Είναι η πρώτη μέρα που το μεγαλεπήβολο σχέδιο "Mόνικα" μπαίνει σε εφαρμογή. Ο Μήτσος φοράει μια «διακριτική» μαύρη περούκα με μπούκλες και μια μπεζ κλασική καμπαρτίνα και η Ντι μια ξανθιά μακριά περούκα που την κάνει να μοιάζει δέκα χρόνια μεγαλύτερη. Δε φοράει επίτηδες τίποτα καρό για να μη γίνει στόχος. Μοιάζουν και οι δύο σαν να το έσκασαν από κάποιο αποκριάτικο πάρτυ και να παριστάνουν δυο απλούς καθημερινούς ανθρώπους που απλά κάθονται στο αυτοκίνητο και περιμένουν κάποιον γνωστό τους για να φύγουν.
«Είμαστε έξω από το σπίτι του, όβερ» λέει ο Μήτσος στον αδελφό του που είναι στην άλλη γραμμή. «Να είστε σε επιφυλακή γιατί τη στιγμή που μιλάμε κατευθύνεται στο αυτοκίνητό του μόνος του, να δούμε πού πηγαίνει. Κρατάει και τον μικρό του γιο μαζί. Κλείνω, κλείνω...τώρα, ανοίγουν οι πόρτες για να βγει το αυτοκίνητο».
«Ντι, βάλε μπροστά» της λέει και εκείνη ακολουθεί πιστά τις διαταγές. Δυσκολεύεται να οδηγήσει το αυτοκίνητο που έχουν νοικιάσει και όλο αυτό επιδεινώνει το άγχος της. Ακολουθούν τον Χ. μετά από μια σχετικά απογοητευτική μέρα που απεδείκνυε πως ο Χ. είναι ένας καλός επαγγελματίας και οικογενειάρχης. Πρωί πρωί στην επιχείρηση, μεσημέρι επιστροφή στο σπίτι, καμία έξοδος μέχρι αυτήν την ώρα. Και τώρα χέρι χέρι με τον γιο του να τον πηγαίνει προφανώς σε κάποια σχολή αγγλικών ή σε κάποια αθλητική δραστηριότητα.
Τον ακολουθούν και ο Μήτσος επίτηδες σκαρφίζεται διάφορες ιστορίες για να κάνει την παρακολούθηση πιο ενδιαφέρουσα. Ότι ο Χ. είναι έμπορος ναρκωτικών που κρύβεται πίσω από την εικόνα μιας καλής οικογένειας. Ότι η επιχείρησή του κάνει ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Ότι ίσως προορίζει τη Μόνικα για εμπόριο λευκής σαρκός.
«Μήτσο, άλλη μια σαχλαμάρα να πεις, θα κατέβω. Σιγά το σχέδιο! Ο άνθρωπος ένας κλασσικός μαλάκας που απατά τη γυναικά του είναι. Πώς δε μας πρότεινες να βάλουμε κάμερες και στη χέστρα για να τον τσακώσουμε τον αρχιμαφιόζο;»
«Κάμερες...μμμ...μπράβο, Ντι! Αυτό δεν το σκέφτηκα!»
«Α...καλά!»
Σταματάνε απότομα να μιλάνε. Ο Χ. παρκάρει μπροστά από μια πολυκατοικία στο κέντρο της πόλης. Βγαίνουν μαζί με το γιο του και κατευθύνονται στην είσοδό της. Ο Μήτσος βγαίνει από το αυτοκίνητο αστραπιαίως. Περνάει τάχα τυχαία μπροστά απ' την είσοδο τη στιγμή που ο Χ. πατάει ένα κουδούνι του θυροτηλεφώνου. «Δόκτωρ Τζώρτζη Μαίρη, ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια».
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...