1.Bölüm Fragmanı
"İyi olacaksın , söz veriyorum sana Elena daha iyi olacaksın" dediğinde dudaklarım kıvrılarak bir gülümsemeye büründü .' Evet iyi olacağım, olmak zorundayım.' diyerek Caroline'nın kollarının arasına girdim. Hep benimle birlikte olan tek kişiydi.
***
Kararımı verdim.Bu kasabadan taşınacağım ve her şeyi geride bırakacağım.Bunu kendim için yapmalıyım.Onu düşünerek kendime zarar vermemek için.Çünkü artık ölüp onu yanına gitmek istiyorum.Onu o denli özledim ki.Geri gelmesi için nelerimi vermezdim.
***
İan?" dedim karşımdaki ona aşırı benzeyen adama umutla bakarken. "Ben..Hayır ben Damon." dedi etrafında başka birisi var mı diye bakarken oldukça seksi gözüküyordu.Boğazımda düğümlenen hıçkırıktan kurtulmak için yutkunup gözlerimle etrafı taradım. İan..Onu son görüşüm aklıma geldiğin de bir kez daha bu yakıcı hisstten kurtulmak için yutkunmak istedim , ama bu sefer olmadı ...olmadı boğazıma takılan bir şeyler vardı kalbimden kopan ama bir türlü gidemeyen şeyler ...Koşup ona sarılmamak için kollarımı kendime doladım.
***
"Hmm Peki neden bu kadar Mutsuzsun ?" diyerek merakla sordum. Onun bu kadar mutsuz gözükmesinin nedeni ne olabilirdi ki ? .Gözlerini Gökyüzüne dikti ve derin bir nefes aldı.
" Kız Arkadaşımla Kavga Ettim." dediğin de yüzümdeki ifadenin değişmemesi için büyük bir savaş verdim.
***
"Söyleyene de bak . Sen de burada tek başınasın." diye karşılık verdiğin de kalbimin atış hızını değiştirmesine neden olan çarpık gülümsemesi bana o an hiç bir şeyin önemli olmadığını farkettirdi. On yıl her gün görmeyi hayal ettiğim adam vardı. Tek sorun ise bu iki kişinin aynı kişiler olmadığı gibi büyük ve can yakıcı bir sorun..
***
1.Bölüm Fragmanı İle Karşınızdayız . Bu hikaye ve kurgu için çok Heyecanlıyız umarım sizde beğenir ve okursunuz. Bu hikaye bizim için çok önemli . İki kişinin Ortak yazdığı bir hikaye ve biz beğenilmesini istiyoruz.
Ben Zeynapetra
******************************************************************************************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE
WampiryBu acı hiç bitmeyecek sanacaksın, ama olacak.Fakat önce hepsini içeri almalısın. Bununla savaşamazsın. Senden daha büyük. Ruhunun içinde boğulmasına izin vermelisin. Ama sonunda yüzmeye başlarsın. Ve işte o zaman mücadele her nefes seni daha güçlü k...