herkes aşık olmuştur sanırsam ve herkes'in bir aşk hikayesi vardır ve işte buda benim aşk hikayem....
kafama sert bir yastığın atılmasıysa yataktan sıçrayışım bir olmuştu"hey napıyorsun ya!uyuyoruz şurada demi"karşımda sinsi sinsi sırıtan bir ece görüyordum ve bu hiçte hoşuma gitmiyordu.bu arada ece benim en yakın arkadaşım ailemin ölümünden sonra ece ile aynı evde oturmaya başladık,ve gerçekten ailem olmuştu.herneyse konumuza dönelim.saate baktım 05:00"kızım bu saatte uyanılırmı daha tavuklar bile uyanmamış töbe"ece yanıma yaklaştı ve resmen nefes alışı yüzüme çarpıyordu ve bu iğrençti, düşüncesinin dank etmesiyle ece'yi itmem bir oldu."oha duru insan gibi it bari" ahah güliyimde boşa gitmesin ece kızım bu saat'te niye uyandırdın söyle bakalım?"duru bu gün kamp var kızım hadi hazırlanıcaz! oha bu gün o vardı demi ya of! ben gelmiyorum vazgeçtim sıcacık yatağımda uyuklucam."bak duru orada havuz var,yakışıklı erkekler dolu kızım gidelim işte ha! bide diğer okulda geliyormuş,ki muhtamelen Ateş'te orada olucak demesiyle çığlık atmam bir olmuştu,inanmıyorum olmaz olamaz Ateş orada olamaz,Ateş benim aşık olduğum çocuk ve onun yanında kendimi kaybediyorum,sanki kalbim yerinden çıkıcakmış gibi ve onun yanında resmen kekeliyorum,neyse mecbur gidicektik ece ile valizleri topladıktan sonra altıma bir jean sort beyaz bir t-shirt ve convers ile tamamdır makyai yapmayı sevmediğimden bir eyeliner yeterliydi.aşagıda taksi bekliyordu hemen aşagıya inip valizleri koyduktan sonra adamın arkasını dönüp;"bu saatte nereye gideceksiniz merak ediyorum gerçekten"demesine şaşırmamıştım,Ecem konuyu açıklarken araya girip artık gidelim demem bir olmuştu.okula vardığımızda herkes otobüse binmişti. Ecem hemen atarlanıp" bak geç kaldık" işte tiriplerini atarken ben ateşi hayran hayran seyretmekle meşguldum,kafama bir darbe gelene kadar tabi yine bizim okulun çocuklarıydı gidip kavga edicek halim olmadığı için otobüse bindik ve kahretsin tek boş yer ateşin yeriydi ve oturdum "Selam,ben Ateş" demesiyle kalbim durucakmış gibi olmaya başlamıştı,"selam,ben Duru" dedikten sonra elini sıkıp önüme dönmüştüm ama hala çok heyecanlıydım,o kadar yakışıklıydı ki aşık olunucak bir tipti kahve rengi şaçlı ucları hafif sarı dişleri uzun ve baya beyazdı,ve ben bu çocuğa fena aşıktım.onu inceleyip durmuştum yol boyunca ve oda uyuyordu uyurken daha bir tatlı oluyordu yaa,biri ismimi sayıklıyordu ve dürtüyordu gözümü açtığımda sizce kim?,tabiki Ateşti."duru kalk geldik kamp'a"gözümü açtıgımda hiç kimse yoktu herkes otele gitmişti sanırım ve ece'de ben sana sorarım ece,"tanıştıgıma sevindim diyerek otobüsten inip otele doğru yöneldim ama biri kolumdan tutup kendine çevirene kadar,bu Ateş'ti "Duru bidaha görüşürüz demi?" dediği an ben şok ben iptal,"tabikide Ateş diyerek resepsiyona doğru ilerleyip anahtarımı alıp oda numaramıda öğrendikten sonra odaya doğru ilerledim ve lanet olası merdivenleri tek tek çıktıktan sonra,oda kapısını açtığımda karşımda yarı çıplak bir Ateş beklemiyodum, ellerim gözlerimi kavrarken "sen ne ara çıktın?"sorusunu sormadan edemedim."Durucum asansör diye birşey var" "ah benim salak kafam doğru ya asansör var demi bende mal gibi tek tek merdivenleri tırmandım,der demez kahkayı bastı ateş "yaa neden gülüyosun dalgınlığıma gelmiş asansörü görmemiş olabilirim demi!,hey bir dakika Ateş sen bu odadamı kalıyorsun"Evet neden?"şey bende burada kalıyorumda "der demez gülmeye başladı ve bende eşlik ettim ister istemez ve aşk Hikayemiz Burada başlıyorrr......