İnanamıyorum bir ay boyunca aynı odada kalıcaktık,bu benim için bir fırsattı diye düşünürken ahmet hoca anons yaparak hepimizi aşağıya çağırmıştı."duru sen in ben duş alıp geliyorum"peki diyerek aşağıya inerken oldukça sert resmen duvar gibi bir şeye çarpıp yere serilmiştim,bu çocuğu hiç bir yerde görmemiştim kimdi bu çocuk!,"oha be hayvan gibi çarptın önüne baksana kızım"diyerek birde üste çıkıyor,bana diyene bak sen hayvan gibi çarptın asıl, yere serildim resmen ki ayrıca sen kimsin ve benim odamın önünde napıyorsun?!,"Ateşi görmeye geldim arkadaşım olurda kendisi küçük hanım"bana küçük hanım demesinden hiç hoşlanmamıştım,ben lise 2,onlar lise 1'di sonuçta düşüncesini kafamdan atarak konuşmadan aşağıya inmiştim,ahmet hoca çoktan başlamıştı konuşmaya,ece etrafta yoktu,neredeydi acaba ahmet hoca "bu kuralları çiğnerseniz kötü olur" diyerek konuşmasına son vermişti.ama Ateş gelmemişti neden acaba?.odaya çıktığımda odaya dalarcasına iktirip girmiştim.Ve yarı çıplak bir Ateş beklemiyordum altına sadece beyaz bir havluyla sarmıştı,ve ister istemez ellerim gözümü kavramıştı,"Ateş!üstünü giyinirmisin çabuk dedikten sonra başka bir erkek sesi "ahah bizim çatlak'ta gelmiş"dediğinde sinirden köpürüp resmen çocuğun üstüne atlamıştım ve yanlış bir poziyson olmuştu."meraba ben burak çatlak" diyor bide "gerizekalı şu anda bile bunu mu düşünüyorsun" diyip beni burak'ın üstünden sertçe çekmişti ateş benimi kıskanmıştı,yoksa hoşlanmayamı başlamıştı.bu güzel hayalimin içine burak'ın "hadi çıkta giyinelim cümlesinin ardından bi baktım oda yarı çıplaktı düşüncesi aklıma gelince çığlığı bastım"lan siz burada ne yapıyorsunuz yoksa yoksa gay mısınız inanmıyorum tüm hayallerim yerlebir oldu ya!diye sayıklanırken araya ateş girdi "oha kızım ne gayı gay filan değiliz burak'ın üstüne kahve döküldü ben duş aldıktan sonra oda aldı hepsi bu.Oh be içim rahatlamışti.Ateş'siz yaşayamazdım çünki,odadan çıkıp kapıda 10dk bekledikten sonra içeri girmiştim.ateş siz nereden tanışıyorsunuz bakalım dediğinde burak hemen konunun içene atlayıp anlatmaya başladı;"bak abi,ben geliyordum bu çatlak Hanım önüme çıktı birde hayvan gibi çarptı "oha yalana bak duvar gibisin lan!yere serildim resmen diye kavga ederken Ateş araya girip burağa çıkmasını ve benimle özel bişey konuşacağını döylemişti.Acaba ne söyliyecekti,"bak duru burak benim en yakın arkadaşım tamam mı?! lütfen birdaha şu çocukca kavglardan birtane daha istemiyorum."ayağa kalkıp üstüme iki parça alıp hiç konuşmadan duş almaya girmiştim.duşumu alıp çıktıktan sonra Ateş odada yoktu etrafa bakarken birden böh!!!diye biri korkuttu ,arkamı döndüğümde allahın belası bir burak vardı tabikide."bu seferdemi Ateşi görmeye geldin". "yok bu sefer seni diyerek birden duvara yapıştırdı resmen yüzü yüzüme okadar yakındı ki nefes alıp verişi herseferinde suratıma çarpıyordu,belli ki koşmuştu ve yorulmuştu,birden dudağı dudağımı buldu öyle sıkıyordu ki canım acıyordu birden ittim ve sertçe bir tokat salladım,"neyapıyorsun ya sen beni nasıl öpersin gerizekalı!""lan ben sana yıllardır aşığım lan!ama söyliyemedim tamam mı! söyliyemedim"şuan gerçekten şoktaydım ve birşey demeden öylece odadan çıkmıştım ve hemen ece'yi bulmalıydım,ki kafeteryada doğukan ile oturuyordu ki doğukanda bizim tayfadan yani ece ben doğukan hiç ayrılmayız."Ece bir bilsen neler oldu"oha ne oldu kızım!"lan burak beni öptü ve sevdiğini söyledi lan çocuk yıllardır bana aşıkmış haberim yok daha hiç görmemiştim bile çocuğun ismini bile bilmiyorum ne yapıcam onuda bilmiyorum....