Hoofdstuk 1

40 2 0
                                    

Desire (Daisy) POV

Hei, ik ben Desirée Zuilstra. Maar iedereen noemt me Daisy. Ik ben 17 jaar. Over een paar maanden 18! Mijn beste vriendin, Elena van der Hef, is al 18 sinds 3 April. en ik word weer lekker laat, 24 November. We zijn al beste vriendinnen sinds groep 2. We zijn beiden fan van 5SOS. Elena is superfan van Calum en ik superfan van Luke! Mijn kamer hangt vol met posters van 5 seconds of summer. Onze grote droom is om ze te ontmoeten. We deden met veel wedstrijden mee, maar verloren altijd. Maar ik geef niet op!

BZZZZ mijn mobiel trilt.

ELENA : Hee Dees, ik heb een wedstrijd gezien om Backstage te winnen bij een concert hier in Ziggo Dome.

Staat er bij mijn SMS berichtjes.

ME: WHAT! wij doen mee! ik wil ze zo graag ontmoeten!

Stuur ik terug. Ik leg mijn mobiel weg. Een paar secondes gaat hij weer af. Elena heeft de link gestuurt. ik pak mijn laptop en plof op mijn bed. Ik tik de site in en word gelijk begroet door het 5SOS logo. Ik zie een kopje WEDSTRIJD. Ik klik er op en lees de opdracht. 'Zend een foto van jou en je bestie met veel 5SOS spullen' Dat is makkelijk! We hebben beide een pet, shirt, armandjes, ketting, posters aan de muur. en ik heb smink! Ik app Elena dat ze moet komen op ze '5SOS'. Ze reageert niet. dan gaat de deurbel. mijn moeder is aan het werk. Mijn vader woont in Utrecht en ik zie hem alleen 1 keer in de 3 maanden omdat hij altijd weg is. Ik ren naar beneden en zie mijn beste vriendin staan. ik laat haar binnen en we lopen naar mijn kamer. Ik trek mijn shirt aan en doe de pet op. Ik teken een 5SOS teken op haar wang en maken een foto.

~Elena pov~
Gelukkig dat ik die wedstrijd zag,we hebben nu wel kans om te winnen!!! 'Hoe gaan we op de foto?' vraagt Desirée(Wordt nu naar Daisy vernoemd). 'Gekke bekken trekken': zeg ik lachend. 'Okee'. Nadat we klaar zijn met onze foto('s). Sturen we de mooiste op. 'Ik hoop dat we winnen': zegt Daisy. 'Joh,ik ook Daisy!!!'

~1 week later~

'Aaaaaaaaaah' gil ik op mijn aller-allerhardst. 'We hebben de kaartjes gewonnen' 'Ik kan het niet geloven'. Ik app meteen Daisy,en zij komt meteen naar me toe. *Tring tring*. Dat is de bel. Ik spring van mijn bed af en doe de deur los. 'Aaaaah' schreeuwen we tegelijk. 'Hoe kunnen we dit winnen??!' vraagt Daisy. 'I dont know,maar het boeit me niet. We hebben gewonnen en dat is Kicken!' zeg ik. 'De kaartjes worden gestuurd via de post en komen waarschijnlijk over 1 week aan'. (Ze komen uit Australië)'Ik heb er zo zin in,maar wat doen we aan'. '5SOS dingen' zeg ik grappig tegen haar. Ze lacht en zegt:'Nee,we doen Mainstreet dingen aan'. 'Aah maak me gek. Ik haat ze'. (Sorry voor de Mainiacs. Ik hou van jullie xx). 'Ik ook,zullen we het op facebook zetten?' 'Nee,dan gaan ze onze kaartjes stelen'. 'Jaah das waar': zegt Daisy. 'We kunnen wel de liedjes oefenen' zeg ik. 'Jaah!!!' Roepen we tegelijk. We zingen samen (waarschijnlijk vals) She Looks So Perfect mee met mijn telefoon die op muziek afspelen staat. 5SOS HERE WE COME!!!!!

Dit was ons eerste hoofdstuk. Lisa doet deze povs:
Desirée (Daisy)
Luke(Lisa's favo)
Ashton
Ik doe deze povs(Ik ben trouwens Essie als jullie dat nog niet wisten):
Elena(El)
Calum(mijn favo)
Michael
Nou ik moet weer leren dus morgen maken we nieuw hoofdstuk (2) doeii
Xx Essie en Lisa

My crazy month with 5 seconds of summer!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu