanına gittim.Bir odaya girdik ve girdiğimizde herkes içerideydi.

"Heyyy.Millet bakın yanımda kim var Joshhh"

Her kes beni severdi geldiğime sevinmişlerdi.
Biraz takıldıkdan sonra Tom'un kuzeni bir ankete benzer kağıtla içeri girdi.

"Gençler kim benimle uzay ve biyoloji fuarına geliyor"
diyince içeride çığlıklar yükselmeye başladı.
Her kes onun yanına gidip ona sarılıp teşekkür ediyorlardı HER KES kızlar bile cidden onun yerinde olmak isterdim.Ben bunları düşünürken bi el omuza dokununca irkildim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zombie NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin