Venerandum turma verum fulgore=adevărată ta stralucire
---------------------------------------------------
--------Perspectiva autorului-------Sa înceapă distracția, își spune bărbatul în gând și o privește pe fata. Aceasta mârâie amenințător și face un pas în fata,apropiindu-se de bărbat. Lupta e pe cale să înceapă iar Lucian sta pe margine fără ai putea opri. Tot ce a vrut sa facă a fost sa o protejeze pe fiica lui,nimic mai mult. Iar acum,totul a degenerat în asta. Se ruga ca cineva,oricine,sa o salveze, nu mai conta nimic în afara de asta. În clipa asta e dispus sa își piardă și viata pentru a o ajuta.
Cu acest gând în minte, Lucian sare intre cei doi pentru ai despărți dar Noah sasaie nervos și se apropie. Lucian știe ca nu e bine sa îl supere pe cel mai bun vânător dar nu putea sa îl lase sa o rănească pe Emma.
-Gata cu asta,Noah! Nu ai fost autorizat sa îți folosești puterile,ști bine asta.
Tu...sss...nu...sss...înțelegi....sss...,spune el sacadat și se apropie amenințător de bărbat.
Acesta se da câțiva pași înapoi dar rămâne pe poziție și își îndreaptă spatele,devenind mai impunător.
-Noah,nu ști cu cine ai de-a face? Eu sunt cel care te-a chemat,tot eu am dreptul asupra ta,asa ca n-
Lucian e intrerupt de Noah care se răsucește pe piciorul lui,strangandu-lcu putere si ajungând în câteva secunde în fata chipului lui,privindu-l în ochi.
-Ce...nu....ssssss....înțelegi? ...dispari...
Ochii șarpelui sclipesc amenințător dar Lucas rămâne ferm pe poziție.
-Nu!răspunde el răspicat.
Șarpele zâmbește sadic și își încoarda mușchii, fiind pe punctul de a ataca dar nici bărbatul nu se lasă mai prejos. Dacă trebuie, va folosi și acel lucru pentru a o proteja pe Emma,va încalcă jurământul vechi de secole și va suporta pedeapsa.
-Tu...sss...Ai vrut-o...bătrân necugetat!
Ochii șarpelui sclipesc și sare la atac,țintind gatul lui Lucian. Aceste are o fata îngrozită dar nu mișcă.
În momentul în care șarpele sare la atac,o săgeată rapida taie aerul și trece exact pe lângă gatul reptile.
-Ce înseamnă asta?o voce puternica răsună și ii face pe cei doi sa își întoarce privirile spre sursa sunetului.
Lucas merge cu pași grăbiți în arena și se îndreaptă spre Emma,care sta speriata într-un colt. Își Întinde încet mana spre fata iar aceasta o miroase,lăsându-l în cele din urma sa o atingă.
-Știam ca se va ajunge la asta.. spune el cu lacrimi în ochi. Gata,acum e bine,acum sunt aici...
Privirea lui Lucas se îndreaptă spre cei doi bărbați,iar dacă acest simplu lucru al putea ucide,cei doi ar fi deja morți. Bărbatul se apropie de ei,încă tinand arcul și săgețile în mana.
-Te-am avertizat,Lucian. Și nu m-ai ascultat. Uite unde s-a ajuns din cauza orgoliului tău stupid. Acum au aflat și Ei de Emma! Dacă pur și simplu anului examenul, nu era nevoie sa îl chemi pe criminalul asta cu sânge rece!
Noah se stamba agasat de întreruperea lui Lucas și ii da drumul lui Lucian,transformându-se în om.
-Se pare ca joaca s-a terminat înainte sa înceapă, spune el și rânjește. Dar în legătură cu problema ta,da,Ei au aflat de Emma și nu sunt prea încântați ca ati ținut-o ascunsa atâta timp. Am fost trimis sa o iau cu mine și sa o duc în Europa.
Ochii celor doi bărbați se maresc de uimire dar cel care răspunde e Lucas.
-Doar peste cadavrul meu!
-Se poate aranja,ii răspunde Noah și se apropie amenințător.
-Consider ca avem treburi mai importante de făcut decât o lupta de testosteron, intervine la timp Lucian și ii desparte. Poți te rog sa explici afirmația ta legata de Emma?
-Cu stil ca întotdeauna, Lucian! Noah se îndepărtează de Lucas și se apropie de Lucian, atintind-o pe Emma din priviri. Când m-ai sunat pe mine,se pare ca Ei erau pe fir,dacă ma înțelegi și mi-au ordonat direct sa o aduc în Europa. Sti ca nu pot ignora un astfel de ordin.Cu toate ca nu au specificat dacă vie sau nuuu... ,lungește bărbatul ultimul cuvânt.
Cu o ultima privire spre fica
lui,directorul ii spune lui Noah sa facă ce crede de cuvinta iar apoi se întoarce cu spatele și părăsește arena.
Nu mai e timp de pierdut,gândește directorul îndurerat. Totul a fost în zadar dar nu are de gând sa renunțe asa usor. I-a promis Laurei ca o va apară pe Emma cu prețul vieții dar totul s-a complicat atât de brusc. Nu ii mai rămâne decât o singura soluția, cea pe care a sperat ca nu va fi nevoi sa o folosească... O va chema pe ea,singura care mai poate sa o ajute într-un fel pe fiica lui....
-Asa voi face,asa voi face....rade Noah.
Ochii lui sclipitori se îndreaptă spre direcția Emmei iar aceasta face câțiva pași înainte,maraind. Cu cat se apropiau cei doi unul de altul,tensiunea creștea,împreună cu ura din aer. Noah se așează pe jos,astfel ajungând sa îl privească pe lup în ochi. Își Întinde mana spre el dar este oprit de Lucas,care se așează intre cei doi.
-Ce vrei sa faci cu ea?spune el protectiv.
-Calm,Romeo. Acum nu mai e o simpla ea. Spiritul a acaparat-o,a pus stăpânire pe trupul ei și nu mai are control asupra ei. Dacă crezi ca te descurci mai bine ca mine,ești invitatul meu. Dar sa ști ca transformarea e un proces periculos,pentru ambele părți.
Lucas se strâmbă dar își da acordul.
-Dacă o ranesti în vre-un fel,te fac sandale.
-Hahaha...nu e amuzant. Acum dacă ești amabil,am nevoie de un prosop și niște apa pentru a începe.
Bărbatul aproba și pleacă grăbit pentru a aduce cele necesare. Macar atât putea face,după ce a lăsat ca toate astea sa se întâmple. El era de vina iar acest gând îi macină cumplit sufletul. Trebuia sa o protejeze pe Emma,nu putea lasă că trecutul sa se repete. Când totul va ieși la iveala iar Emma va afla,totul se va duce de râpă. Ea îl va ura iar inima lui nu mai suporta încă o lovitura. Dacă acest lucru se va întâmpla, va fi pierdut pe veci,pentru a doua oara. Dacă salvatoare lui va dispărea din nou...
--------Intre timp,în arena--------
-Pfu, am crezut ca nu mai pleacă. Acum e timpul sa trecem la probleme mai .... amuzante,zâmbește el cu gura pana la urechi. În sfârșit pot sa aflu ce e atât de deosebit la tine,No.101.
Venerandum turma verum fulgore...----------------------------
Știu, știu, nu am postat de mult singura nu am nicio scuza în afara de cea tipica,si anume lipsa timpului. Îmi pare rău....
Oricum,m-am gândit sa închei primul volum din aceasta carte peste câteva capitole dar va fi și volumul 2,poate și 3 dacă reușesc :))
Voi ce credeți, ar trebui sa îl scriu în continuarea acestei carti sau sa încep alta carte?
Ah și a-și vrea sa scriu și un volum cu poezii,ce părere aveți?
CITEȘTI
°•○●Şcoala Fiat Lux●○•°
FantasyFiat lux = Sa fie lumina (latina) Viata Emmei Black ,o fată simpla de 17 ani,este data complet peste cap în momentul în care apare o scrisoare misterioasa.Mama o reneagă, este trimisa de acasă la o școală cu internat din mijlocul oceanului,își reînt...