Emma's P.O.V.
Cujem necije glasove ali nemocna sam da otvorim oci. Jedan glas mi je poznat.To je... to je Ed. Sta on radi tu ?
Skupila sam snage da izgovorim jednu rijec koja mi je pala na pamet. Harry.Ed's P.O.V.
Cijelu noc sam tu sa Emmom. Sara je sa mnom pa mi je lakse. Koliko god bio povrijedjen od strane Emme osjecam se duznim prema njoj. Ne znam zasto. Spasio sam im zivot. Dok smo Sara i ja isli prema drugom gradu gdje ona ima stan vidjeli smo kako auto ispred nas skrece sa ceste i ide niz padinu. Rekao sam Sari da odmah zovne hitnu a ja sam otisao dolje i spasio ih prije nego se auto zapalilo.
Dok sam bio u svojim mislima cuo sam jedno tiho 'Harry'.
Ja: Emma ?
E: Ed -uputila mi je smjesak koji je bio pun boli i tuge.
Ja: Ja... zelim kod Harry jednostavno ga moram vidjeti
Ja: Emma , molim te zavrsi sa infuzijom pa cemo pozvati doktora da te odvede do njega jer je on na drugom odjelu.
E: A sta je s njim?
Ed: On je povrijedjen vise nego ti. Vjerovatno te zagrlio dok ste padali jer sam vas tako nasao a i zastitio je tebe svojim tijelom tako da si ti dobro prosla dok on ima mali potres mozga, slomio je ruku i nije se jos probudio iz kome.
Blago je klimnula glavom i okrenula se prema prozoru.Emma's P.O.V.
Nakon sto mi je napokon ova glupa infuzija istekla mogla sam kod Harrya kao i kuci. Spremila sam stvari i uputila se do Harrya. U hodniku su bile Anne i Gemma.
Odmah su prisle i zagrlile me.
A: Emma mislim da ces mu ti pomoci
Ja: Nadam se.
Usla sam u sobu i vidjela njega. Sav je bio u bijelom. Iako je imao par modrica i ogrebotina bio je poput andjela. Pricala sam mu o svemu. Nisam ni shvatila da sam 2h unutra. Na neke trenutke mi se ucinilo da se nasmijao.
G: Emma idi se odmori kuci. Ja i mama cemo biti tu i ako nesto bude potrebno zvat cemo te.
Ja: Hvala ti Gemma - zagrlila sam je i napustila bolnicu. Sreca pa su nas prevezli u London pa mi je kuca blizu ne moram sa taksijem. Usla sam u kucu. Istusirala se i gledala emisiju na Tv-u kada mi je zazvonio mobitel. Nepoznat broj.
#Ja: Halo ?
#Xx: Um.... Emma ovdje je Gemma
#Ja: Reci ! Je li se ista desilo Harryu ?
#G: Harry... on.. imao je krvarenje u glavi i hitno su ga moraju operisati.... on... tesko da ce prezivjeti.... - poklopila sam i pala na pod. Suze su tekle same. Ako on umre i ja cu..Novi nastavak i znam da cete me ubiti al sorry. Hvala vam sto komentirate jer mi znaci.
VOTE,COMMENT,READ&SHARELove you all ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanficDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...