Huzur Şehri

120 7 0
                                    

Gönlüm,bedenimin pusulası
Ben savrulurken uçsuz bucaksız denizlerde
Bedenim, o ne derse oraya gidiyor
Aklım, hükümetine boyun eğdi
Kanım, o ne derse o yöne hücum ediyor...

Yalan yanlış limanlara savurdu çoğu zaman gönlüm beni.Güvenilmez kıyılarda dolaştım,denize düştüm yılana sarıldım,nice fırtınalar gördüm,ne kasırgalar sürükledi beni.Bazen ise göz göre göre yem oldum büyük balıklara,gece yarısı bir tek yıldızlar eşlik etti deniz suyuna karışan gözyaşlarıma.Yolculuğum uzundu hemde çok uzun.Neden mi? Huzur arıyordum,güven arıyordum, ilk bakışta içimi ısıtacak o manzarayı arıyordum.Dolaştım dolaştım dolaştım...İnandım,dua ettim,sabrettim,bekledim,aradım.Her şehir daha limanına yanaşmadan uzaklaştırdı beni kendinden,açıldıkça açıldım okyanuslarda.Pes etme fikri yer etmeye, kendimi akıntıya bırakma kararı verecekken gördüm o şehri.Cennetten bir parça sanki,güneş gibi parlak, göz alıcı,okyanusun ortasında herkesten kötülüklerden uzak, ihtişam yok huzur hakim,yemyeşil,rengarenk...

İlk adımımda buraya ait olduğunu hissetmek, özlediğini hissetmek, sanki tanıdıktı bu koku bu huzur,sanki gözlerim aşınaydı bu manzaraya,sanki evim burasıydı...

Evet! Dolunayım, ait olduğum adam.Senin yüreğin benim dünyam, huzur bulduğum yer,aradığım yer,hep ait olduğum özlediğim yer.

Evim
Huzurum
En güzel manzaram
Mutluluğum
Aradığım adam
Kalbimin tek sahibi
En kıymetlim benim

Hayatımın en güzel parçası en güzel yanı seni bulduğum güne şükürler olsun.
Benim yerim sonsuza kadar senin yanın

PAPATYAN

Biraz uzun zaman oldu ama üniversite işleri falan arkadaşlar çok beklettiysem kusura bakmayın inşallah kayifli okumalar inşallah beğenirsiniz yorum ve oylarınızı bekliyorum iyi akşamlar :-)

MİLAD(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin