Tyra Mail

2.9K 101 5
                                    

Hari berganti minggu. Minggu berganti bulan. Tiga bulan berlalu. Pencarian peserta untuk ANTM Cycle 26 masih lagi diadakan. Setakat ini, baru 16 calon telah diumumkan melalui akaun Instagram Tyra Banks sendiri. Biasanya casting akan merekruit sebanyak 24 calon sebelum disenarai pendekkan kepada 14 orang finalis.

Atas usahanya mengupload pelbagai pose untuk melayakkan diri ke ANTM, bilangan followers telah banyak bertambah. Kebanyakannya daripada followers Tyra Banks dan ANTM.

Sedang dia sibuk melayan group chat Whatsapp, notification daripada Instagram tertera di notification bar smartphonenya. Dia abaikan kerana sudah biasa dengan likes dan comments daripada followers.

"Oi oi Diana! Kau ada tengok IG Tyra Banks tak?" Kawan sekerjanya Sheila menerjah dari belakang.

"Oh mak kau!" Diana melatah.

"Ish, kau Sheila lain kali boleh tak tegur baik-baik. Nasib baik tak jatuh fon aku." Diana mencubit lengan Sheila.

"Aa aa auw!! Sorry sorry.. Hehehe!"

"Ada apa dengan IG Tyra?"

Sheila menunjukkan post di Instagram Tyra Banks lima minit lepas.

"Congratulation @TheDianaRose ! You've just got Tyra mail! You've been chosen as one of the candidates for ANTM Cycle 26! We'll get in touch with you via direct mesaage."

"Aaaaahhhhhhhhhhh!!!!! Yaayyyy yaayyyy yaaayyyy!!!!" Diana dan Sheila melompat kegembiraan.

Akhirnya impian jadi kenyataan. Dia seakan-akan tidak percaya. With courage dreams do come true.

ANTMWhere stories live. Discover now