'AŞK TESADÜFLERLE BAŞLAR'

32 3 0
                                    


Hayattan bıktığım son noktaya gelmişti artık. O kadar çok bezdim ki artık gerçekten ölmek istediğimi biliyorum. Böyle bir yaşam tarzı içinde yaşamaktan daha kötü şey olabileceğini sanmıyorum. Saat yine 00.00 gösteriyor. Her zaman olduğu gibi herkes yattı. Fakat ben hala ayaktayım. Neden mi? Yine şirketin bütün işleri bana kaldı. Zaten benden başka kimseye de kalmıyor. Bundan sıkıldım mı? Evet, çünkü: her gece, her gece mi dedim? Pardon gecelerin tadını bilmeyen, sadece 2 ya da 3 saatlik uykuyla ayakta kalan gündüzleri ve geceleri çalışmaktan başka bir şey bilmeyen biriyim. Herkes çok zeki ve çalışkan olduğumu söylüyor ama ben bunun aksine kendimin sadece mecbur olduğum için böyle olduğunu düşünüyorum ve doğru düşünüyorum. Bende herkes gibi baba parası yiyip hava atmayı, dışarıda dolaşıp gece geç vakitlerde eve gelip annemden, babamdan laf işitmeyi, annemi sıkıştırıp zorla para almayı ve bunun gibi tonlarca şey bende isterdim. Ama hayat şartları kimileri benim gibi kimileri benim istediğim gibi mutlu. Benim çok param olabilir ama mutlu değilim işte. Saat sabahın 7 olmuş artık kalkma vakti geldi. Eşyalarımı toplamak bile içler acısı. Küçükken o kadar üşengeç, acıktığım halde kimse yemek hazırlamıyorsa prensip olarak bende yemek yemeyen biriyken şimdi ise bir dahi, milyoner, hayırsever. Aşağıda arabam hazır beni bekliyor eve yetişip önemli bir toplantıya hazırlanmam lazım.

------------

Evet, işte babam yine evin önünde karşılıyor beni, bakalım bu sefer neler söyleyecek.

- Benim akıllı, zeki, her işe koşan, kimseyi zora sokma...

- Tamam, tamam baba her gün aynı şeyleri söylüyorsun anladım

- Dün yine şirkette geçirdin bütün geceni değil mi?

- Evet baba

- Peki, kızım aferin baban gibi ol

Dedi ve gitti. ''O nasıl laf baba beddua eder gibi'' diyemedim. Neden böyle dediğimi düşüneceksiniz ve düşünmekte bence de haklısınız. Bir insan ne kadar güçlenirse, o kadar umursamaz olur. İşte benim babama benzemek istemememin tek nedeni.

Evet, işte benim prensesim geliyor

- Günaydın benim prens babamın prenses eşi

IS KADINININ ASKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin