2.Bölüm:"Bir İan Sorunsalı"
"Lanet olsun ! Bizden başkaları da varmış !" diyerek baktım kardeşime benim kadar şaşkındı.Kafasını sallayarak bana baktı.
"Ne demek istiyorsun Damon ?" diyerek elindeki viskiyi masaya bıraktı. Biraz fazla düşünceli gibi değil miydi ? kesinlikle fazla düşünceli insanlığını açması pek iyi olmadı sanki ..
" Kasabaya yeni bir vampir gelmiş hatta Beni etkilemeye bile çalıştı!"dedim kendime bile inanamazken ona anlatmaya çalışmam biraz gülünçtü.
" Kötü bir vampiri etkilemek istedi ha ? bir de seni inanılması güç " dediğin de gülümsedim evet kötü bir vampir olabilirim ama bu benim bir salak olduğumu göstermez.
" Bence de ama biraz şey gözüküyordu "dedim bu gece gözlerimin önüne gelirken nefesimi tutma ihtiyacını hissettim.
"Ne Gözüküyordu ?" diyerek kaşlarını çattı birazdan diyeceğim şeyin onu nasıl etkileyeceğini bilmiyordum. Daha doğrusu bana inanmayacağını biliyorum.
" İnanılması güç fakat ,Katherine'nin Tıpa tıp aynısıydı." dedim bir solukta şuan onun insanlığı açık olabilir ama benim kisi ah işte bu biraz karışık...
" Saçmalama! Damon bu imkansız!" dedi öfkeyle haklıydı eğer gördüğüm kız üzgün , daha çok delirmiş gibi gözükmesiydi kalbini çoktan sökmüştüm.Fakat bunu yapmamam gerektiğini söyleyen bir ses olmasaydı. Bunu yapmış olabilirdim.
"Birde bana İan dedi" dedim. Sanki o Kız Katherine değil bir başkasıydı. Görünüşüne sahip fakat onunla hiç bir özeliği aynı olmayan bambaşka biri ..
****
"Sen nasıl geri döndün bakalım?" Klaus'un sesini duymamla donakaldım.Bu adamın burada ne işi olabilir ki?Gerçi düşmanıyım ama.Dişlerimi yakışıklının boynundan çektim ve sese kulak kabarttım.
"Ne geri dönmesi?" bu ses bana nereden tanıdık geliyordu?
"Sen öldün İan!Nasıl geri geldin?Onu soruyorum.Elena geri dönmen için ne yaptı?" Tabii ya o da benim gibi Damon'ı İan sandı.Aptal.En iyisi Klaus buraya gelmeden tüymek.Oğlanın gözlerini gözlerime sabitledim."Burada bulunmadın, yaşanan herşeyi unut ve git."
"Minik Elena'mızda buradaymış." Arkamdan Klaus'un sesini duyunca dişlerimi gıcırdattım ve arkamı döndüm.
"Merhaba Klaus.Beni çok mu özledin yoksa? sürekli peşimdesin."dedim hafif sırıtarak.
"Bak ormanda gezerken kimi buldum?" dedi ve ensesinden tuttuğu Damon'ı önüme fırlattı.
"O İan değil Klaus.Öyle olmasını çok isterdim ama üzgünüm.Buradan sana malzeme çıkmaz." dedim Klaus'a bakarak.
"Neden çıkmasın?Mesela şu ölen eski sevgiline çok benzeyen adamı öldürsem, hiç canın yanmaz mı?" Ağzımı birşey demek için açsam da kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE
VampireBu acı hiç bitmeyecek sanacaksın, ama olacak.Fakat önce hepsini içeri almalısın. Bununla savaşamazsın. Senden daha büyük. Ruhunun içinde boğulmasına izin vermelisin. Ama sonunda yüzmeye başlarsın. Ve işte o zaman mücadele her nefes seni daha güçlü k...