UHA 0.o

50 12 0
                                    


Multide arinin barda giydikleri var .


Güneşin yüzüme vurmasıyla uyandım demeyi çok isterdim çünkü şuan hayvan gibi dürtükleniyorum.
"Lan ne ne bi uyutmadınız amına koyim " dedim oturur pozisyonu almış hala gözüm kapalıydı.

"Kahvaltı hazırla " mirzanın sabırsız sesi .
"Zıkkım ye " dedim fısıltıyla
"Ne dedin "
"In hazırlarım az sonra " dedim uykulu sesimle.
"Senin burda ben hazırlamıycam ne halin varsa gör demen gerekiyordu ve benim seni dövmem gerekiyordu " diyordu mirza dediklerini duymamazlıktan geldim ve banyoya doğru yol aldım

"Bana cevap ver !"
Dedi arkamdan bağırırken .
Banyoya girip kapıyı kilitledikten sonra elimi yüzumü yıkadım kuruladıktan sonra aşağı inip kahvaltı hazırladim ve odama doğru çıktım nasıl olsa mirza yerdi odama girince mirzanın hala orda olduğunu gördüm.

"Kahvaltı hazır " dedim ve dolabın karşısına geçip bir kot şort üstüne salaş beyaz bir tişört aldım ve dolabımı kapattım dolabın aynasından mirzanın sırtıma baktığını gördüm ahhh lanet olsun ben o izleri tamamen unutmuştum mirzaya döndüm oda bana doğru geliyordu

"Mirza bak tamam özür dilerim hemen yok ederim ben on.."
"Ştttt " dedi elini dudaģıma götürerek .
"Özür dilememi bekleme unut sadece unut devamı gelecek tabi uslu durmazsan " diyince .
Güldüm benim gururum benim kalbim umrunda bile değildi .
baban seni ona sattı daha neyin gururundan bahsediyorsun .
Iç sesim haklıydı tekrar güldüm ve bi şey demeden yanından geçmeye çalıştım.kolumu tutunca.

"Ahhh hadi ama bırak kolumu "
Dedim kırgın sesimle .
"Unutacaksın "
"Tamam "
Kolumu bırakınca koşarak banyoya girdim ve kapıyı kapattıktan sonra sürünerek yere oturdum ve elimi ağzıma kapatarak sessizce ağlamaya başladım.

10 dakikanın ardından ayağa kalkarak önce şortumu giydim daha sonra sırtımdaki izler aklıma gelince aynaya döndüm ve sırtıma baktım gerçekten kötuydu takmayarak onuda çıkardım ve tişörtümü giydikten sonra aşağı indim mirza hala yemek yiyiyordu ona bakmayarak kendime bi kahve hazırladım ve bahçeye çıkmak içib kapıdan geçecekken.

mirzanın sesini duydum "hazırlan istanbula gidecez " dedi bana bakmadan
"Aaaa istanbulmu uhaa yaşasın lağhnnn yaşasın istanbula gidiyom lannn istanbula gidiyom hobaa tavukları pişirmişem hacıyıda çarşıya göndermişem hobaaa neriman sallan gel neriman dolannn gelll anammmm istanbula gidiyoz " diyerek aklıma gelen şarkıları söylüyodum ve misket oynuyodum mirzanın bana deliymiş gibi bakmasını önemsemeden devam ettim .


"KES LAN SESİNİ !"
dedi mirza bağararak afedersiniz bağardı mı dedim öküz gibi anırdı lann .
Hemen durdum çünkü gerçekten kızgındı .
"Ne oldu müşterilerini göreceğin ićin pek sevindin bakıyorum"
Dedi alayla gülerek .
"ne diyon sen be " dedim
"Çabuk hazırlan 5 dakkan var " dedi masadan kalkarak .

Koşarak hatta depar atarak odama çıktım ve dolaptaki herşeyi bavula tıktım koşarak kapıdan çıktım ve merdivenlere baktım 1 dakkam kalmıştı hiç uğraşamam dedim ve bavulumu yere koyup üstüne oturdum ve merdivenlerden inmeye başladım .

Yukardaki basamaklarda sıkıntı yoktuda aşağıdaki kalçam sanırım sizlere ömür neyse diyip bavulu tuttum ve kapıya doğru gittim mirza arabaya yaslanmış bana bakıyordu ona yardım et der gibi bakıyordum .


"O bavulu asla taşımam " dedi arabaya binerken .
"Öküz " dedim ve bagajı açıp binbir güçlükle içine koydum ve arka kapının kapısını açtım ve oturdum kapıyı kapattım ve dışarı baktım niye hala gitmiyoruz diye mirzana baktım oda aynadan bana sinirli sinirli

baktı bi anda yakamdan tutup ön koltuğa oturttu kafamı cama çarpmıştım ama onu takacak kadar kendimde değildim oww my godness o az önce beni yakamdan ? Tutarak? Ön koltuğa ? Oturttu way amına koyim beygir gücü var adamda beyler kabul edelim .


"Sakın bi daha ben arabadayken arka koltuğa geçeyim deme sakın" dedi her kelimeye tek tek ikaz ederken .
"Tamam be anladık ne hayvanlaşıyosun davar " dedim başımı tutarak şoktan çıkmıştım hakikaten ağrıdi be

Yol boyunca aramızda başka konuşma geçmedi . Bi otelin önünden durduk resepsiyona gidip oda anahtarını aldıktan sonra odaya giridik hemen uyumak istiyordum.
"Hemen hazırlan bara gidicez arkadaşlarım seninle tanısmak istiyolar " dedi mirza .

"Peki " dedim ve bavuldan şort ve bustiyer (MULTİDE VAR)çıkarop giyinmek için banyoya gittim kıyafetlerimi giydikten sonra odaya geldim mirza ban şöyel bi baktından sonra suratına şeytanice bi gülümseme koydu "hić sevmedim o bakısı " dedim ona bakarak güldü " kendine yakışanı giymişsin sürtük " dedi iğrenerek .
"Biliyomusun ben kimseyi bi şeye inandırmak zorunda falan değilim ben sürtük değilim ve kim ne düşünürse umrumda değil buna sende dahilsin " dedim .

"duymadım dediğini hadi gidelim sakın orda beni rezil etme " dedi mirza kapıya yönelerek bende arkasından göt aptal dalağına çatal soktuğumun pezevengi amına kodumun malı diyerek saydırdım .

"Duydummm " dedi mirza aşağıdan çok umrumda bende kapıyı açtım ve aşağı indim indik bi alamete gidiyoz gıyamete hadi bakalim.

DEĞİŞİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin