Merhabalarrr 😄 oncelikle sunu soylemeliyim ki baya geç kalinmis bir bolum oldu. Okuldu sinavlardi derken wattpad i baya boslamak zorunda kaldim. Bolum pek iyi olmadi ama anlarsiniz ki bu kadar aradan sonra kopukluklar olmasi normal. Hala okuyan okumak isteyen varsa bana fikirler vermenizi begenmediginiz seyleri soylemenizi rica ediyorum.
Şimdiden iyi okumalar 😍😘
Sevdiği varmış demek ? iyi hoşta bu sinir ne için di böyle ? Sanki beni sevmesini ister gibi ! Kırılmıştı , giderken yüzünde oluşan ifadeden belliydi. Madem sevdiği var bu sosyeteye takdim işine ne gerek var dı? Sinsi bir gülümseme oturdu yüzüme gamzeli güzelle eğlenmek hoş olacaktı..
***
Sabaha karşı geldim eve hiç ses yoktu , sanki her zaman olurmuş gibi. Kendimi odaya atmadan önce içimdeki sesi dinleyerek Cornelia nın odasının önüne gittim kapı hafif aralıktı. Aralıktan bakınca Cornelia yı gördüm. Camın önünde duruyordu kollarını göğsünde birleştirmiş ve camdan dışarı bakıyordu. Ay ışığı yüzüne vurmuş çıkık elmacık kemiğini ve küçük burnunu daha belirgin yapmıştı. Omzumu kapı pervazına dayadım ve onu seyretmeye başladım. Bu haliyle muazzam bir tablodan fırlamış gibiydi. Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama ayakta durmaktan yorulmuş olacakki yatağa girdi ve gözlerini kapar kapamaz uyudu. Ne için bu kadar bekledim ne için onu izledim bilmiyorum ama daha önce hiç hissetmediğim bir his yayılmıştı içime ve kalbim sıcacık olmuştu. Odama geçtim ve gömleğimi çıkarıp yatağa uzandım. Uzun süre Cornelia lı ve şehvetli hayaller kurduktan sonra uykuya daldım.
Sabah ıslık çalarak merdivenlerden indim ve yemek odasına gittim. Cornelia benim geldiğimin farkına varmış olacak ki gözle görülür bir biçimde gerildi ve dudaklarımın kıvrılmasına engel olamadım.
- Günaydın leydim
- sizede günaydın
-bu sabah nasılsınız ?
- iyiyim teşekkür ederim sizi sormalı
- sizi gördüm daha iyi oldum
Hafif bir kafa sallamanin dışında hic birşey yapmadı. Yüzüme bakmadı konusmadı. Görünen o ki beni yok sayıyordu. İşte o biraz zordu.
Cornelia nın hizmetcisi geldi ve kalkmaları gerektiğini söyleyerek gitti.- size afiyet olsun lordum
Cevabımı duyma tenezzül ü bile etmeden masadan kalkti ve gitti.
Nekadar endamlı yürüyordu öyle kalçalar narince usul usul sallanıyor ve ....***
Buyuk babamdan hala ses yoktu kim bilir ne zaman gelecekti.
Bu adamla ayni evde olmak sinirimi bozuyordu. Her an bir yerden çikip beni öpecekmiş gibi ... Aslinda kirgindim soyledigi laf beni gercekten yaralamışti. En azindan Jason u oğrenince özür falan dileyip arkadaş olalim demesini umuyordum ama o züppe serseri ...
Yine sinirlenince ne yapacağimi bilemez halde odada dolanmaya başladim. Kapi sesiyle irkildim- Leydim Lord Edward bu notu size getirmemi istedi.
Ah ! Notla anlaşmak harika bir fikir doğrusu sevmiştim
" benimle konsumadigini bildigimden bu notu gondermeyi tercih ettim ve eminim cok hosuna gitti. Aksam katilmamiz gerken bir davet var yaşli kurt seninle gitmemi istedi aksam sekizde hazir ol "
Ah buyuk baba .. Neyse en azindan farkli insanlar gorecek biraz kafa dagitabilecektim.
Saat alti oldugundan yavas yavas hazirlanmaya karar verdim once kuveti doldurmalarini isteyip yine lavanta kokulari esliginde bir duş aldim. Çiktigimda yatağin uzerinde duran elbiseyle nefesim kesildi diyebilirim. Kirmizi ve göğüs üstünden sonrasi dantel olan ve taşlarla süslenmiş oldukca sade ama gosterişli bir elbise ...
Üzerinde yine not"En kisa zamanda yanindayim guzel kizim benim. Eminim elbise sana cok yakisacak"
Buyuk babam ... Ne harika ne ince bir davranişti.. Hemen uzerime giyidim ve ona uygun kirmizi bir ayakkabiyla kombinledim. Sira saclarimdaydi ve o işide maharetli elleriyle Terassa halledecekti. Mükemmel bir yardimciydi kesinlikle. Saat 8 e yakinken hazirlanmam bitmisti. Kahya Edward in geldigini ve beni beklediğini söyleyince son kez aynaya baktim ve odadan ciktim. Eteğime basip düşmemek icin ucundan tuttum ve bir elimde trabzanlari tutarak merdivenlerden inmeye basladim. Merdivenlerin sonunda son derece yakişikli ve tehlikeli duran Edwar bir sure duraklamama neden oldu. Kafasini kaldirip beni gorunce gozlerinde ki begenme ifadesini yakalamistim..
Edward
Cornelia olamazdi suan merdivenlerden inen ... Kirmizi elbisesi ve kalin bukleler halinde omuzuna dökülen saçlari , gamzeleri...
Kesinlikle nefes kesiyordu. Yutkunmak zorunda kalmistim. Bu guzellik bu gece benimle aç kurtlarin içine gelecekti..- cok bekletmedim umarin
O tatli sesiyle kendime geldim. Suratinda soguk bir ifade vardi ve yüzüme bakmiyordu.
- beklettin ufaklik
Aslinda ufaklik demek yanlis oldu çünkü suan yunan mitolojisinden firlamis mukemmel guzellikteki bir tanricayi andiriyordu. Cevap vermedi ve arabaya bindik. Araba Londra nin tasli yollarinda ilerlerken ikimizdende ses cikmiyordu. Sessizligi bozan ben oldum
- büyüleyici gorunuyorsun Cornelia senin yüzünden düello yapabilirim bu aksam
Kiz anlamamis bir sekilde bana bakiyordu. Sadece hafifce gulumsedi.
Gidecegimiz yer yaklasik bir saatlik yoldu ve bu yol bu sekilde gecmezdi.- konusmayi dusunmuyorsun heralde
- evet
- seni öptüğüm icinmi ?
-evet
- son öpücüğüme karsilik verdigini hatirlar gibiyim
Kesinlikle utanmisti ve gozleri ates saciyordu. Cevap vermek yerine susmuştu. Pekala ...
Kisa bir sure sonra araba aniden durunca yerimden firlamis gibi yapip Cornelia nin uzerine hamle yaptim ve kucuk bir çiğlik firladi o öpülesi dudaklarindan.
- özür dilerim dalgin oldugum icin kendimi tutamadim
- ah ! Sorun degil ama artik kalksan diyorum üzerimden !
Yavasça kafami omuzundan kaldirdim ve yuzunr baktim. O kadar yakindik ki tam opebilirdim. O beni itmeden dudaklarina narince dokundum beni itmeye calisti ama ben israrciydim yavas yavas kesfedercesine opmeye basladim ve evet kesinlikle artik direnmiyordu. Biraz daha sefkatle öptüm ve zafer benimdi. Cornelia kesinlikle karsilik veriyordu. Usulca öpmeye devam ettim ve bu sirada uzanmasini sagladim. Boynuma sarilmis ve beni opuyordu.
***
Uzerimde duran Edward in sicakligi beni benden almisti ve o narin öpüşü .. Aman tanrim ! Ben ne yapiyordum boyle.
Yinede kendime engel olamiyor ve daha fazlasini istercesine iyice kendime bastiriyordum adami. Hatta bir eli göğsümü kavradiginda engel olmak yerine sirtimi yay gibi gererek daha fazlasi icin yalvariyordum adeta ama bu sey bir an once bitmeliydi.- Edward kalk ustümden !
Gözleri mahmurlasmis bir edayla ve hafif bir gulumsemeyle gozlerime bakiyordu ve yavasca kalkti.
- Kesinlikle beni benden aliyorsun Cornelia ve ben kimseyi seni istediğim gibi istemedim...