Zaten Biliyorduk

27 4 1
                                    

Neler oldu bilmiyorum. Eve gelmiştim, yatağıma uzanmıştım. Sonrası karanlık. Şimdi de bu tuhaf beyaz odadayım.Herhangi bir eşyası yok ve.... vay canına. Nekrokinezi yapamıyorum !

Bu bir rüyamı acaba ?

-Rüya değil, yukarı bak.

Ne ? Yukarı baktım. Bir hoparlör ve bir kamera vardı. Bence bu kesinlikle rüya.

-Sana değil dedim, dedi aynı ses. Bu zihnimi mi okuyor ?

-Evet. Şimdi önündeki kapıyı kullan ve yanımıza gel.

Önümde bir kapı yok a...

-O kapı ne zamandan beri orda ?

-Sana kapıyı kullanarak yanımıza gel dedim.

-Tamam tamam,geliyorum.

Kapıyı açtım ve beyaz odadan dışarı çıktım. Karşıma uzun ve kapılarla dolu -ve yine beyaz- bir koridor çıktı. Bu beyaz renk sinirimi bozmaya başladı.

Birden yerde mavi oklar belirdi. Takip ettiğimde kapılardan birini işaret ettiğini gördüm. Hala nekro kullanamıyordum. Çünkü kendime zarar veremiyordum.Kapıyı açtım ve içeri girdim.

İçerisi silahlarla ve teknolojik ekipmanlarla dolu büyük , yine beyaz duvarlı,penceresiz,gizli ışıklandırmalı bir yerdi burası.Nerdeyim la ben ? 

Karşımda -yine beyaz giyinmiş- bir kadın ve 10 a yakın koruma vardı.

-Burası senin olmak isteyeceğin bir yer.

-Yeteneklerimi neden kullanamıyorum?

-Burda belli yetenekler engellendi. özellikle nekrokinezi ve zihin kontrolü, dedi gülümseyerek.

-Beni neden buraya getirdiniz ?

-Kullanmak,korumak,eğitmek için

-Niçin eğitmek istiyorsunuz ? Kimsiniz siz ?

-Furkan, biz senin öldürdüğün kişilerle savaşmaya and içmiş insanlarız.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Bu tesis, yeraltında. Şehrin altına kurulu ve herhangi bir sonar cihazının göremeyeceği şekilde tasarlandı. Bu yüzden hiç pencere yok.

-Peki şuraadaki karlı dağ manzarası ?

-O dev ekran bilgisayarımızın arkaplanı, dedi gülerek.

Rezil oldum.

-Bu kadar sohbet yeter bence.Şimdi, dediğimiz gibi seni eğitmek ve daha iyi performans göstermeni istiyoruz. Bu ne...

-Dur bi dakika. Ben eğitilmek ve sizin adınıza çalışmak istediğimi söylemedim ?

-Bu zamana kadar yakalanmamanın nedeni ne sanıyorsun ? O kadar katliamın ardından iz bırakmadığınımı sanıyorsun ? Örgütün deneyimli herhangi bir üyesinin takip edebileceği kadar büyük izler bırakıyorsun. Enerjini ortadan temizlemeseydik şimdiye yakalanmıştın.

-Bunu bilmiyordum.

-Bu yüzden seni eğitmek istiyoruz. Tilkiyi öldürerek sadece göz korkutmak mı istersin, aslanı öldürerek işi bitirmek mi istersin? 

 Ne yapmalıyım ? Kabul edersem emirlere uymam gerekecek ve hayatımı programlayacaklar. Ama iyi bir eğitim alıp şu duvarlarda sergilenenen eşyaları muhtemelen kullanabileceğim. Bazıları yakın dövüşte çok işe yarayabilecek ekipmanlar var. Sonuçta her zaman odaklanıp öldürecek zamanım olmayabilir.

-Hala bir şey demedin.

-Ben, kabul ediyorum. Size katılacağım.

-Doğru karar, dedi içten bir gülümseme ile. 

-Şu ekipmanlar ne peki ?

-Çeşitli zırhlar,bıcaklar,özel işlenmiş kılıçlar ,bombalar ve birkaç ıvır zıvır daha.

-Kullanabilir miyim

-Kendini kesmek istiyorsan kullanabilirsin, daha zamanın var onları kullanman için.

-Tamam.

Koridora tekrar geldik. Burası beni sinir ediyor. Çok fazla kapı var.Kadını ve korumaları takip ettim. Benim uyandığım beyaz odaya yöneldiler. Korumalardan biri öne çıkıp kapıyı açtı. Ama... az önce burda bi oda vardı ?! Oda kaybolmuş ve  yerine onlarca insanın bilgisayar başına oturduğu geniş bir yer gelmişti.

-Burası kontrol merkezi. Senin izini kaybettiren takım, uydu sistemleri,internet paylaşımları,dosyalar hepsi burda izleniyor.

-Hareketlilik varmı peki ?

-Şuan caddelerde herhangi bir karışıklık yok merak etme. Grup ile ilgili diğer bilgileri daha sonra geldiğinde vereceğim. Şimdilik evine dönebilirsin, dedi ve boynumda bir acı hissettim...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Hızla yataktan kalktım. Bu bi rüyamıydı ? Boynumda bir acı vardı. Kalkıp ayna karşısında boynuma baktım. İğne izi vardı. Demekki beni bayıltmış ve odama götürmüşlerdi.

Eeee madem arkamda artık bir grup var, bende birkaç günlüğüne işi onlara bırakıp tatil yapayım dimi ?




Bakın Ne Yapıyorum !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin