1 bolum

12 3 2
                                    

Ben ve ikizim alara londrada yasiyoruz. Ufak kardeşimizi doğururken annem öldu biz o zaman 7 yaşindaydık ben ve ikizim alara bakamyiz edemeyiz diye üvey bir kadinla evlendi annemiz melek gibi bir kadin di. Adi laressa idi. Biz okula gider dik. Tabi babam zengindi ikizimin adi alara benim ise nehirdi. Neyse ikizim sari sacli ve yesil gözlü ben ise siyah sac ve renkli gozlu evet raclarimiz da tarzlarimiz kisiliklerimiz gibi farkli ben asiri sert muzik dinlerken oda dinler ama benim kadar degil. Biz lise sona gelir unuversite sinavina girer kazaniriz ve parisi kazanir ordaki unuversitede okuruz ben konservatuar kardesim svaciligi kazandi. Babam bize orda yurt ayarladi ben biraz kendini begenmisim alara ise iyi kalpli ben sie asi bir karakterim.  Ama ben yurtta kalmayi istemem ve babama ev tutturrum. Ben evde okuldan tanistiklarimla parti veririm alara ise ders calisir. Neyse bir gun okula giderken alara ile konusurken ben birine carparim ve kitaplarla birlikte yere duserim.
X: afedersiniz yanlislikla oldu.
Nehir : dikkat et ayi ah.
Alara : noldu bu ayi yuzunden bilegimi incittim galiba cok aciyor.
Z: ben yardim edeyim isterseniz.
X : abi birak ya kendini begenmis lik tasliyor bana ayi diyor ya.
Z : abi sacmalama sen kiza okuz gibi carpiyon kiz sana ayi demiycekte dana mi diyecek. Der cocuk ben ve alara kikir kikir guleriz. Sonra tekrar kalkmaya calisirim ama canim yanar. Bir el bacagimda diger el ise belimde hissederim bay kibar z beni gucaklamis x ise kitaplarimi yerden topluyor hatta gitar cantami alirken biraz kaba davraniyor.
Nehir: hey ayi o cantanin icindekine dikkat et onda benim gitarim var kirilmissa parasini odersin haberin olsun.
X: sen nediyon be aman sikerim boyle isi sensin ayi bana bidaha ayi deme kiza iyilik yaptik begenmiyor ya yapmiyorum abi ya .
Z oglum yap ya nolcak yapismaz eline hem ya.
Alara: tamam ver gitar kardesim icin degerli ben tasirim.
Nehir : alara birak beni nasil dusurup te bilegimi incitti yada dur kirdiysa o tasiyacak. Hatta beyfen di indirin beni hatta hem kitabimi ah gitarimi ve beni de tasiyacak.
Z: hoh be abi bu ne diyor ya ne sacmaliyor ya of yuru abi birak bi belaya bulastik ya birak gidelim abi ya.
                Yazarlardan not
Bu hikayeyi okuyun ve begenin yada begenmeyin yorum yazin lutfen ha bu arada bakalim kavgadan ask mi dogacak yoksa kavga mi devam edecek hadi hayirlisi.

KARANLIK GUNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin