6-Kavga

90 8 0
                                    

Ashton: Gizemli numara, konuşmaya ihtiyacım var.

Bilinmeyen Numara: Sorun ne?

Ashton: Amanda ile kavga ettim. Geçen bir hafta okula gelmedi. Hastaymış. Fakat ben hergün Ashley ile zaman geçirdiğim için onu ziyarete gitmedim. Sadece arayıp geçmiş olsun dedim. O da buna kırıldı, çünkü Amanda her hasta olduğunda onu ziyarete giderdim. İlk defa gitmeyip aradım. Bugün okula geldi. Öğle arasında yemekhanede Ashley ile kavga ettiler. Ashley'in dediğine göre Amanda kıskandığı için meyve suyunu Ashley'in üstüne dökmüş. Amanda'nın dediğine göre de yanlışlıkla olmuş. Ben sevgilim olduğu için Ashley'e inandım. Yemekhanede herkesin içinde 4 senelik dostuma bağırdım. Çok kötü kavga ettik. Sonra da okuldan çıktı. Okuldan çıkınca evine gittim, yoktu. Arkadaşlarıma sordu, onlar da nerede olduğunu bilmiyorlar. Lanet olsun! Çok pişmanım, endişeliyim. Ne yapmalıyım?

Bilinmeyen Numara: Ashton, sen ne yaptın! 4 senelik arkadaşına değil de 1 haftalık sevgiline mi inandın? Üstelik Amanda'yı tüm okula rezil etmişsin. Özür dilesen bile aranız eskisi gibi olmaz. Kızın kalbini nasıl kırmışsın! İnanmıyorum sana. Üstelik sen Amanda ve Ashley'in düşman olduklarını bilmiyormusun?

Ashton: Hayır, bilmiyorum.

Bilinmeyen Numara: Öğrenmiş oldun.

Ashton: Sence Amanda nerede olabilir?

Bilinmeyen Numara: Onun yakın arkadaşı sensin Ashton, ben değilim.

Ashton: Buldum! Bizim ortak bir ağaç evimiz vardı ama oraya uzun süredir gitmiyorduk. Oraya bakacağım. Görüşmek üzere bilinmeyen numara.

Amanda'nın kalbi çok kırıktı. Aston ona değil, Ashley'e inanmıştı. Ağaç evdeydi. Ashton'un gelmesini bekliyordu. Acaba ona olan duygularını söyleyecek miydi?

Merhaba arkadaşlar :) Çok heyecanlı bir yerde bitirdim bölümü :) Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :))) Bu arada multide Ash♥

Unknown Number// IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin